Het is jammer dat het niet windstil was, want dan hadden die mensen zich eventjes bankier of ondernemingsbestuurder in de al dan niet semipublieke sector kunnen voelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, het is natuurlijk diefstal. Maar denk niet dat de banken de laatste jaren veel goodwill hebben opgebouwd waardoor mensen gaan denken, kom ik geef het terug.
Maar da's nog steeds geen reden om ze te bestelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar jullie weten ook helemaal niet of die mensen op de foto het geld hebben terug gegeven.
Als ik zo geld op straat zou vinden, zou ik het ook bij elkaar graaien en oprapen. Dan zou ik kijken van wie het was en als het dan van een normaal iemand zou zijn die dat net contant in een koffertje had om een Jaguar aan te betalen, zou ik het teruggeven. Maar als ik zou zien dat het inderdaad van een bank is, maakt me niet uit welke, dan zou ik het in mijn auto leggen en gas geven.
Want banken zijn echt de grootste ratten van deze maatschappij. En ook al hun medewerkers. En ik kan het weten, want behalve wat je in het nieuws hoort, heb ik bijna dagelijks met mijn werk met dit schorem te maken.
Jawel, oog om oog, tand om tand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar da's nog steeds geen reden om ze te bestelen.
Wat voor werk doe jij dan wel niet? Dat jij met alle bankmedewerkers in aanraking komt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Want banken zijn echt de grootste ratten van deze maatschappij. En ook al hun medewerkers. En ik kan het weten, want behalve wat je in het nieuws hoort, heb ik bijna dagelijks met mijn werk met dit schorem t maken.
Yeah right een Jaguar contant betalen doe je alleen met zwart geld lijkt me. Normale mensen waar jij het over hebt betalen gewoon elektronisch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar jullie weten ook helemaal niet of die mensen op de foto het geld hebben terug gegeven.
Als ik zo geld op straat zou vinden, zou ik het ook bij elkaar graaien en oprapen. Dan zou ik kijken van wie het was en als het dan van een normaal iemand zou zijn die dat net contant in een koffertje had om een Jaguar aan te betalen, zou ik het teruggeven. Maar als ik zou zien dat het inderdaad van een bank is, maakt me niet uit welke, dan zou ik het in mijn auto leggen en gas geven.
Wat voor werk doe je dan?quote:Want banken zijn echt de grootste ratten van deze maatschappij. En ook al hun medewerkers. En ik kan het weten, want behalve wat je in het nieuws hoort, heb ik bijna dagelijks met mijn werk met dit schorem te maken.
Wie gaat dat uiteindelijk betalen dan, denk je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jawel, oog om oog, tand om tand.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jawel, oog om oog, tand om tand.
quote:
Ik adviseer in de financiele sector.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dan wel niet? Dat jij met alle bankmedewerkers in aanraking komt?
Moeilijk he cynisme.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Yeah right een Jaguar contant betalen doe je alleen met zwart geld lijkt me. Normale mensen waar jij het over hebt betalen gewoon elektronisch.
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar op zo'n forum kun je redelijk aggressief uit de hoek komen, net als wanneer je in de auto zit, terwijl je in het dagelijks leven heel vredelievend bent. Dat komt door de anonimiteit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:53 schreef kingmob het volgende:
Dit topic maakt wel duidelijk waarom de wereld kut is. Mijn god die agressie is echt niet normaal meer...
Ik dacht dat ik een agressieprobleem had...
Is dat dan niet juist de ware aard van deze mensen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar op zo'n forum kun je redelijk aggressief uit de hoek komen, net als wanneer je in de auto zit, terwijl je in het dagelijks leven heel vredelievend bent. Dat komt door de anonimiteit.
Dus je bent geen haar beter dan het volk waar je mee omgaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik adviseer in de financiele sector.
En daar kom jij met representatieve medewerkers van alle lagen, alle typen afdelingen e.d. in aanraking?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik adviseer in de financiele sector.
Onzin, je weet helemaal niet wat ik doe en dat ga ik hier ook niet vertellen omdat ik er niet van houd om mijn hebben en houden op internet te spreiden. Mijn omschrijving is niet helemaal juist van wat ik doe. Maar het gaat over financien en ik adviseer, maar ik verkoop niets en laat mensen ook niets kopen of afsluiten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dus je bent geen haar beter dan het volk waar je mee omgaat.
Als iemand los gaat door anonimiteit is die persoon een tokkie. Afgedwongen moraal hebben we geen flikker aan. Dat valt dus niet mee, het valt juist tegen, omdat het morele verval 'verborgen' is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar op zo'n forum kun je redelijk aggressief uit de hoek komen, net als wanneer je in de auto zit, terwijl je in het dagelijks leven heel vredelievend bent. Dat komt door de anonimiteit.
Maar gewoon lekker abstract blijven want dan kun je wel zeiken, maar geen zeik over je heen krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Onzin, je weet helemaal niet wat ik doe en dat ga ik hier ook niet vertellen omdat ik er niet van houdtom mijn hebben en houden op internet te spreiden. Mijn omschrijving is niet helemaal juist van wat ik doe. Maar het gaat over financien en ik adviseer, maar ik verkoop niets en laat mensen ook niets kopen of afsluiten.
Wel met accountmanagers in alle lagen. Buiten dat ik ze in mijn werk tegenkom heb ik ze ook nog een aantal jaar cursus gegeven. En het gaat er niet om of ze aardig zijn, maar dat ze een bepaalde machtspositie hebben die ze met veel plezier uitbuiten. En niet al hun werknemers kunnen daar wat aan doen uiteraard, want dat zijn ook maar pionnetjes in het spel. Al doen ze vaak wel of ze het voor het zeggen hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En daar kom jij met representatieve medewerkers van alle lagen, alle typen afdelingen e.d. in aanraking?
En zijn werknemers van machtige commerciele bedrijven buiten de financiele sector dan zoveel aardiger denk je?
Het voelt niet prettig dat hoe jij in je hoofd de daad alvast had goedgepraat niet acceptabel blijkt voor anderen? Je logica is als de Hell's Angels die Barend en van Dorp in elkaar komen meppen omdat ze ze een criminele bende hebben genoemd. Hypocrieter wordt het bijna niet, je liegt jezelf voor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
En zullen we dan nu weer naar de koffer gaan, want volgens mij zijn hier nogal wat bankemployees.....
In mijn ervaring zijn accountmanagers zowel binnen als buiten de financiele sector gemiddeld genomen ongeveer overal hetzelfde: gewoon iets omhooggevallen verkopertjes waar het alleen om het verkopen draait. Het woord aftersales kent men niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel met accountmanagers in alle lagen. Buiten dat ik ze in mijn werk tegenkom heb ik ze ook nog een aantal jaar cursus gegeven. En het gaat er niet om of ze aardig zijn, maar dat ze een bepaalde machtspositie hebben die ze met veel plezier uitbuiten. En niet al hun werknemers kunnen daar wat aan doen uiteraard, want dat zijn ook maar pionnetjes in het spel. Al doen ze vaak wel of ze het voor het zeggen hebben.
Alsof jij nog geloofwaardig bentquote:
Ik zou dit topic niet als uitgangspunt nemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:53 schreef kingmob het volgende:
Dit topic maakt wel duidelijk waarom de wereld kut is. Mijn god die agressie is echt niet normaal meer...
Ik dacht dat ik een agressieprobleem had...
Whehe, ik denk dat zelfs wanneer iemand met pech langs de weg nog niet eens stoptquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Pakspul het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er zouden helpen als het gewoon papier was zonder enige vorm van waarde.
Juist wel! Het is toch belachelijk dat mensen elkaar om zoiets al niet verder komen dan een beetje woordgebrek.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou dit topic niet als uitgangspunt nemen.
En nu met onderbouwing graagquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:39 schreef Skillstorm het volgende:
Mensen die zeggen dat ze niks zouden meenemen/en of alles zouden teruggeven.![]()
Als je daar zelf was had je zoveel biljetjes meegenomen.
Mensen zeggen wel dat ze alles zouden teruggeven en/of niks zouden pakken, toch weet ik dat zo'n 60% of meer WEL geld zou pakken, iets met het slechtse in de mens dat naar boven komt in zulke situaties...quote:
Eens. Dan word ik maar een dief/immoreel/een slecht mens genoemd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou het gewoon meenemen, zo asociaal ben ik dan ook wel weer.
Ow, maar we hebben dit dus al eens meegemaakt hoor. Mijn broer met een hele rol honderdjes. Gewoon gevonden en gezegd tegen de politie waar de vinder het op kon halen. Ik al eens met iets waardevols en gewoon terug gelegd op de plaats waar ik het gevonden heb, omdat de politie te lui was het op te halen en ik er geen zin in had om het met de bus (kost dus ook alleen nog eens geld) naar het hoofdkantoor te brengen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mensen zeggen wel dat ze alles zouden teruggeven en/of niks zouden pakken, toch weet ik dat zo'n 60% of meer WEL geld zou pakken, iets met het slechtse in de mens dat naar boven komt in zulke situaties...
Waarom onderbouwen? Stelen en schooien is tegenwoordig toch heel normaal hoor.quote:
Correct. Fuck de rest, gratis geldquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom onderbouwen? Stelen en schooien is tegenwoordig toch heel normaal hoor.
Nee hoor. Ik was wel uitgestapt, maar dan alleen om te gaan pissen op het geld en mensen die het trachten te verzamelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:39 schreef Skillstorm het volgende:
Mensen die zeggen dat ze niks zouden meenemen/en of alles zouden teruggeven.![]()
Als je daar zelf was had je zoveel biljetjes meegenomen.
Ik bedoelde dat als hij een tikkie minder agressief is dan sommige mensen in dit topic hij zich niet 'normaal' (gemiddeld) hoeft te zien. Dat hij denkt dat hij dan wel meevalt. Want ook een tikkie minder valt voor mij nog onder 'te'.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Juist wel! Het is toch belachelijk dat mensen elkaar om zoiets al niet verder komen dan een beetje woordgebrek.
Ik ga het topic als het ultieme voorbeeld nemen om te laten zien dat mensen om werkelijk niets elkaar al beginnen uit te schelden.
Of kentekens noterenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:14 schreef waht het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was wel uitgestapt, maar dan alleen om te gaan pissen op het geld en mensen die het trachten te verzamelen.
Volgens mij typen ze met hun vingers. Niet met hun mondquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef Jarno het volgende:
JULLIE MOETEN GEWOON ALLEMAAL JE BEK HOUWE!!!!1111111111
Note! Die was van jezelf!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef Jarno het volgende:
JULLIE MOETEN GEWOON ALLEMAAL JE BEK HOUWE!!!!1111111111
Jij suggereerde dat alle mensen die hier verkondigen het geld niet gepakt te hebben keihard liegen of dat deze mensen zichzelf gewoon niet goed kennen. Oke, nu maak je er 60% van, maar dan nog is dat niet meer dan jouw eigen verwachting, wellicht sterk beinvloed door jouw eigen denkwijze en jouw omgeving.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mensen zeggen wel dat ze alles zouden teruggeven en/of niks zouden pakken, toch weet ik dat zo'n 60% of meer WEL geld zou pakken, iets met het slechtse in de mens dat naar boven komt in zulke situaties...
http://nos.nl/video/268257-graaien-bij-de-geldauto.htmlquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef FortunaHome het volgende:
Mevrouw, wat gaat u met dat geld doen?
http://www.l1.nl/popups/m(...)_lsvideoId/1_5370031
Dat weet ik nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |