quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Guard het volgende:
Hier een copy van het 2004 playbook van de Pats.
Denk niet dat hij die 6 jaar volmaakt, hij zal toch wat jaartjes minder meegaan met al die hits die hij tijdens een seizoen pakt (al heeft hij wel 3 jaar rust gehad)quote:Vick agreed to a whopping six-year, $100 million contract with the Eagles on Monday, with $40 million guaranteed. The 31-year-old Vick could now be in Philadelphia through the 2016 season.
In prison kun je ook flink wat hits meepakken hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:21 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Denk niet dat hij die 6 jaar volmaakt, hij zal toch wat jaartjes minder meegaan met al die hits die hij tijdens een seizoen pakt (al heeft hij wel 3 jaar rust gehad)
So not worth it.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:30 schreef zjroentje het volgende:
Vick trouwens een 6-jarig contract ter waarde van 100 miljoen dollar getekend bij de Eagles.
http://www.operationsports.com/reviews/617/madden-nfl-12/quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef DaMayan het volgende:
Madden NFL 12 is gister uitgekomen in de US.
Mensen hier die het gaan kopen/spelen?
Ik speelde het altijd op de PC (met gamepad) tja totdat EA bedacht van ja we gaan de PC versie schrappen... Daarna wel 1x voor de Xbox360 gekocht maar kon maar niet wennen of ervan genieten... Misschien maar weer eens proberen.
Ben morgen bij je favoriete cluppie PirE! Even genieten van de Sea galsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:32 schreef PirE het volgende:
[..]
http://www.operationsports.com/reviews/617/madden-nfl-12/
Misschien als die in de uitverkoop is. Dan heb ik ook genoeg NCAA12 (PS3) draft classes voor de franchise-mode.
Even maandje wachten idd en dan schaf ik 'm wel ergens goedkoop aan. Altijd leuk voor paar weekjes maar het is natuurlijk geen NBAK-**quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef DaMayan het volgende:
Ik speelde het altijd op de PC (met gamepad) tja totdat EA bedacht van ja we gaan de PC versie schrappen... Daarna wel 1x voor de Xbox360 gekocht maar kon maar niet wennen of ervan genieten... Misschien maar weer eens proberen.
Ik heb 9 en 10 op de Wii gespeeld. Die doen het nog prima, als ik ze al speel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef DaMayan het volgende:
Ik speel nu af en toe nog wel eens de laatste PC-versie. (Ik heb dan ook geen PS3 of XboX in huis)quote:Op donderdag 1 september 2011 08:52 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik heb 9 en 10 op de Wii gespeeld. Die doen het nog prima, als ik ze al speel.
Veel meer valt er niet te genieten in week 4 van preseasonquote:Op donderdag 1 september 2011 01:53 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ben morgen bij je favoriete cluppie PirE! Even genieten van de Sea gals
[ afbeelding ]
quote:I'm no doctor, but I'm sure the identity thieves are grateful you posted your social security number and birthdate. While you're lounging in bed go ahead and book that identity fraud protection now!
quote:Chris Johnson and the Titans have agreed on a four-year, $53.5 million deal, according to the Tennessean.
quote:Updating a previous item, the Cincinnati Bengals met with QB Carson Palmer, and he may return to the team next week.
quote:
quote:Newton, the Heisman Trophy winner and No. 1 overall draft pick out of Auburn, played only the first series and was 3-of-5 passing for 25 yards, with a 10-yard touchdown pass to tight end Jeremy Shockey.
After the game, Panthers coach Ron Rivera announced that Newton will be the team's starting quarterback in the Sept. 11 opener at Arizona.
(Fantasy Football)quote:
Voor een safety van 27 is wel markt.quote:Op zondag 4 september 2011 14:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie gaat Meriweather halen, of zijn er nog geen geruchten?
Die Hasselbeck jerseyquote:Op zaterdag 3 september 2011 08:23 schreef zeebeschuit het volgende:
Net in 't stadion genoten van Seahawks vs Raiders. Matige wedstrijd (20-3) maar gelukkig compenseerde de goede sfeer het spel. De mascotte was al net zo bagger als de spelers. Gelukkig volgende week de Duck.
quote:How's this sound: Last Sunday without football until February.
Vandaag is er anders ook football hoorquote:
Bears dusquote:Op zondag 4 september 2011 14:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie gaat Meriweather halen, of zijn er nog geen geruchten?
quote:John Michael Vincent of ESPN 1070 Indianapolis reports Peyton Manning will need to undergo another procedure on his neck.
Manning will reportedly be out "indefinitely." Vincent has heard from multiple sources, but he's yet to receive confirmation from the Colts.
quote:Matt Cassel has a rib injury that could prevent him from playing in Sunday’s regular season opener against Buffalo at Arrowhead Stadium.
quote:I'm reporting the Jaguars today have informed starting QB David Garrard they are releasing him!
Ik weet het, niet mijn beste draftquote:Op maandag 5 september 2011 02:29 schreef The_Playmaker het volgende:
Guard, ik weet dat je Manning en Cassell in je Fantasy team hebt dus:
[..]
[..]
Verrassend.quote:
Het schijnt vooral met het salaris van Garrard te maken hebben. Maar als je van plan bent om hem dan te cutten, waarom laat je McCown dan niet vaker spelen in preseason? McCown heeft nu alleen in 2 preseason games tegen de third stringers mogen spelen. Vreemd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verrassend.
Cassel speelt zondag gewoon Guard.
Garrard heeft een slechte camp en preseason achter de rug. Hij was ook al langer omstreden onder de fans. Hij heeft tot op het laatst de mogelijkheid gekregen om zich te bewijzen, maar deed dat niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het schijnt vooral met het salaris van Garrard te maken hebben. Maar als je van plan bent om hem dan te cutten, waarom laat je McCown dan niet vaker spelen in preseason? McCown heeft nu alleen in 2 preseason games tegen de third stringers mogen spelen. Vreemd.
Dus Garrard heeft het tegen de first string defenses niet kunnen bewijzen deze preseason en McCown heeft het tegen de third stringers wel kunnen bewijzen? Vreemde beredenering. Als men zo overtuigd was van McCown waarom mocht hij in elke preseason game dan alleen in de 4th quarter komen opdraven? En wat ze toen in die paar drives tegen third string defenses zagen deed men geloven dat McCown beter was? Tuurlijk.....quote:Op woensdag 7 september 2011 00:37 schreef Sloppy het volgende:
[..]
Garrard heeft een slechte camp en preseason achter de rug. Hij was ook al langer omstreden onder de fans. Hij heeft tot op het laatst de mogelijkheid gekregen om zich te bewijzen, maar deed dat niet.
McCown had daarintegen een erg goede camp en preseason achter de rug. Zo verrassend is het dus niet dat ie gecut is.
Je gaat het vertrouwen van je beoogde starting QB toch niet de grond in trappen door hem niet te laten starten in een preseason wedstrijd? Ze hebben Garrard gewoon alle kansen geboden om zich te bewijzen. Bovendien kwam McCown in de laatste preseason wedstrijd al tijdens het eerste kwart in actie tegen 1st en 2nd stringers en deed het weer goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 04:28 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dus Garrard heeft het tegen de first string defenses niet kunnen bewijzen deze preseason en McCown heeft het tegen de third stringers wel kunnen bewijzen? Vreemde beredenering. Als men zo overtuigd was van McCown waarom mocht hij in elke preseason game dan alleen in de 4th quarter komen opdraven? En wat ze toen in die paar drives tegen third string defenses zagen deed men geloven dat McCown beter was? Tuurlijk.....
Zeg dan gewoon eerlijk dat je als team Garrard geen $8 million wilt betalen om 2/3 maanden als eerste QB te functioneren totdat Gabbert het overneemt.
quote:When asked whether #Jaguars had lost confidence in Garrard, one player told me "I don't think there was confidence to be lost."
James Harrison has been fined $ 15.000 because of these injuriesquote:Op maandag 5 september 2011 02:29 schreef The_Playmaker het volgende:
Guard, ik weet dat je Manning en Cassell in je Fantasy team hebt dus:
[..]
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Deze beslissing komt niet uit de lucht vallen. Dit speelt al langer. Als je toch al aan het spelen bent met de gedachte om Garrard te cutten dan geef je Gabbert/McCown toch zoveel mogelijk snaps? Garrard is een ervaren QB. De Jags weten wat hij wel en niet kan. Daar heb je preseason niet voor nodig. Maar toch bleven ze hem veel snaps geven. McCown heeft maar in 2 preseason games mogen spelen. Als je toch al met de gedachte hinkt om hem #1 QB te maken dan laat je hem toch elke preseason game een flink aantal snaps nemen en niet slechts in 2 games? Vooral met de korte trainingscamps zou je hem dan juist meer snaps moeten geven en niet iemand die je misschien toch gaat cutten.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:38 schreef Sloppy het volgende:
[..]
Je gaat het vertrouwen van je beoogde starting QB toch niet de grond in trappen door hem niet te laten starten in een preseason wedstrijd? Ze hebben Garrard gewoon alle kansen geboden om zich te bewijzen. Bovendien kwam McCown in de laatste preseason wedstrijd al tijdens het eerste kwart in actie tegen 1st en 2nd stringers en deed het weer goed.
Tuurlijk heeft geld er ook mee te maken, maar hij is gewoon outplayed door McCown.
Deze qoute van een anonieme Jag-speler zegt genoeg.
[..]
Seattle start volgend jaar met Matt Barkley under centerquote:Op woensdag 7 september 2011 15:28 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Adam Schefter had het volgens mij over Seattle, waar een oud coach van hem nu ook in dienst is. Ik snap er weinig van in ieder geval, Garrard kwam van zijn beste season vorig jaar, met weinig wapens.
Ja, +6uur en van 30-10 t/m 05/11 is het +5 uur.quote:
Als Zondag de Jags offense er niks van bakt dan weet je nu al dat de Jags front office gaat roepen dat de fans McCown wat meer tijd moet geven om de offense onder de knie te krijgen. Die tijd kreeg hij van de coaching staff niet eens in preseason.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:26 schreef popolon het volgende:
Outplayed in preseason? Kom op zeg, zelfs Brady bakt er niets van in preseason. Garard is een beter dan gemiddelde QB en zonder hem gaan de Jags nergens heen. Puur een financiele kwestie, wat een beleid, paar dagen voor de start![]()
Garrard naar Miami misschien?
Dit jaar geen Londen voor mij. Maar wel de Giants op 1 januari.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:24 schreef Guard het volgende:
Zometeen begint de kaartverkoop voor The International Series 2011
Er staat al een extra wagon klaar voor de Texans-bandwagonquote:Op donderdag 8 september 2011 22:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Colts hebben geluk dat ze in de AFC South spelen. Alleen de Texans steken er daar met kop en schouders bovenuit De druk zal nu helemaal op de Texans zitten. Als ze nu de divisie niet kunnen winnen dan moet Kubiak echt ontslagen worden.
quote:New Orleans Saints wide receiver Marques Colston suffered a broken collarbone in Thursday night’s loss to the Packers.
Jay Glazer of FOX Sports reports that Colston will miss approximately four weeks with the injury.
4 weken is nog een optimistische prognose ook. Normaal duren dit soort blessures toch een stuk langer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:21 schreef popolon het volgende:
Ouch.
Woodson zal ook wel een schorsing en boete krijgen. Lijkt me niet meer dan terecht, dat hoort gewoon niet.
Ik keur het ook niet goed hoor. Maar Finnegan trok Johnson's helm van zijn kop en begon te meppen. Toch kreeg hij niet meer dan een boete. Woodson gaf één klap. Je moet ver gaan om geschorst te worden. Zoals Haynesworth destijds.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:27 schreef popolon het volgende:
Ja goed, dit was geen knokpartij, dit was Woodson all over the place.
quote:Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef Moonlighter het volgende:
Als iemand nog een site heeft met goede streams PM me dan even
Eens ze hebben dat sowieso goed terecht. Ook met de MLBquote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef rgras het volgende:
Zo, ben blij dat ik voor NFL Gamepass heb gekozen, uitstekende kwaliteit!
Ik zeg playoffs.quote:
Hebben alle Amerikaanse grote sportleagues welquote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens ze hebben dat sowieso goed terecht. Ook met de MLB
Zelfs de eredivisie heeft dat....quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hebben alle Amerikaanse grote sportleagues wel
NHL en NBA ook
Ja maar het werkte vanmiddag een tijdje weer voor geen meter. En de markt is voor de eredivisie is heel wat kleiner dan de NFL.quote:
ik heb het de eerste paar weken een paar keer gezien, en het werkte best.quote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar het werkte vanmiddag een tijdje weer voor geen meter. En de markt is voor de eredivisie is heel wat kleiner dan de NFL.
Niet onbelangrijkquote:Op zondag 11 september 2011 19:40 schreef popolon het volgende:
Hmmm, drives vd Lions zijn prima. Kunnen het nog niet afronden.
Moest er van komen. Impressive offensive numbers.quote:
TD Rice.quote:Op zondag 11 september 2011 20:17 schreef Tazmaniac het volgende:
True, maar Rice is dan ook een beest!
WTF.. 34 al?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 20:45 schreef Guard het volgende:
die 2-point conversion van de Ravens... Briljant
Beetje CJ "straffen" voor zijn holdout....quote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef The_Playmaker het volgende:
Bye bye Polamalu!![]()
Ik weet niet waar de Titans mee bezig zijn maar als je Hasselbeck in de eerste helft 17 keer laat gooien dan moet je je OC ontslaan. Geef dan de bal aan CJ/Ringer/Harper.
Ja maar de rest van de RB's heeft één carry. We hebben het over Matt Haselbeck. Dat is de iets jongere versie van Kerry Collins.quote:Op zondag 11 september 2011 20:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Beetje CJ "straffen" voor zijn holdout....
Maar ze staan al 10 punten achter tegen de Jags... Air it outquote:Op zondag 11 september 2011 20:52 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ja maar de rest van de RB's heeft één carry. We hebben het over Matt Haselbeck. Dat is de iets jongere versie van Kerry Collins.
En de Falcons al hun draft picks maar weg traden voor Julio Jones. Yep, ze hebben totaal geen problemen in hun D.....quote:Op zondag 11 september 2011 21:04 schreef Guard het volgende:
Bears verrassen toch wel lichtelijk tegen de Falcons. Niet dat ze niet zouden kunnen winnen van Atlanta, maar het gaat toch ook wel redelijk makkelijk...
Hij krijgt weinig kans om downfield te gooien. Zo moet hij wel gaan gooien nu.quote:Op zondag 11 september 2011 21:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Ryan speelt niet zijn beste match aan de stats te zien
Matty `Again Not So Ice` Ryan.quote:Op zondag 11 september 2011 21:08 schreef Terreros85 het volgende:
En Ryan met een fumble. Urlacher pakt de bal op. TD!
Staat nooit uit bij hem, maar soms werkt diegene die QB bij de Lions speelt (en niet Stafford heet) niet mee aan big days...quote:Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Johnson heeft beast mode weer aanstaan
Mike is pissed off!!quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Guard het volgende:
Tering Big Ben gooit in zijn eentje Ed Reed naar de hall of fame als ie zo door blijft gaan.....
Tis nog niet over, INT Flowersquote:Op zondag 11 september 2011 21:49 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer in het seizoen.
6 was sinds 2006 niet voorgekomenquote:Op zondag 11 september 2011 21:54 schreef Guard het volgende:
Weer een TO van de Steelers... moet onderhand ook een record zijn...
Eindelijk!!quote:Op zondag 11 september 2011 22:01 schreef Terreros85 het volgende:
AJ Green met zijn eerste catch. Touchdown.
ja iets aan de polsquote:Op zondag 11 september 2011 21:58 schreef Guard het volgende:
Gradkowski voor de Bengals? Iets mis met Dalton?
Ze stonden in februari inderdaad in de Superbowl, maar dit is juist zo mooi aan American Football.. het kan zo maar omslaan!quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zie dat de Steelers nu pakkie krijgen van de Ravens, ik weet niet heel veel van NFL, maar Steelers stonden toch afgelopen jaar nog in de Superbowl, zijn die dit jaar zoveel minder?
Mhwa als je een wedstrijd dikke klop krijgt wil nog niet zeggen dat je ineens een slecht team bentquote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zie dat de Steelers nu pakkie krijgen van de Ravens, ik weet niet heel veel van NFL, maar Steelers stonden toch afgelopen jaar nog in de Superbowl, zijn die dit jaar zoveel minder?
Ravens spelen erg goed.quote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Mhwa als je een wedstrijd dikke klop krijgt wil nog niet zeggen dat je ineens een slecht team bent
Klopt en de Steelers speelden erg slecht, dan krijg je dit soort uitslagen...quote:
Het zou me verbazen als ze zo de rest van het seizoen spelen, offday Steelers en topdag Ravens houd ik het voorlopig even opquote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef Fenomeno het volgende:
Gewoon een off day van de Steelers dus?
gemistquote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef Moonlighter het volgende:
CLEVELAND BROWNS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Defense staat nog in de huddle terwijl de bengals O al klaar staat.. TD Green
En daardoor verliezen ze de pot..quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef Moonlighter het volgende:
CLEVELAND BROWNS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Defense staat nog in de huddle terwijl de bengals O al klaar staat.. TD Green
Zat net nog wel vol hoor (toen ze voor stonden).quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Kolere wat is dat Cleveland stadion LEEG!
Giants spelen uit he?quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef JimboSlice het volgende:
Schakel nou maar naar de Giants ESPNA, deze pot zit erop en ik wil wel zien wat ze daar voor de wedstrijd doen vandaag
Zelfde als altijd.. "God bless the USA", kingsize vlag, een volkslied wat verkracht wordt door een 'artiest' en het wegpinken van wat traantjes.quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef JimboSlice het volgende:
Schakel nou maar naar de Giants ESPNA, deze pot zit erop en ik wil wel zien wat ze daar voor de wedstrijd doen vandaag
Oh ja kut, heb je gelijk in, maar was er toch wel benieuwd naar. Hoe dan ook, ze zijn geswitched.quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Giants spelen uit he?
Straks bij de Jets zitten we in NJ...
Joe en Troy?quote:Op zondag 11 september 2011 22:24 schreef Guard het volgende:
Owh joy, mijn favoriete announcers-koppel weer
Ik heb Jim Mora jr. als color commentator. Die heeft ook weer werk.quote:
Jammer dat het niet Sr is..quote:Op zondag 11 september 2011 22:34 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb Jim Mora jr. als color commentator. Die heeft ook weer werk.
God bless Jim Mora sr.quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer dat het niet Sr is..
playoffs? don't talk about playoffs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |