Jeweet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh hello!Muis spreads the word
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeweet.
En iedereen maar denken dat knaagdieren alleen ziektes overbrengen
Ach wat sneu! Ik zou het in ieder geval even vragen voor die kleine.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik zit hier met een zieke kat, arm ding. Onze grote laiverd niest, proest, snottert uit z'n oog, schijt z'n diarree overal behalve in de kattenbak en heeft koorts. Straks naar de dierenarts, ik gok op niesziekte. Hopen dat de kleine poes het niet ook heeft ondertussen. Zou die preventief iets kunnen krijgen van de dierenarts
.
Sneu is het hè. Toen we Eros (grote kat) net hadden had hij ook niesziekte, dus ik weet wel een beetje hoe het verloopt, maar het blijft zielig. Gelukkig is 'ie niet zo moeilijk met pilletjes slikken, hij eet ze gewoon op alsof het snoepjes zijn. Amor (kleine kat) is daar veel krengeriger in, zelfs als je pilletjes verstopt in wat leverworst of vis of kaas weet hij ze eruit te werken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ach wat sneu! Ik zou het in ieder geval even vragen voor die kleine.
Onze kat had een paar weken geleden een ontstoken oogje. Zat hij de hele dag met één oog te knipperen en er in proberen te krabben - het bloedde zelfs! Vond het zo zielig, maar na een week oogdruppels was het gelukkig over.
Hehe, die van ons likt het buitenste randje van die pilletjes af (daar doen ze meestal een smaakje aan zodat ze niet merken dat het pillen zijn ipv snoepjes) en dan spuugt ie de rest uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Sneu is het hè. Toen we Eros (grote kat) net hadden had hij ook niesziekte, dus ik weet wel een beetje hoe het verloopt, maar het blijft zielig. Gelukkig is 'ie niet zo moeilijk met pilletjes slikken, hij eet ze gewoon op alsof het snoepjes zijn. Amor (kleine kat) is daar veel krengeriger in, zelfs als je pilletjes verstopt in wat leverworst of vis of kaas weet hij ze eruit te werken.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Eindeproeftijdgesprek gehad en ze willen me graag nog even houden. Nu op weg naar Amersfoort.
ik deed nu elke dag al een uur tot anderhalf fietsen of stevig doorlopen (als in 6 km per uur)quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kom je makkelijker aan je kcalsGok dat je nu zo rond de 1400komt?
YupAch ja, moet hij maar niet aan die gitaar komen.
Sterkte Jagar!
Muks, van nooit naar 3x 1,5u per week? Pas je op dat je niet te gek van start gaat?
toen speelde ik nog met barbies.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef V1z0R het volgende:
Wait... wut?!
Jochie van 11 loopt chlamydia op
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Eindeproeftijdgesprek gehad en ze willen me graag nog even houden. Nu op weg naar Amersfoort.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi... moeders is hier niet geweest een maand na mijn verjaardag terwijl ze niks te doen had... Pff toch jammer dat mijn vader eerder dood ging
Lijstje!
O: 150 kwark, 150 vla
T's:nectarine, appel, peer, cup a soup kerrie
L:3 x botterham lever, kom tom.cremesoep met ballen, beker melk
T's:, punt slagroomvlaai, kwart meloen, 8 toastjes met satesalade, 4 met eieresalde, 2 handjes chips, handje pinda's, cola=berenburg
D: Bloemkool en zelfgemaakte kipshoarma
T: -
Maar waarom nou dat "sletje"? Dat is zo'n toffe Starlet toch niet waard?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
ohai, ik leef nog.... nieuwe school is tof. en ik heb een automijn eigen kleine witte starsletje
dag lieve slankies!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar waarom nou dat "sletje"? Dat is zo'n toffe Starlet toch niet waard?
omdat ze vele eigenaars meegaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar waarom nou dat "sletje"? Dat is zo'n toffe Starlet toch niet waard?
Eerste eckte auto tochquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mehehe nou denk bij mij maar meer dit:
[ afbeelding ]
had je Mr eerder thuis moeten zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
Hmmmzzz mijn HA zegt dat 3 cm op de kuit en 1 a 2 cm op bovenbenen verschil s'ochtends en s'avonds niet schrikbarend is..
Jaja..
En mijn Mr is zielig want ik heb wegens laat thuis een pot pastasaus opengetrokken, vindt ie vies..
Neuh geen last maar wel kramp helaas.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
had je Mr eerder thuis moeten zijn
Heb je veel last van die CM's verschil? Mij klinkt het ook niet als veel, maar ik loop er niet mee rond...
Achgossie maar dankzij de poezels weet ik wie jij bent op FBquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik zit hier met een zieke kat, arm ding. Onze grote laiverd niest, proest, snottert uit z'n oog, schijt z'n diarree overal behalve in de kattenbak en heeft koorts. Straks naar de dierenarts, ik gok op niesziekte. Hopen dat de kleine poes het niet ook heeft ondertussen. Zou die preventief iets kunnen krijgen van de dierenarts
.
Hoi, bedankt!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom!
Doe je ook aan sport en/of beweging?
Hou je van broccoli? Is vis een optie?
Cruesli is niet zo'n goede keuze: stampvol suikers (het zijn zemelen en havermout aan elkaar geplakt door suiker of honing). Optimel is niet calorierijk, maar bevat ook niet veel nuttigs. Wat doe je op brood?
Thanksquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Welkom Morpheus!
Als je met je huidige regime mooi geleidelijk afvalt (2kg in 2 weken is eigenlijk wat snel) dan is het voor jou misschien wel een prima eetpatroon. Hoewel je de calorieën van de suikers beter kan besteden aan eten met meer voedingwaarde. Boterham kaas als ontbijt is prima, maar muesli of havermout, brinta, weetabix is allemaal ook uitstekend. Als er maar geen/weinig suiker in zit.
Dat kan je meestal wel vinden op een pak, waar het aantal caloriën per 100gr staat, staat ook de hoeveelheid suiker per 100 gr.
En blue band is géén boter.
Magnum mini zitten al 169 calorieën inquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef sigme het volgende:
Lijst
• 250ml yoghurt & 70 gr muesli
• 2 energiebroodjes van Bakker Bart
• 1 bak bonensoep met rookworst
• 1 glas port
• avondeten: ovenschotel van rode rijst, bloemkool & koolvis met indiaas kruidenmengsel
• toe: mini magnum om die indiase kruiden te blussen
Ohjaquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef sigme het volgende:
Blue Band is margarine. Margarine is margarine (brrrrrrrrrrrrr)
Welke is dat en hoeveel suiker bevat die per 100?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef Muks het volgende:
T ligt eraan welke, er zijn er ook met rijststroop of tarwestroop die best 2x per week kunnen volgens mijn dieetiste, daar zit dus wel geteld (in mijn geval) 3.6 gr rijstsiroop per portie.
Minder dan in welke cruesli ook. De andere keren eet ik noten door mijn yoghurt, zelf geroosterd zonder vetten en zout.
Nou en? Ik heb de hele dag gewerkt, dat beetje calorieën kan ik best hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Magnum mini zitten al 169 calorieën in
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
is Q hier geweest?(TT gelezen heeft
)
He niet zo hatenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb de hele dag gewerkt, dat beetje calorieën kan ik best hebben.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
voor uniek en
voor Maria en Vik. Dacht ik. Lees niet echt goed bij nu ofzo.
Lijstje
O: schotse pap, bakje fruit
L: muffin
D: pizza
Best repré voor deze vakantie eigenlijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
haha wat is dat nou weer voor een lepeltje
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb de hele dag gewerkt, dat beetje calorieën kan ik best hebben.
Magic spoonquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
haha wat is dat nou weer voor een lepeltje
Van 7 tot 8 beesten voeren, van 9 tot 2 schuren & verven, van 2 tot 4 zware boodschappen, van 4 tot 5 lopen met honden.quote:
Gniffelquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Qwea het volgende:
Hij wordt ook blauw bij koud en groen bij warm
Ehhh kan ik je inhuren?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Van 7 tot 8 beesten voeren, van 9 tot 2 schuren & verven, van 2 tot 4 zware boodschappen, van 4 tot 5 lopen met honden.
Ene week ma-do kantoor, de week erop di-vrij..
Je hebt ook best een grote magnum verdiend vind ik!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Van 7 tot 8 beesten voeren, van 9 tot 2 schuren & verven, van 2 tot 4 zware boodschappen, van 4 tot 5 lopen met honden.
Ene week ma-do kantoor, de week erop di-vrij..
Wat schuift 't?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gniffel![]()
[..]
Ehhh kan ik je inhuren?
Krunchy pur, hafervlokken, nog niet geprobeerd maar zelfs mijn kids lusten ze (en die zijn zeikerds als het om cruesli gaat)quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Welke is dat en hoeveel suiker bevat die per 100?
Toch nog 14,6 gram suiker per 100 gr cruesli. Vind ik nog steeds vrij veelquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef Muks het volgende:
[..]
Krunchy pur, hafervlokken, nog niet geprobeerd maar zelfs mijn kids lusten ze (en die zijn zeikerds als het om cruesli gaat)
maar eet jij 100 gram ? Ik niet ! maar goed, de anti-cruesli maffia is erquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch nog 14,6 gram suiker per 100 gr cruesli. Vind ik nog steeds vrij veel.
ik studeer al heel lang de verpakkingen van muesli enzo..En hoe 'gezond' het ook lijkt zit er meestal minstens 14% procent suiker in. Vaak zijn dat dan inderdaad de suikers van rozijnen enzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef Nallie het volgende:
Ik heb muesli uit de natuurwinkel, daar zit ook 15 gr suiker in, maar wel natuurlijke, geen toegevoegde...
Cruesliquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Muks het volgende:
[..]
maar eet jij 100 gram ? Ik niet ! maar goed, de anti-cruesli maffia is er
daarom is mijn planning ook zo :quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cruesli
Ik vind het altijd de eerste 2 dagen geweldig, daarna komt het mijn strot uit.
Maar dat is met alles zo praktisch
klinkt idd afwisselendquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Muks het volgende:
[..]
daarom is mijn planning ook zo :
ma-wo-vr-zo brood
di-do-za yoghurt met 1x cruesli en 2 x noten
Van muesli eet ik 2 opscheplepels door de yoghurt, dat is 70 gram. Mijn ervaring is dat er méér cruesli in een bak gaat dan muesli.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Muks het volgende:
[..]
maar eet jij 100 gram ? Ik niet ! maar goed, de anti-cruesli maffia is er
Eros heette Cupido toen we hem uit het asiel haalden. Maar ja, een enorme kat van 8 kilo die Cupido heet.. Dus toen maar Eros - zelfde god, klinkt stoerder. Van Amor dachten we eerst dat het een vrouwtje was, dus hadden we haar - in stijlquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Heb jij de katten een naam gegeven Razz of is het in overleg gegaan?![]()
Wiseguyquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Van muesli eet ik 2 opscheplepels door de yoghurt, dat is 70 gram. Mijn ervaring is dat er méér cruesli in een bak gaat dan muesli.
Verder ben ik meer van de anti-suiker dan van de anti-cruesli, maar cruesli bevat zoveel suiker. Als je me daarom als maffioso wil wegzetten moet je dat zelf weten, maar bijster aardig vind ik het niet.
Joh t was sarcastisch bedoeld , maar sorry hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Van muesli eet ik 2 opscheplepels door de yoghurt, dat is 70 gram. Mijn ervaring is dat er méér cruesli in een bak gaat dan muesli.
Verder ben ik meer van de anti-suiker dan van de anti-cruesli, maar cruesli bevat zoveel suiker. Als je me daarom als maffioso
wil wegzetten moet je dat zelf weten, maar bijster aardig vind ik het niet.
Ontbijtkoekquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef conleche het volgende:
Als je cruesli eet als het koekje wat het eigenlijk is, dan is het prima, maar als je denkt gezond bezig te zijn, dan heb je het mis. Beetje zoals met ontbijtkoek eigenlijk.
Ik herinner me nog een lijstje met als D een liter melk met 300 gram cruesliquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Cruesli vind ik zo lekker, dat is mijn zonde met vreetbui
*op handen gaat zitten en uit de kast blijft*quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:29 schreef conleche het volgende:
Liefst met een dikke laag roomboter en extra suiker!!
door je cruesli? bah!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:29 schreef conleche het volgende:
Roomboterquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:29 schreef conleche het volgende:
Oh, maar dat was een uitzondering hoor! Uniek is de vers-groente-queen hierquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:29 schreef Muks het volgende:
das een heel pakNou hier eet ik savonds wel een lekkere warme hap, zelf gemaakt zonder toegevoegd zout, zonder pakjes en zakjes met verse producten
Ik heb niet eens roomboterquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar op die handen blijven zitten, hè!!
Good for you. Nu die cruesli er nog uit, dan hoor je de capo di tutti capi niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:31 schreef Muks het volgende:
[..]
Roombotersuiker
![]()
Maar ik doe niet aan ontbijtkoek, tussendoor ga ik voor fruit/noten/breadsticks/gedroogde abrikozen etc
Ojeetje fruitsuikers geskipt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef Muks het volgende:
Lekker !! Niet alleen pruimen maar ook alle zachte zomerfruit heb ik deze zomer onwijs gemist...
Volgende zomer komen die hier weer in grote getale binnen *nomnomnomnom*
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh, maar dat was een uitzondering hoor! Uniek is de vers-groente-queen hier
Voel je niet op gemak in het donker?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef Phaidra het volgende:
En dit was volgens mij de laatste keer dat ik op mijn favoriete tijdstip kon lopen. Het wordt te donker. Binnenkort eens experimenteren met hardlopen direct uit het werk, voor het eten.
Dat is idd een reden, ik loop op stukken onverlicht bosachtig pad. Dat was nu in de schemering al vrij donker. De tweede reden is dat ik niet meer goed kan zien waar hobbels en kuilen zitten. Daardoor had ik nu ook alweer wat meer last van mijn schenen (en de laatste tijd gaat het juist zo goed, dus ik ben extra voorzichtig).quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voel je niet op gemak in het donker?
+ veel groente en fruitquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef Nallie het volgende:
Mooi lijf Uniek. Het kan dus best met een cruesli'tje op zn tijd![]()
Definitief lijstje:
O: cornflakes granenmix met sojamelk
T: koffie verkeerd en minneola en een stukje speculaas
D: 2 kleine superveelgranen broodjes met oude kaas en een bak tomaat/komkommer/paprika
T: Nakd bar choco (vind de fruit lekkerder!)
D: halve courgette, puntpaprika en paprika met curry en kokosmelk en 4 falafelballetjes
T; koffie verkeerd en bakje aardbeien met magere kwark
Wat vinden jullie? Ik weet dat t ontbijt niet goed is. Morgen weer muesli/havermout (was op)
Ze zijn van Ekoland. Er staat onder andere tarwegries, tarwemeel, roggemeel, maismeel, gerstemoutmeel. Zegt dat wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
+ veel groente en fruit
+ lekker lijstje![]()
- veel suikers (nakd bar, ontbijt, speculaas, ook het fruit, falafel)
En zijn de superveelgranenbroodjes wel gemaakt van volkorenmeel? Dat is niet vanzelfsprekend namelijk.
Volgens mij is dat, met uitzondering van het maismeel, wel goed ja!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze zijn van Ekoland. Er staat onder andere tarwegries, tarwemeel, roggemeel, maismeel, gerstemoutmeel. Zegt dat wat?
Mooi want er zitten ook veel vezels in (16gr per 100gr) en ze zijn heeel lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat, met uitzondering van het maismeel, wel goed ja!
19.5 is toch een prima temperatuur?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
Hier ook 19,5 graad en ik heb een dikke lip
Nou ik ben een koukleumquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
19.5 is toch een prima temperatuur?
mooi lijstje! En stom dat de bootcamp niet doorging...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef Perruche het volgende:
Ik heb lekker eten gemaaktbonenstoofschotel met beetje chorizo en veel tomaat, met feta en peterselie. Nieuwe favoriet hier geloof ik.
Daglijstje is veel te veel KH's, te weinig groente, jammer. Hopelijk morgen beter.
Vandaag:
O: dubbele vk boterham boter/kaas
L: kwart meloen, peer, notenreepje
L: 2 bruine pistoletjes (kaas/komkommer, tonijnsalade)
T: appel, handje chips, cappuccino
B: 2x20 minuten fietsen
D: bonenstoof zoals hierboven, 1 bord
T: laatste puntje zelfgemaakte lekkere taart
Niet ontevreden, alleen was mijn dag ingesteld op veel sporten. Maarja. Zie wel verbetering in de "stroomlijning" van mijn lijf.
Thanks! Ja en het was echt onze dikke eigen schuld. Je moet je 1 uur van te ovren inschrijven via internet. En dat waren we beiden gewoon finaal vergetenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mooi lijstje! En stom dat de bootcamp niet doorging...
Uh, ben het blikje kwijt, maar het waren witte bonen, misschien cannelini?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat voor bonen heb je er voor gebruikt Perr? Klinkt erg lekker!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik slaap echt de hele winter met het raam op kiepstand, lekker!
Heerlijk! Je slaapt zoveel lekkerder met frisse lucht!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef Perruche het volgende:
Oeh slapen met het raam open. laf it, maar vriendje is ook een koukleum!
Raam gaat open van 16h tot 20h en dan dicht, goed compromisquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heerlijk! Je slaapt zoveel lekkerder met frisse lucht!
Frisse lucht is ook veel beter te verwarmen, dus ik heb in de winter ook gewoon stug mn raam open staan. En dan lig ik onder een dekentje op de bank.
zijn je schoenen nog goed Henk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed bezig Phaidra!
Ik ga morgen eens in conclaaf met mijn fysio, heb last van mijn kuiten en een beetje van mijn schenen. Zit niet te wachten op een blessure zo vlak voor mn halve.
wat deed je in Amersfoort danquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Brr koud @ amersfoort CS. Volgende keer blijf ik slapen
Geen frisse lucht in de nacht? Heerlijk toch, in een ijskoude slaapkamer, onder je driedubbele dekbed en dan alleen je neus boven het dekbed uit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Raam gaat open van 16h tot 20h en dan dicht, goed compromis
Volgens mij wel. Ik heb verschillende paren die ik afwissel en volgens mij zijn ze nog niet versleten.quote:
Nee mn zus woont daar en mn neefje was jarig. Voor de verandering was ik de enige van onze kant die wel geweest is ipv nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat deed je in Amersfoort danheb je een nieuwe liefde
enige andere wat ik dan kan verzinnen is dat je je voet niet goed afrolt, maar dan moet iemand naar je looppatroon kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen frisse lucht in de nacht? Heerlijk toch, in een ijskoude slaapkamer, onder je driedubbele dekbed en dan alleen je neus boven het dekbed uit.
[..]
Volgens mij wel. Ik heb verschillende paren die ik afwissel en volgens mij zijn ze nog niet versleten.
De flexibiliteit van mn enkel is ook nog niet helemaal 100%, dus op zich is dat niet heel raar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
enige andere wat ik dan kan verzinnen is dat je je voet niet goed afrolt, maar dan moet iemand naar je looppatroon kijken
Ik weet nooit zo goed wat ik bij pasta kan eten, ik hou wel erg van Italiaans, dat verveelt nooitquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Salade bij je pasta is altijd een goed idee vind ik.
En broccoli risotto klinkt ook wel lekker eigenlijk! Of je zou het kunnen roerbakken met nog meer groente en rijst.of noodles erbij doen ofzo.
Geen idee hoe warm het hier is en ik heb een dikke vinger (serieus).quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
Hier ook 19,5 graad en ik heb een dikke lip
Ja! Maar ik zie 'm nu niet meer!quote:
Hij speelt vast verstoppertje. En roep straks 'boe' als je langsloopt.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Probilly - Risotto met broccoli isnom en megasimpel. Ui en knoflook fruiten, rijst erbij (ik doe 75 gram p.p.), even meebakken, glas witte wijn erbij, laten inkoken met de rijst tot je geen vocht meer ziet, groentebouillion erbij in grote soep-opschep-lepels net zolang totdat het zacht genoeg is (minuut of 20). Ergens tussendoor je broccoli heel kort koken (5 min.) en die er op het laatst doorheen roeren, hand (of 2
of 3
) parmezaanse kaas erdoor. Even laten staan en dan nog wat olijfolie of boter erbij. Peper erdoor. En wat zwarte olijven en kerstomaatjes
.
ik wilde vragen waarom je voor mij jompelde maar ik weet het alweerquote:
nee cambridgequote:
succes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Balen, Phaidra!
Ik ga zo naar Stockholm, nieuwe paspoort aanvragen. En daarna lunchen met die ene kerel.
Same here!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.
Ik doe gewoon helemaal niet aan boter, room- of anderszins. Gebruik het eigenlijk alleen als ik een taart bak - wat er dan over is gebruik ik om vlees/vis klaar te maken. Verder gebruik ik eigenlijk altijd olijfolie. En ik hou ook niet van boter op brood, dus dat eet ik ook niet.
Dat voorzag ik ook al daarnet, dus ik ben na de fysio naar huis gefietst om de auto te pakken en heb mm trein nog mooi gehaald! En ik kan vanmiddag gelijk boodschappen doen! Ook handig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:11 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb net mijn trein gemist. Het is gemeen, een halve minuut voor tijd gaan de deuren al dicht. Maar ook eigen schuld, moet ik maar een halve minuut eerder van huis (of nog iets sneller fietsen).
Ik was er gister zeker een half uur mee zoet op kantoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en ik vind havermout best okay 's morgens, maar ik vind dat het zo vreselijk lang duurt voordat ik het op heb, omdat het zo warm is. Daarom is muesli handiger, dat werk ik in 5 minuten naar binnen. Hier ben ik minstens een kwartier mee bezig...
ehhh ik gooi maar eens een balletje op, maar wat dacht je van wat minder trainen...?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat voorzag ik ook al daarnet, dus ik ben na de fysio naar huis gefietst om de auto te pakken en heb mm trein nog mooi gehaald! En ik kan vanmiddag gelijk boodschappen doen! Ook handig.
Fysio vond dat ik echt onwijs blij moest zijn met hoe goed mijn enkel het doet. Hij keek me wel een beetje moeilijk aan toen ik zei dat ik die halve gewoon ging doen en dat ik begonnen was met voetballen.
Owja, de kuitklachten kwamen volgens hem door teveel trainen. Eens zien hoe ik dat ga oplossen.
Hihi we zullen mee pushen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Alleen mijn valkuil qua eten presenteerde zich gisteren weer. Naar het werk gegaan, en niks gegeten tot het avondeten 's avonds. Was zo lekker aan het werk dat ik er de hele dag niet aan heb gedacht ofzo. En honger krijg ik gewoon niet.
Dus ik loop zo maar even naar de kantine om vandaag wel iets te ontbijten. En dan moet ik mezelf ook rond het lunchuur maar een schop onder mn kont geven
Dat was ook het idee. Moet alleen even kijken hoe ik dat het handigste train in combinatie met een training voor een halve marathon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ehhh ik gooi maar eens een balletje op, maar wat dacht je van wat minder trainen...?
Het was uiteindelijk toch wel leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi we zullen mee pushen.
Leuke verjaardag gehad?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk toch wel leukHet verbaast me altijd hoeveel vrienden zich de moeite nemen om naar mijn verjaardag te komen
En dan bedenk ik weer hoe gelukkig ik mezelf daarmee mag prijzen
Idem voor lieve familie en man*.
* ook al was hij pas om 15u thuis en zat hij onder de bagger. hij is toch best lief
Omdat ik het zo leuk vind!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
Henk, waarom hou je eigenlijk toch zo vast aan dat-te- vele trainen als je lichaam duidelijk last blijken het niet tof te vinden?
Die man zei ook dat hij achteraf gezien het vrijgezellenfeest misschien niet goed getimed hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb je het wel naar je zin, maar what the heck is een aperol?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:00 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. half broodje jam, half broodje smeerkaas
t. Perzik, handje nootjes
l. Pasta met spinazie en ricotta in tomatensaus met room
t. -
d. Rauwe wortels, asperges uit glas, forel van de grill met citroen, limoen en appel, tomaten-mozzarella salade, brood met olijfolie
t. Paar koekjes, cakeje, aperol met prosecco
ben ik nu gek of is het in engeland ook gewoon dinsdag? Tijd genoeg om te veranderen nog, toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
Het weer is ingezaktdus we gaan geen weekendje weg
ach, wellicht verrast het weekend erna ons nog!
Ja, daar verbaas ik me ook wat over, eerlijk gezegd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
Henk, waarom hou je eigenlijk toch zo vast aan dat-te- vele trainen als je lichaam duidelijk last blijken het niet tof te vinden?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die man zei ook dat hij achteraf gezien het vrijgezellenfeest misschien niet goed getimed hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:Gelukkig hij heeft inzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne geen zeikerd, de mijne had het een stuk zwaarder gehad.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Tot nu toe waren de voorspellingen 5 dagen vooruit zéér accuraatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ben ik nu gek of is het in engeland ook gewoon dinsdag? Tijd genoeg om te veranderen nog, toch?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ben ik nu gek of is het in engeland ook gewoon dinsdag? Tijd genoeg om te veranderen nog, toch?
Ah, thxquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig hij heeft inzichtenne geen zeikerd, de mijne had het een stuk zwaarder gehad.
quote:Hello dear beautiful marketing teacher
This is that artistic girl that failed in your exam.
OMG! Ik heb vroegah echt nooit mijn leraren zo aangesproken hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Begin van mailtje van een exchange studente![]()
[..]
De Nederlandse studenten zullen dat ook niet doen, maar exchange studenten zijn soms toch wel iets, ehrm, 'anders'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
OMG! Ik heb vroegah echt nooit mijn leraren zo aangesproken hoormaar wel grappig
Hahaha!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Slim. Auto parkeren bij station is hier een iets te duur grapje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat voorzag ik ook al daarnet, dus ik ben na de fysio naar huis gefietst om de auto te pakken en heb mm trein nog mooi gehaald! En ik kan vanmiddag gelijk boodschappen doen! Ook handig.
Fysio vond dat ik echt onwijs blij moest zijn met hoe goed mijn enkel het doet. Hij keek me wel een beetje moeilijk aan toen ik zei dat ik die halve gewoon ging doen en dat ik begonnen was met voetballen.
Owja, de kuitklachten kwamen volgens hem door teveel trainen. Eens zien hoe ik dat ga oplossen.
Die scoort toch nog punten, al zijn het dan geen studiepunten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Soms zijn mannen niet handig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat mailtje![]()
Aww Coco, de mijne zou het ook kunnen overkomenToen ik hem dat zei, zei ie "Jamaar volgens jou is 00.00 nog niet de volgende dag!
", en dat klopt, maar ik heb hem maar niet herinnert aan die keer dat ik pas ergens laat in de middag een smsje kreeg en toen al de hele ochtend knorrig-semidepri had rondgedweild
Maar gelukkig stuurt ie meestal wel vroeg iets
![]()
Aperol, wat een leuk woordIk hoef de mentale beelden die ik hierbij krijg vast niet uit te leggen
![]()
Loveli: had ik gisteren gepost, is een tijdelijk uitzendbaantje (eigenlijk voor studenten), dus er gaat weer geld binnenkomen!Helaas wel ook thuiswerk, maar beggars can't be choosers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moest ik om lachenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
, maar ik heb hem maar niet herinnert aan die keer dat ik pas ergens laat in de middag een smsje kreeg en toen al de hele ochtend knorrig-semidepri had rondgedweild![]()
Het Hij blijft een man he...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hij zal er dan vast voortaan wel op letten
Ik heb nog wel een ontbijtje en een een lunch voor je liggen hier?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
Grmpff heb trek en geen meuslireep oid meer... *nootjes gaat zoeken.Maria!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Beste docent, Ik ben die narcistische agorafoob die laatst een scheet heeft gelaten tijdens je les...'
Leermomentje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben vooralsnog niet verder gekomen dan een stuk vlaai en een chocolademuffin. En nu ben ik misselijk.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ontbijtje en een een lunch voor je liggen hier?
Ben vooralsnog niet verder gekomen dan een stuk vlaai en een chocolademuffin. En nu ben ik misselijk.
Linkedin? Hyves en facebook lijkt me niet heel professioneelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:26 schreef Probability het volgende:
Ik wil een docent een mailtje sturen om te vragen wat 't 'huiswerk' is voor volgende week, maar hij is zo nieuw dat hij niet in het systeem staat.. Volgens mij is het echt veel werk en een saai, moeilijk vak dus wil het wel graag weten zodat ik niet achter ga lopen
Administratie bellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef Probability het volgende:
Ik weet zijn naam dus niet, alleen zijn code, en die staat niet in het systeem..
Gniffel zal ik de mannen hier eens vragen waar ze die pot augurken hebben gelaten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:32 schreef V1z0R het volgende:
Trek moet je ook niet oplossen met een mueslireep Ml-etjeNeem een plakje kipfilet of kaas met augurk of zo
Probilly, wieowie-en?
En wtf? Zout in je havermout?
Ja!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
Gniffel zal ik de mannen hier eens vragen waar ze die pot augurken hebben gelaten?
Jij hebt geen recht van sprekenquote:
Wat verschillende salades/pastasalades met stokbrood en lekkere smeersels?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:16 schreef Mixende_match het volgende:
voor alle jompeldebompels berichtjes:
alles wel gelezen, en weer vergeten voor wie allemaal haha..
Weer op het werk sinds 2 weken..haha weer even wennen!
Vraagje:
Ik heb zondag een verjaardag, ik weet alleen niet hoeveel mensen er blijven eten. Hebben jullie tips wat ikkan klaarmaken? Wil iets gezonds namelijk, geen patat, shoarma oid. Haha.
Dus iets gezonds, wat makkelijk extra gemaakt kan worden, of minder.
Ja gadverdamme! Dat heeft echter niets met de verjaardag te maken maar met de bloksoepquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind soep op verjaardag echt horror, vooral als het pakjes of bliksoep isZelfgemaakt is vaak een heeeeeel ander verhaal
Ik lees dit en denk opeens 'honger'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:24 schreef Perruche het volgende:
Dingetjes die ik heb gedaan als er veel mensen kwamen:
Soep (groentensoep met bonen ofzo, minestrone achtig)
Gehaktballetjes (2 kilo ofzo, zijn altijd erg lekker!)
Tomaatjes met mozarella
Pasta salade
2 soorten taart/gebak
stokbrood met smeerdingetjes (evt meergranen)
groenten met hummus
Krieltjes met spek en ei, spinaziesalade en een gehaktbal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:40 schreef Muis006 het volgende:
Hutspot vind ik echt geen verjaardagsvoer
Maar ik heb geen betere ideeen voor je, dus ik ga wel vast aardappels schillen.
Ga jij voor tig mensen gehaktballen draaienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Krieltjes met spek en ei, spinaziesalade en een gehaktbal?
Naais, gefeliciteerd!quote:
Ik had het vooraf zelfs kunnen weten.quote:
Rotterdamski! Bij de skatebaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar is hier?
Enondanks dat beide lekker zijn is misselijk zijn niet leuk.
Voor < 20 man is dat toch geen probleem?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:52 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ga jij voor tig mensen gehaktballen draaienIk doe meestal gewoon makkelijk, wat soorten brood, wat salades, pastasalade en zelfgemaakte soep. Of broodjes knakworst
. Kan iedereen zelf pakken, en meestal hebben mensen toch al niet zo'n honger wegens taart en hapjes.
Bij wijze van, jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klinkt ook als iets waar je een grote pan vol mee kunt maken hè?
Weggooien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb rabarber gehaald, wat zal ik er eens mee gaan doen? Heb 't nog nooit op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |