3HAVOquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:46 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Wat een zinnen.In wat voor klas zit je?
Speciaal geestelijkgehandicapten deel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:46 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Wat een zinnen.In wat voor klas zit je?
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef weerstandje het volgende:
Haha ze hebben ts verteld dat hij in HAVO zit
Wat schattig
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef weerstandje het volgende:
Haha ze hebben ts verteld dat hij in HAVO zit
Wat schattig
PURE LASTER!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:48 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Dat ze je zelfvertrouwen hoog proberen te houden
Zoiets was al te verwachten, ik heb net HAVO 5 afgerond en dan moet je toch wel ingewikkeldere dingen kunnen zeggen dan wat je lekker vindt.quote:
Ja weet ik, ik hoef daar toch niks te doen, iets met slapend je diploma halenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef blup het volgende:
[..]
Is dit tegenwoordig 3 HAVO!??! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een niveau...
Nee.quote:
Ik dacht dat je al best oud was, in de 18 ofzo, blijk ik ouder te zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik hoef daar toch niks te doen, iets met slapend je diploma halen
[..]
Nee.
Weet ik, ik kom volwassen over hequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:57 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al best oud was, in de 18 ofzo, blijk ik ouder te zijn.
Nee de jongeren op dit forum komen kinderachtig overquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet ik, ik kom volwassen over he
Nog triester; ik krijg nog precies hetzelfde in 5HAVO als tsquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef blup het volgende:
[..]
Is dit tegenwoordig 3 HAVO!??! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een niveau...
Ik had dit al in 1 lwooquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef Joell het volgende:
[..]
Nog triester; ik krijg nog precies hetzelfde in 5HAVO als ts
Jij ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Nee de jongeren op dit forum komen kinderachtig over
Ik heb wel een 2HAVO boek, zit nu op de helft van 2HAVO, ik doe een jaar langer daarover want speciaal onderwijs.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef JellyBeanz het volgende:
TS zit in 3Havo en je leert zulke makkelijke zinnen? Wow wat een niveau
Dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef JellyBeanz het volgende:
TS zit in 3Havo en je leert zulke makkelijke zinnen? Wow wat een niveau
Krijg je daar Frans dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |