ja die kent mij inmiddels haha. Ik ken zijn toestelnummer inmiddels ook uit mijn hoofd en als ik bel en hij hoort mijn naam dan weet hij alweer genoegquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha.Ik heb die ongein ook wel eens meegemaakt. Is die helpdeskmedewerker een beetje gezellig? Die moet je nu wel kennen, tenzij het er veel zijn daar.
Amai dat is ook een prachtige.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laatste filmbericht: Ik heb gisteren Magnolia gezien en het is pardoen mijn alltime lievelingsfilm gewordenMijn god, wat een film
Internet was kaput!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella, lekker Lipskelikster
ik hedde oe mist.. woar wast?
Mijn favoriet is Tom Cruise als hij wordt geconfronteerd met zijn verleden in het interview. De eerste keer dat ik hem echt goed vond acterenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amai dat is ook een prachtige.Favoriet is de scene met Julianne Moore in de apotheek!
We zijn iig geen decor voor een R.E.M liedjequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kakzooi! Maarja, brabant he.. wat wil je?!
We geven hier onze baby's nog biervoeding en zetten vrouwen met teveel moedervlekken op de brandstapel dus zo raar is het niet inderdaad!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kakzooi! Maarja, brabant he.. wat wil je?!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We geven hier onze baby's nog biervoeding en zetten vrouwen met teveel moedervlekken op de brandstapel dus zo raar is het niet inderdaad!
Ja, Satantango! Lekker een half uur naar koeien op een modderig erf kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Satantango? Die heb ik dus ook op de laptop staan. 8 uur! Oh en ik heb Boys don't Cry gezien pas. Wat een film
Maar ik heb je gemist hier
Heerlijckeen icoon.quote:
Jatog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |