sukkel als je niets te doen hebt:quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werkwoorden vervoegen leer je op de basisschool.
Tevens zijn jullie allemaal zeikerds. Inclusief ts.
Sommige mensen op deze planeet hebben nog nooit een glas schoon water gehad. Maar jouw probleem is ook heel erg inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:23 schreef computerprobleem het volgende:
Vind het ook gewoon onzin. Heb van dinsdag t/m vrijdag elke dag 3 uur volle uren Duits achterelkaar. Op 2 van de 5 dagen is het zo dat ik alleen maar die 3 lessen Duits heb. Omdat anderen geen Duits advanced hebben gekozen, hebben zij gewoon die 2 dagen vrij, terwijl we verder dezelfde studie hebben
De pijn is bijna ondraaglijk voor TS.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sommige mensen op deze planeet hebben nog nooit een glas schoon water gehad. Maar jouw probleem is ook heel erg inderdaad.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sommige mensen op deze planeet hebben nog nooit een glas schoon water gehad. Maar jouw probleem is ook heel erg inderdaad.
FOK! Wiki - Hoofdpagina Klaagbaakquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
FOK! Wiki - Hoofdpagina Klaagbaak
Dit is de Fok!wiki van het Fok!forum Klaagbaak, ook wel KLB genoemd.
In dit forum kun je simpelgezegd klagen.
KLB was tijdelijk gesloten wegens spam en flooding. Nu is KLB weer volledig operationeel alleen er zijn nieuwe regels:
Nieuwe regels voor KLB 2.0
• Doe normaal
• Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
• Geen plaatjes, alleen in de slowchat
• Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
• Geen flamewars/jailbait en andere ongein
• Blijf ontopic
• Normale TT en normale OP.
• Stop wat moeite in je topic
• Lok geen moderatie uit
• Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
---
Jij moet vooral eens extra goed kijken naar wat vetgedrukt is.
Sorry voor deze onderbreking, kunnen we weer OT gaan:
Zie OP voor mijn klacht. Echt vervelend rooster!
Plaatje kan als schokkend worden beschouwd. Ik kan er wel tegen maar ik word er niet bepaald vrolijk vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor het off-topic gaan.
Vervelend rooster inderdaad! Kan je, ondanks alle stress die dit veroorzaakt, in de toekomst nog wel genieten van lol maken met je vrienden op school, modekleding, drank, onderdak, mobiele telefoon, snacks en shoarma?
Sterkte in de toekomst!
Goeden PIquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Op deze manier houd ik geen leven meer over
Oke, voor deze keer vergeef ik het je dat je off-topic bent gegaan. Ondanks al mijn leed ben ik dus nog bereid om me over jouw fout te zetten en je te vergeven voor je slechte daden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor het off-topic gaan.
Vervelend rooster inderdaad! Kan je, ondanks alle stress die dit veroorzaakt, in de toekomst nog wel genieten van lol maken met je vrienden op school, modekleding, drank, onderdak, mobiele telefoon, snacks en shoarma?
Sterkte in de toekomst!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |