Jeweet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh hello!Muis spreads the word
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeweet.
En iedereen maar denken dat knaagdieren alleen ziektes overbrengen
Ach wat sneu! Ik zou het in ieder geval even vragen voor die kleine.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik zit hier met een zieke kat, arm ding. Onze grote laiverd niest, proest, snottert uit z'n oog, schijt z'n diarree overal behalve in de kattenbak en heeft koorts. Straks naar de dierenarts, ik gok op niesziekte. Hopen dat de kleine poes het niet ook heeft ondertussen. Zou die preventief iets kunnen krijgen van de dierenarts
.
Sneu is het hè. Toen we Eros (grote kat) net hadden had hij ook niesziekte, dus ik weet wel een beetje hoe het verloopt, maar het blijft zielig. Gelukkig is 'ie niet zo moeilijk met pilletjes slikken, hij eet ze gewoon op alsof het snoepjes zijn. Amor (kleine kat) is daar veel krengeriger in, zelfs als je pilletjes verstopt in wat leverworst of vis of kaas weet hij ze eruit te werken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ach wat sneu! Ik zou het in ieder geval even vragen voor die kleine.
Onze kat had een paar weken geleden een ontstoken oogje. Zat hij de hele dag met één oog te knipperen en er in proberen te krabben - het bloedde zelfs! Vond het zo zielig, maar na een week oogdruppels was het gelukkig over.
Hehe, die van ons likt het buitenste randje van die pilletjes af (daar doen ze meestal een smaakje aan zodat ze niet merken dat het pillen zijn ipv snoepjes) en dan spuugt ie de rest uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Sneu is het hè. Toen we Eros (grote kat) net hadden had hij ook niesziekte, dus ik weet wel een beetje hoe het verloopt, maar het blijft zielig. Gelukkig is 'ie niet zo moeilijk met pilletjes slikken, hij eet ze gewoon op alsof het snoepjes zijn. Amor (kleine kat) is daar veel krengeriger in, zelfs als je pilletjes verstopt in wat leverworst of vis of kaas weet hij ze eruit te werken.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Eindeproeftijdgesprek gehad en ze willen me graag nog even houden. Nu op weg naar Amersfoort.
ik deed nu elke dag al een uur tot anderhalf fietsen of stevig doorlopen (als in 6 km per uur)quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kom je makkelijker aan je kcalsGok dat je nu zo rond de 1400komt?
YupAch ja, moet hij maar niet aan die gitaar komen.
Sterkte Jagar!
Muks, van nooit naar 3x 1,5u per week? Pas je op dat je niet te gek van start gaat?
toen speelde ik nog met barbies.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef V1z0R het volgende:
Wait... wut?!
Jochie van 11 loopt chlamydia op
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Eindeproeftijdgesprek gehad en ze willen me graag nog even houden. Nu op weg naar Amersfoort.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi... moeders is hier niet geweest een maand na mijn verjaardag terwijl ze niks te doen had... Pff toch jammer dat mijn vader eerder dood ging
Lijstje!
O: 150 kwark, 150 vla
T's:nectarine, appel, peer, cup a soup kerrie
L:3 x botterham lever, kom tom.cremesoep met ballen, beker melk
T's:, punt slagroomvlaai, kwart meloen, 8 toastjes met satesalade, 4 met eieresalde, 2 handjes chips, handje pinda's, cola=berenburg
D: Bloemkool en zelfgemaakte kipshoarma
T: -
Maar waarom nou dat "sletje"? Dat is zo'n toffe Starlet toch niet waard?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
ohai, ik leef nog.... nieuwe school is tof. en ik heb een automijn eigen kleine witte starsletje
dag lieve slankies!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar waarom nou dat "sletje"? Dat is zo'n toffe Starlet toch niet waard?
omdat ze vele eigenaars meegaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar waarom nou dat "sletje"? Dat is zo'n toffe Starlet toch niet waard?
Eerste eckte auto tochquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mehehe nou denk bij mij maar meer dit:
[ afbeelding ]
had je Mr eerder thuis moeten zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
Hmmmzzz mijn HA zegt dat 3 cm op de kuit en 1 a 2 cm op bovenbenen verschil s'ochtends en s'avonds niet schrikbarend is..
Jaja..
En mijn Mr is zielig want ik heb wegens laat thuis een pot pastasaus opengetrokken, vindt ie vies..
Neuh geen last maar wel kramp helaas.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
had je Mr eerder thuis moeten zijn
Heb je veel last van die CM's verschil? Mij klinkt het ook niet als veel, maar ik loop er niet mee rond...
Achgossie maar dankzij de poezels weet ik wie jij bent op FBquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik zit hier met een zieke kat, arm ding. Onze grote laiverd niest, proest, snottert uit z'n oog, schijt z'n diarree overal behalve in de kattenbak en heeft koorts. Straks naar de dierenarts, ik gok op niesziekte. Hopen dat de kleine poes het niet ook heeft ondertussen. Zou die preventief iets kunnen krijgen van de dierenarts
.
Hoi, bedankt!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom!
Doe je ook aan sport en/of beweging?
Hou je van broccoli? Is vis een optie?
Cruesli is niet zo'n goede keuze: stampvol suikers (het zijn zemelen en havermout aan elkaar geplakt door suiker of honing). Optimel is niet calorierijk, maar bevat ook niet veel nuttigs. Wat doe je op brood?
Thanksquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Welkom Morpheus!
Als je met je huidige regime mooi geleidelijk afvalt (2kg in 2 weken is eigenlijk wat snel) dan is het voor jou misschien wel een prima eetpatroon. Hoewel je de calorieën van de suikers beter kan besteden aan eten met meer voedingwaarde. Boterham kaas als ontbijt is prima, maar muesli of havermout, brinta, weetabix is allemaal ook uitstekend. Als er maar geen/weinig suiker in zit.
Dat kan je meestal wel vinden op een pak, waar het aantal caloriën per 100gr staat, staat ook de hoeveelheid suiker per 100 gr.
En blue band is géén boter.
Magnum mini zitten al 169 calorieën inquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef sigme het volgende:
Lijst
• 250ml yoghurt & 70 gr muesli
• 2 energiebroodjes van Bakker Bart
• 1 bak bonensoep met rookworst
• 1 glas port
• avondeten: ovenschotel van rode rijst, bloemkool & koolvis met indiaas kruidenmengsel
• toe: mini magnum om die indiase kruiden te blussen
Ohjaquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef sigme het volgende:
Blue Band is margarine. Margarine is margarine (brrrrrrrrrrrrr)
Welke is dat en hoeveel suiker bevat die per 100?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef Muks het volgende:
T ligt eraan welke, er zijn er ook met rijststroop of tarwestroop die best 2x per week kunnen volgens mijn dieetiste, daar zit dus wel geteld (in mijn geval) 3.6 gr rijstsiroop per portie.
Minder dan in welke cruesli ook. De andere keren eet ik noten door mijn yoghurt, zelf geroosterd zonder vetten en zout.
Nou en? Ik heb de hele dag gewerkt, dat beetje calorieën kan ik best hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Magnum mini zitten al 169 calorieën in
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
is Q hier geweest?(TT gelezen heeft
)
He niet zo hatenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb de hele dag gewerkt, dat beetje calorieën kan ik best hebben.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
voor uniek en
voor Maria en Vik. Dacht ik. Lees niet echt goed bij nu ofzo.
Lijstje
O: schotse pap, bakje fruit
L: muffin
D: pizza
Best repré voor deze vakantie eigenlijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
haha wat is dat nou weer voor een lepeltje
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb de hele dag gewerkt, dat beetje calorieën kan ik best hebben.
Magic spoonquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
haha wat is dat nou weer voor een lepeltje
Van 7 tot 8 beesten voeren, van 9 tot 2 schuren & verven, van 2 tot 4 zware boodschappen, van 4 tot 5 lopen met honden.quote:
Gniffelquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Qwea het volgende:
Hij wordt ook blauw bij koud en groen bij warm
Ehhh kan ik je inhuren?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Van 7 tot 8 beesten voeren, van 9 tot 2 schuren & verven, van 2 tot 4 zware boodschappen, van 4 tot 5 lopen met honden.
Ene week ma-do kantoor, de week erop di-vrij..
Je hebt ook best een grote magnum verdiend vind ik!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Van 7 tot 8 beesten voeren, van 9 tot 2 schuren & verven, van 2 tot 4 zware boodschappen, van 4 tot 5 lopen met honden.
Ene week ma-do kantoor, de week erop di-vrij..
Wat schuift 't?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gniffel![]()
[..]
Ehhh kan ik je inhuren?
Krunchy pur, hafervlokken, nog niet geprobeerd maar zelfs mijn kids lusten ze (en die zijn zeikerds als het om cruesli gaat)quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Welke is dat en hoeveel suiker bevat die per 100?
Toch nog 14,6 gram suiker per 100 gr cruesli. Vind ik nog steeds vrij veelquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef Muks het volgende:
[..]
Krunchy pur, hafervlokken, nog niet geprobeerd maar zelfs mijn kids lusten ze (en die zijn zeikerds als het om cruesli gaat)
maar eet jij 100 gram ? Ik niet ! maar goed, de anti-cruesli maffia is erquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch nog 14,6 gram suiker per 100 gr cruesli. Vind ik nog steeds vrij veel.
ik studeer al heel lang de verpakkingen van muesli enzo..En hoe 'gezond' het ook lijkt zit er meestal minstens 14% procent suiker in. Vaak zijn dat dan inderdaad de suikers van rozijnen enzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef Nallie het volgende:
Ik heb muesli uit de natuurwinkel, daar zit ook 15 gr suiker in, maar wel natuurlijke, geen toegevoegde...
Cruesliquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Muks het volgende:
[..]
maar eet jij 100 gram ? Ik niet ! maar goed, de anti-cruesli maffia is er
daarom is mijn planning ook zo :quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cruesli
Ik vind het altijd de eerste 2 dagen geweldig, daarna komt het mijn strot uit.
Maar dat is met alles zo praktisch
klinkt idd afwisselendquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Muks het volgende:
[..]
daarom is mijn planning ook zo :
ma-wo-vr-zo brood
di-do-za yoghurt met 1x cruesli en 2 x noten
Van muesli eet ik 2 opscheplepels door de yoghurt, dat is 70 gram. Mijn ervaring is dat er méér cruesli in een bak gaat dan muesli.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Muks het volgende:
[..]
maar eet jij 100 gram ? Ik niet ! maar goed, de anti-cruesli maffia is er
Eros heette Cupido toen we hem uit het asiel haalden. Maar ja, een enorme kat van 8 kilo die Cupido heet.. Dus toen maar Eros - zelfde god, klinkt stoerder. Van Amor dachten we eerst dat het een vrouwtje was, dus hadden we haar - in stijlquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Heb jij de katten een naam gegeven Razz of is het in overleg gegaan?![]()
Wiseguyquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Van muesli eet ik 2 opscheplepels door de yoghurt, dat is 70 gram. Mijn ervaring is dat er méér cruesli in een bak gaat dan muesli.
Verder ben ik meer van de anti-suiker dan van de anti-cruesli, maar cruesli bevat zoveel suiker. Als je me daarom als maffioso wil wegzetten moet je dat zelf weten, maar bijster aardig vind ik het niet.
Joh t was sarcastisch bedoeld , maar sorry hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Van muesli eet ik 2 opscheplepels door de yoghurt, dat is 70 gram. Mijn ervaring is dat er méér cruesli in een bak gaat dan muesli.
Verder ben ik meer van de anti-suiker dan van de anti-cruesli, maar cruesli bevat zoveel suiker. Als je me daarom als maffioso
wil wegzetten moet je dat zelf weten, maar bijster aardig vind ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |