Op deze manier houd ik geen leven meer overquote:
stel je niet aan. Ik zit 35 uur op schoolquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef computerprobleem het volgende:
Vandaag heb ik dus mijn rooster gekregen. Kregen we eerst te horen dat er normaal zo'n 14 uren per week training e.d. is en de rest zelfstudie, heb ik ELKE WEEK MINSTENS 25 uur, terwijl sommigen anderen met precies dezelfde studie met maar één klein verschil (in plaats van German Advanced, German Basic) maar 16 of 17 uur per week hebben. Er zijn zelfs dagen dat ik er 28 heb, dat is gewoon het fucking dubbele dan wat ons verteld is.
Ik hoop dat die roosters wijzigen, want zo kan ik natuurlijk niet leven.
that's what I saidquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:44 schreef renerulezzz het volgende:
28 uur in een dag. Das hard werken!
Ik heb 36 uur...quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef computerprobleem het volgende:
Vandaag heb ik dus mijn rooster gekregen. Kregen we eerst te horen dat er normaal zo'n 14 uren per week training e.d. is en de rest zelfstudie, heb ik ELKE WEEK MINSTENS 25 uur, terwijl sommigen anderen met precies dezelfde studie met maar één klein verschil (in plaats van German Advanced, German Basic) maar 16 of 17 uur per week hebben. Er zijn zelfs dagen dat ik er 28 heb, dat is gewoon het fucking dubbele dan wat ons verteld is.
Nice, ik slaap 26 uur op een dagquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:44 schreef renerulezzz het volgende:
28 uur in een dag. Das hard werken!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef zoekeenleven het volgende:
28 uur per dag de tering jou leven is kut..
Koop woordenboeken en taalcursussen en leer jezelf Duits.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef computerprobleem het volgende:
Vandaag heb ik dus mijn rooster gekregen. Kregen we eerst te horen dat er normaal zo'n 14 uren per week training e.d. is en de rest zelfstudie, heb ik ELKE WEEK MINSTENS 25 uur, terwijl sommigen anderen met precies dezelfde studie met maar één klein verschil (in plaats van German Advanced, German Basic) maar 16 of 17 uur per week hebben. Er zijn zelfs weken dat ik er 28 heb, dat is gewoon het fucking dubbele dan wat ons verteld is.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik heb 8 uur contacturen. Ik heb met je te doen, TS!
middelbare schoolquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef computerprobleem het volgende:
Vandaag heb ik dus mijn rooster gekregen. Kregen we eerst te horen dat er normaal zo'n 14 uren per week training e.d. is en de rest zelfstudie, heb ik ELKE WEEK MINSTENS 25 uur, terwijl sommigen anderen met precies dezelfde studie met maar één klein verschil (in plaats van German Advanced, German Basic) maar 16 of 17 uur per week hebben. Er zijn zelfs weken dat ik er 28 heb, dat is gewoon het fucking dubbele dan wat ons verteld is.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb van 9 tot 11 uur en les en dan pas weer om 15.00 tot 17.00FML en de reistijd is zodanig dat ik maar op die school moet blijven
En dan net zoals jij 10 jaar over je diploma doen? Ja, echt een geweldig plan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
![]()
middelbare school sucks!
Een tip: Spijbelen en gewoon tegen je docenten zeggen dat je veel leert thuis.
hboquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
![]()
middelbare school sucks!
Een tip: Spijbelen en gewoon tegen je docenten zeggen dat je veel leert thuis.
Open er een topic overquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef sanasoufi het volgende:
echt klote! Waarom doet sin-online het nog steeds niet?Wil ook naar me rooster kijken.
hoezo tien jaar? Netjes in 5 jaar me havo afgerond CUM LAUDEquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan net zoals jij 10 jaar over je diploma doen? Ja, echt een geweldig plan.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
me havo
me leraar duits
me leraar economie
Dan valt er niet eens te spijbelen. Gewoon niet gaan. De colleges zijn niet nodig.quote:
Nederlands is een stomme taal spellchecker. Me klinkt veel mooier dan mij. Ik vind worden waarin de letters ij/ei voorkomen zooo goor klinken.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
me HBO propedeuse
op me ouders
Ik bedoel je vervolgopleiding. Middelbare school leert je niet alleen vakken, het bereid je ook voor op je vervolgstudie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoezo tien jaar? Netjes in 5 jaar me havo afgerond CUM LAUDE.
Twee leraren hadden me toegesproken! Van me leraar duits had ik een stom boek gekregen en van me leraar economie twee cadeaubonnen van 20 euro.
Jij spoort echt niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dan valt er niet eens te spijbelen. Gewoon niet gaan. De colleges zijn niet nodig.
En voor de 10 jaar opmerkingen: Ik had me HBO propedeuse netjes in een jaar binnen. Dat ik dacht een lekkere 50+ professor op de uni te gaan verleiden...had ik idd niet moeten denken. Dan was ik nu al afgestudeerd op het HBO. Anderzijds kan door het lange studeren lekker op me ouders teren
Serieus, jullie zouden eens wat meer op moeten letten bij Nederlands.quote:
Hoe dan? Ik herinner me dat we van die vrolijke dunne boekjes kregen voor de eindexamens. Daar hadden we een half jaar de tijd voor. Het klopt natuurlijk wel havo-hbo...ik had gewoon de aansluiting moeten volgen ipv naar de uni te gaan. Ik had natuurlijk ook tijdig terug kunnen gaan naar het HBO, maar na mijn eerste 60 punten op de uni te hebben gehaald dacht ik: zonde om dan terug te gaan. Na zo'n positief BSA kan je toch op eigen houtje verder.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel je vervolgopleiding. Middelbare school leert je niet alleen vakken, het bereid je ook voor op je vervolgstudie.
Ik heb nog twee jaar om mij voor te bereiden op mijn Nederlands examen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Serieus, jullie zouden eens wat meer op moeten letten bij Nederlands.
En hoelang ben je nu al met je rechtenstudie bezig?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik herinner me dat we van die vrolijke dunne boekjes kregen voor de eindexamens. Daar hadden we een half jaar de tijd voor. Het klopt natuurlijk wel havo-hbo...ik had gewoon de aansluiting moeten volgen ipv naar de uni te gaan. Ik had natuurlijk ook tijdig terug kunnen gaan naar het HBO, maar na mijn eerste 60 punten op de uni te hebben gehaald dacht ik: zonde om dan terug te gaan. Na zo'n positief BSA kan je toch op eigen houtje verder.
spellchecker Nederlands is een lelijke taal. Geloof me! Zoveel prachtige talen: Arabisch, Hindi, Perzisch, Tajik, Marathi, Oriya, Bhojpuri, Bengali, Telugu, Tamil, Kannada, Malayalam etc...waarom bezig zijn met Nederlands?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Serieus, jullie zouden eens wat meer op moeten letten bij Nederlands.
Werkwoorden vervoegen leer je op de basisschool.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog twee jaar om mij voor te bereiden op mijn Nederlands examen.Zij volgt al een rechtenstudie aan de Erasmus Universiteit en faalt nog steeds met Nederlands.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoelang ben je nu al met je rechtenstudie bezig?
Hoezo ben ik nou weer een zeikerd? Ik ben blij met mijn rooster.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werkwoorden vervoegen leer je op de basisschool.
Tevens zijn jullie allemaal zeikerds. Inclusief ts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |