Geeft klapje op je bips.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zien jullie mijn posts wel?
Ik heb even erkenning nodig!
TUBBYYY *wobbly wobbly*quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja lieverd ik zie jouw posts.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi, ja hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat is vreemd hequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Insomnium het volgende:
FJKSJFSKFJSDKJSDF
Mic werkt
Hoorde mijzelf
Die van mij ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Behoorlijk
WTF mijn stem is raar
Ik heb geen flauw idee of ik een accent heb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die van mij ook
Achterlijk Limburgs accent.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Insomnium het volgende:
FJKSJFSKFJSDKJSDF
Mic werkt
Hoorde mijzelf
Ja het was voor mij ook een schok toen ik mijn verschrikkelijke stem voor het eerst hoorde.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Insomnium het volgende:
FJKSJFSKFJSDKJSDF
Mic werkt
Hoorde mijzelf
Altijd he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het was voor mij ook een schok toen ik mijn verschrikkelijke stem voor het eerst hoorde.
Ik hou het maar zo denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je het zo hebt staan hoor je jezelf niet meer als je praat
Muziek draaien woeiquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik hou het maar zo denk ik.
Weet ik tenminste of het nog een beetje goed overkomt![]()
Maar goed.
Mijn muziek staat erin.
Mic doet het.
En nu ?
Encoders toevoegenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik hou het maar zo denk ik.
Weet ik tenminste of het nog een beetje goed overkomt![]()
Maar goed.
Mijn muziek staat erin.
Mic doet het.
En nu ?
Wat en hoe ?quote:
Hoiquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
Jongens.
Ik ga nu het rooster aanpassen, dus info kan mijn kant op.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat en hoe ?
Dude dit is allemaal nieuwe voor mij
Stoerquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn krijt er maar weer eens bijgepakt. Best tof
, is al lang geleden dat ik echt iets getekend heb.
Is het niet dekkende de bedoeling?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn krijt er maar weer eens bijgepakt. Best tof
, is al lang geleden dat ik echt iets getekend heb.
Ik kan het format niet aanpassen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vervolgens klikken op het plusje en legacy mp3 (acm codec)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het niet zo'n probleem dat de structuur van het papier zichtbaar is, als dat is wat je bedoeltquote:
Ja, dat bedoel ik. Ik vind dat ook niet erg, daarom vroeg ik of 't de bedoeling was. Het is niet storend iig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n probleem dat de structuur van het papier zichtbaar is, als dat is wat je bedoelt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Viro het volgende:
Insomnuim:Ik klik op choose format als een aap op lsd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er komt niets
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
er moet een venster verschijnen links boveninquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik klik op choose format als een aap op lsd.
Maar er komt niets
Die heb ik dus nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef Viro het volgende:
[..]
er moet een venster verschijnen links bovenin
Dank uquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Viro het volgende:
Zal straks een film maken hoe je sam moet instellen voor gebruik. Met pics gaat het altijd lastig
handigquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Viro het volgende:
Zal straks een film maken hoe je sam moet instellen voor gebruik. Met pics gaat het altijd lastig
broertje heeft van 14 t/m 15.30 gedraaid en ik vanaf 15.30 t/m 17.00 tenzij niemand anders wilquote:
Mag ik van 23 tot 01 Beatlemuziek draaienquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Viro het volgende:
[..]
broertje heeft van 14 t/m 15.30 gedraaid en ik vanaf 15.30 t/m 17.00 tenzij anderen ook willen
Ik snap je en ik heb het rooster aangepastquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Soms nog wel lastig om blind te typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |