Ik heb juist minder geluisterd door de vakantie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:28 schreef Melting het volgende:
Nu moeten we er ons ook niet op blind staren. Het is vakantie geweest, dan wordt er wellicht meer geluisterd.
Dat denk ik ook eerder. Mensen zijn op vakantie en meer weg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb juist minder geluisterd door de vakantie.
Hoiquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook eerder. Mensen zijn op vakantie en meer weg.
Samzz
Samzzquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb juist minder geluisterd door de vakantie.
Done.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Samzz. Ik weet niet of ik op tijd thuis ben vanavond voor mijn show. Kan je me van het rooster halen? Doe 'm later deze week nog wel, maar moet even kijken dat ik een avond geen sociale verplichtingen heb.
.
Misschien dat Mr-Green hier wel voor wil invallen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Samzz. Ik weet niet of ik op tijd thuis ben vanavond voor mijn show. Kan je me van het rooster halen? Doe 'm later deze week nog wel, maar moet even kijken dat ik een avond geen sociale verplichtingen heb.
.
Ja even kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien dat Mr-Green hier wel voor wil invallen?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Aan de boswandeling ! Want.. euh.. het is bijna vakantie en dan mag het![]()
Haha groen chemisch goedjequote:Op maandag 29 augustus 2011 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Aan de boswandeling ! Want.. euh.. het is bijna vakantie en dan mag het![]()
quote:
Lekker groen chemisch goedje !!!quote:
Das waar maar boswandeling vind ik niet echt lekker, veel te zoetquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]Ach er zijn genoeg superhelden die hun krachten te danken hebben aan groene chemische goedjes!
Hoi Faye.quote:
Denk het niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik MOET bij topic 1000 zijn lukt dat vandaag nog mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |