Op deze manier houd ik geen leven meer overquote:
stel je niet aan. Ik zit 35 uur op schoolquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef computerprobleem het volgende:
Vandaag heb ik dus mijn rooster gekregen. Kregen we eerst te horen dat er normaal zo'n 14 uren per week training e.d. is en de rest zelfstudie, heb ik ELKE WEEK MINSTENS 25 uur, terwijl sommigen anderen met precies dezelfde studie met maar één klein verschil (in plaats van German Advanced, German Basic) maar 16 of 17 uur per week hebben. Er zijn zelfs dagen dat ik er 28 heb, dat is gewoon het fucking dubbele dan wat ons verteld is.
Ik hoop dat die roosters wijzigen, want zo kan ik natuurlijk niet leven.
that's what I saidquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:44 schreef renerulezzz het volgende:
28 uur in een dag. Das hard werken!
Ik heb 36 uur...quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef computerprobleem het volgende:
Vandaag heb ik dus mijn rooster gekregen. Kregen we eerst te horen dat er normaal zo'n 14 uren per week training e.d. is en de rest zelfstudie, heb ik ELKE WEEK MINSTENS 25 uur, terwijl sommigen anderen met precies dezelfde studie met maar één klein verschil (in plaats van German Advanced, German Basic) maar 16 of 17 uur per week hebben. Er zijn zelfs dagen dat ik er 28 heb, dat is gewoon het fucking dubbele dan wat ons verteld is.
Nice, ik slaap 26 uur op een dagquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:44 schreef renerulezzz het volgende:
28 uur in een dag. Das hard werken!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef zoekeenleven het volgende:
28 uur per dag de tering jou leven is kut..
Koop woordenboeken en taalcursussen en leer jezelf Duits.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef computerprobleem het volgende:
Vandaag heb ik dus mijn rooster gekregen. Kregen we eerst te horen dat er normaal zo'n 14 uren per week training e.d. is en de rest zelfstudie, heb ik ELKE WEEK MINSTENS 25 uur, terwijl sommigen anderen met precies dezelfde studie met maar één klein verschil (in plaats van German Advanced, German Basic) maar 16 of 17 uur per week hebben. Er zijn zelfs weken dat ik er 28 heb, dat is gewoon het fucking dubbele dan wat ons verteld is.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik heb 8 uur contacturen. Ik heb met je te doen, TS!
middelbare schoolquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef computerprobleem het volgende:
Vandaag heb ik dus mijn rooster gekregen. Kregen we eerst te horen dat er normaal zo'n 14 uren per week training e.d. is en de rest zelfstudie, heb ik ELKE WEEK MINSTENS 25 uur, terwijl sommigen anderen met precies dezelfde studie met maar één klein verschil (in plaats van German Advanced, German Basic) maar 16 of 17 uur per week hebben. Er zijn zelfs weken dat ik er 28 heb, dat is gewoon het fucking dubbele dan wat ons verteld is.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb van 9 tot 11 uur en les en dan pas weer om 15.00 tot 17.00FML en de reistijd is zodanig dat ik maar op die school moet blijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |