waar istie dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 25 augustus 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De OP is terug
![]()
hier RLS SC #1293 - Wat een kwaliteit op tv weerquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
de foto's staan er niet Mouse, kun je dat nog veranderen??
Ninja edit zeker, stond er eerst nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hier RLS SC #1293 - Wat een kwaliteit op tv weer
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ninja edit zeker, stond er eerst niet![]()
maar hij is d'r weer![]()
thankx
![]()
![]()
quote:
truste Muisje, slaap lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ik ga mijn nestje opzoeken en lekker
trustequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
truste muisjequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
truste Cquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve luitjes, ik ga ook mijn bedje opzoeken. Morgen weer vroeg dag![]()
![]()
truste allemaalen voor straks: slaap lekker
voor jou ook trustequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve luitjes, ik ga ook mijn bedje opzoeken. Morgen weer vroeg dag![]()
![]()
truste allemaalen voor straks: slaap lekker
Goedemiddag, wat weer een oorverdovende stilte hier!quote:
Ach jee Kaat, het is toch altijd heel wat zo'n klein beestje te moeten verliezen. En ja, je moet je eraan vasthouden dat ze een goed leven had, en het is ook geweldig dat ze toch nog 15 is geworden. Zij heeft rust, jij bent degene die met het verlies kampt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:09 schreef Kaat38 het volgende:
Verder heb ik een rotdag, over een kleine 2 uurtjes moet ik mijn poes laten inslapen, ze is 15 jaar maar heeft vanaf kleins af aan darmprobleempjes, ik goktje dat ze 10 zou worden.
Nu is het een heel gammel beestje maar ze heeft wel een onwijs goed leven gehad.
(moet je je daaraan vast houden?)
Wij hebben ook gekeken, en het gaat inderdaad echt wel wat worden denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef spuitje het volgende:
Disana, ik heb gisteravond toch Robinson gekeken en het lijkt me toch wel leuk te gaan worden. Ga zeker de eerste afleveringen kijken, afhaken kan altijd nog!
Nee dat is geen leven, dan zie je zo'n beestje razendsnel aftakelen en heeft het de puf al gauw niet meer op zelfs maar op te staan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:20 schreef Kaat38 het volgende:
Zeg je goed Disana maar ja, het is niet anders.
Bleek dat ze ook nog eens plotseling een nierprobleem had, ze hadden haar nog 1 week met vocht in leven kunnen houden maar eeeeeeeeeeeh dat is geen leven meer dus ze is rustig op schoot bij mijn dochter in 'slaap' gevallen.
oww, da's verdrietig, heel veel sterktequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:09 schreef Kaat38 het volgende:
Het is inderdaad rustig hier ja.
Over Robinson te spreken: ik heb een Do fobie!![]()
Meisje wat boxt, 2 oudere broers lijkt me wel een goede speler dus na de voorstelronde staat zij bij mij bovenaan![]()
Verder heb ik een rotdag, over een kleine 2 uurtjes moet ik mijn poes laten inslapen, ze is 15 jaar maar heeft vanaf kleins af aan darmprobleempjes, ik goktje dat ze 10 zou worden.
Nu is het een heel gammel beestje maar ze heeft wel een onwijs goed leven gehad.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben bezig met een vergelijkend warenonderzoek![]()
Sterkte.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:09 schreef Kaat38 het volgende:
Het is inderdaad rustig hier ja.
Over Robinson te spreken: ik heb een Do fobie!![]()
Meisje wat boxt, 2 oudere broers lijkt me wel een goede speler dus na de voorstelronde staat zij bij mij bovenaan![]()
Ben & Jerry'squote:
Ik zou zo vaak en veel mogelijk proeven totdat je ziek bent en beide niet lekker vindt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ben & Jerry'swelke is de lekkerste
ik heb nu een bak cookie dough en new york super fudge chunk en een fles slagroom.
kan maar niet beslissen welke nu 't lekkerst is
oh, ik ben in die staat dat ik kan blijven eten hoor, hebben vrouwen wel eens zo een keer in de maand ongeveerquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou zo vaak en veel mogelijk proeven totdat je ziek bent en beide niet lekker vindt.
Ik wilde het niet zeggen anders heb ik weer bonjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik ben in die staat dat ik kan blijven eten hoor, hebben vrouwen wel eens zo een keer in de maand ongeveer
maar ik ben vanmiddag wel wezen sporten, ik ben er nog moe van
als je veel in Den Bosch komt, dan kun je om Zammateo niet heen hèquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
@Ceetje, heb jij wel eens ijs gegeten bij Zammateo in Den Bosch??![]()
valt mij niet zo op. vergeet zelf vaak dat ik aan het forummen benquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
mocht ik effe wat afwezigh lijken: ben effe m'n boerderie aan het onderhouden
Hier vloog de hele tijd een politiehelikopter over ons heen. Denken zeker dat ze mijn wietplantage op kunnen sporenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
klote helicopters, ik snap best dat ze moeten oefenen met die Apaches, maar waarom dat dan per se 's avonds moet en ze dan net twee meter boven m'n huis moeten hangen, het hele huis staat te trillen en de kopjes rinkelen uit de kast zowat, schrok me kapot
ja, ben d'r al effe niet meer geweest, als ik tegenwoordig naar Den Bosch ga, is het noodzaak, dan hebben er een paar dringend kleren nodig of een maat grotere schoenenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
valt mij niet zo op. vergeet zelf vaak dat ik aan het forummen ben![]()
Dacht wel dat je Zammateo zou kennen, en vroeger....dat was nog op de
Hoge Steenweg, bij de oude Zammateo? Lekker ijs
huh, de mijne vinden ze nooit,quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hier vloog de hele tijd een politiehelikopter over ons heen. Denken zeker dat ze mijn wietplantage op kunnen sporen![]()
in deze nette stad nooitquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ben d'r al effe niet meer geweest, als ik tegenwoordig naar Den Bosch ga, is het noodzaak, dan hebben er een paar dringend kleren nodig of een maat grotere schoenen
[..]
huh, de mijne vinden ze nooit,
heel dat dorp hier hangt aan elkaar van wietplantages, ze worden wekelijke opgerold hier
als je hier de polder inrijdt, het agrarisch gebied zeg maar, waar de veelal voormalige champignonkwekerijen staan, dan ruik je ze gewoon, je hoeft maar op de geur af te gaanquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je hier de polder inrijdt, het agrarisch gebied zeg maar, waar de veelal voormalige champignonkwekerijen staan, dan ruik je ze gewoon, je hoeft maar op de geur af te gaan![]()
daarom worden ze ook opgerold. De politie zal ook wel op de geur afgaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je hier de polder inrijdt, het agrarisch gebied zeg maar, waar de veelal voormalige champignonkwekerijen staan, dan ruik je ze gewoon, je hoeft maar op de geur af te gaan![]()
houdt jij je maar bij je sigaren. Geen jointjesquote:
Geen van beidequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
houdt jij je maar bij je sigaren. Geen jointjes
jij rookt helemaal niet??quote:
Nope, nooit gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij rookt helemaal niet??![]()
(ik wel hoor
)
goed besluit...quote:
nee, doen ze ook met die helicopters, hilarisch tochquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daarom worden ze ook opgerold. De politie zal ook wel op de geur afgaan
goed van je Drasss, altijd houden zoquote:
of met tips...quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, doen ze ook met die helicopters, hilarisch toch
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goed van je Drasss, altijd houden zo![]()
ben ooit zo dom geweest om eraan te beginnen, en als ik ergens aan begin, dan maak ik het karwei ook af zeg maar
Jep, dat is ook mijn ideequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goed van je Drasss, altijd houden zo![]()
ben ooit zo dom geweest om eraan te beginnen, en als ik ergens aan begin, dan maak ik het karwei ook af zeg maar
weet niet of dat zo werktquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ik er nou tipgeld voor kreeg.......
geen dank. Het is het enige wat je als onbekende/buitenstaander kunt doen. Weet uit ervaring hoe erg het is afscheid nemen van een geliefd huisdierquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Kaat38 het volgende:
Even bedanken voor de lieve woorden hier, zat wat te lezen en dacht: pleur het erop.
En laagvliegende shit is ook nooit leuk
gezonde levensstijl lijkt mij. Niet roken, weinig alcohol drinken. veel bewegenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, dat is ook mijn ideeDrank valt gelukkig ook mee. Drink bijna nooit meer of hooguit 1/2 glazen op een dag. Toch bezig om een goede conditie te krijgen
Volhouden is het belangrijkstequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gezonde levensstijl lijkt mij. Niet roken, weinig alcohol drinken. veel bewegen
i know..zeker wat het bewegen betreftquote:
geen dank hoor, heb kortgeleden hetzelfde meegemaakt, het is gewoon erg, ik ben er kapot van geweest. sterktequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Kaat38 het volgende:
Even bedanken voor de lieve woorden hier, zat wat te lezen en dacht: pleur het erop.
En laagvliegende shit is ook nooit leuk
ik typ nuquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
i know..zeker wat het bewegen betreft
ik ookquote:
ik somsquote:
Hey Kokje, goeienavondquote:
nee, had al gezegd dat ik ondertussen ook nog met iets anders bezig ben dus soms effe afwezigquote:
ik moet al twee dagen strijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hey Kokje, goeienavond![]()
[..]
nee, had al gezegd dat ik ondertussen ook nog met iets anders bezig ben dus soms effe afwezig
Eh, voortaan t-shirts gaan dragen, die hoef je niet te strijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet al twee dagen strijken
zou dat mogen??? ik lees net dit op 112-meldingenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Kijk dit is nu netjes.... twitterende wijkagente die meld waarom zwaailichten en sirenes langskomen
draag ook broekenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, voortaan t-shirts gaan dragen, die hoef je niet te strijken
Een man draagt toch alleen maar een boxer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik strijk t-shirts ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doe ik morgenmiddagquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een man draagt toch alleen maar een boxer?
Andere regio hèquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zou dat mogen??? ik lees net dit op 112-meldingen
:
SVP CONTACT 6111 IV, SMS EN TWITTER.
Regio
:
08 : [GEZ] Gelderland-Zuid
Eenheden
:
0933300 : PersVoorlichter Politie Gelderland Zuid
dat ligt er maar aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spijkerbroeken hoef je niet te strijkenquote:
quote:
De Duitsersquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn regio, Gelderland Zuid, maar ik hoor geen toeters en bellen, wel heel veel apaches die nog steeds heel laag komen overvliegen, straks hebben we weer een week geen stroom
die heb ik niet(meer)quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spijkerbroeken hoef je niet te strijken
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
die heb ik niet(meer)en zelfs toen ik ze had, ging de bout er even over
helaas, anders hadden we ze al wel uit de lucht geschoten.quote:
lakens strijk ik niet, spijkerbroeken en sommige shirts van de kids ook niet, bloesjes shirts en broeken die erg kreuken strijk ik wel altijd. Ik heb ook al weer een aardige berg liggen momenteelquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik strijk alleen die paar blousjes van glad materiaal. Ben gek op kreukelblouses
Oh, en mijn lakens ook nog wel
dan spoor je niet, die strijken zichzelf wel als ze in de kast liggen onder op de stapelquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik strijk alleen die paar blousjes van glad materiaal. Ben gek op kreukelblouses
Oh, en mijn lakens ook nog wel
zeg ik iets geks als ik zeg dat ik zakdoeken strijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lakens strijk ik niet, spijkerbroeken en sommige shirts van de kids ook niet, bloesjes shirts en broeken die erg kreuken strijk ik wel altijd. Ik heb ook al weer een aardige berg liggen momenteel
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spijkerbroeken hoef je niet te strijken
Niets nieuws voor je tochquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan spoor je niet, die strijken zichzelf wel als ze in de kast liggen onder op de stapel
Mark stelde eens voor gewoon een avondje op de was te gaan zitten met z'n tweetjes, als je toch op de bank zit, strijk je zo meteen een aantal dingenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan spoor je niet, die strijken zichzelf wel als ze in de kast liggen onder op de stapel
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeg ik iets geks als ik zeg dat ik zakdoeken strijk
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeg ik iets geks als ik zeg dat ik zakdoeken strijk
zijn ze nu nog aan het vliegen?? wat raar.....quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
helaas, anders hadden we ze al wel uit de lucht geschoten.
ons gebied (rivierenland) is bestempeld tot oefengebied. Jaar of wat geleden vloog er tijdens zo'n oefening een Apache een stroommast omver, zodat alles in de wijde omtrek 4 dagen zonder stroom heeft gezeten, midden in de winter.
Maar zo laag als ze nu vliegen boven ons dorp heb ik nog nooit gezien
maar daar gaat mijn neus van kapot, van katoenen zakdoeken niet, ook mijn kids hebben daar veel last vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
want daarvoor hebben ze jaren geleden al papieren varianten op de markt gebracht
heb geen hutkoffer bij me zoals de meeste vrouwenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
want daarvoor hebben ze jaren geleden al papieren varianten op de markt gebracht
nee hoor, is niet raar, vaak rond twaalven 's nachts nog hoor, dat mag blijkbaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zijn ze nu nog aan het vliegen?? wat raar.....
weet ik wel. Maar er is al eens een agente geschorst omdat ze wat twitterde wat niet mocht. Denk dat de politie niet zo blij is met twitterende agenten...Wat ze kwijt willen twitteren ze zelf via het buroquote:
De man gebruikt daar zijn middelvinger voor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb je geen katapult??quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, is niet raar, vaak rond twaalven 's nachts nog hoor, dat mag blijkbaar.
Alleen zo laag is vreemd, het hele huis staat te trillen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
De man gebruikt daar zijn middelvinger voor.
Ik ook niet..... maar als ik goed verkouden ben, dan zou ik zeker 50 katoenen zakdoeken mee moeten nemen. Dan maar liever 5 mini-pakjes met kamillelotionquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen hutkoffer bij me zoals de meeste vrouwen
papier genoeg op de zaakquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet..... maar als ik goed verkouden ben, dan zou ik zeker 50 katoenen zakdoeken mee moeten nemen. Dan maar liever 5 mini-pakjes met kamillelotion
Hier zijn meerdere wijkagenten die twitteren hun accounts zijn 'officieel' erkent, en hun twitter foto is ook bij de meesten een oficiele politiefoto.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet ik wel. Maar er is al eens een agente geschorst omdat ze wat twitterde wat niet mocht. Denk dat de politie niet zo blij is met twitterende agenten...Wat ze kwijt willen twitteren ze zelf via het buro
quote:
quote:
Overdag lukt het je vrij aardig omgeving Rotterdam...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wel een luchtbuks, maar zou dat helpen? In het donker kan ik niet zo goed mikken
![]()
dan zal het wel mogen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier zijn meerdere wijkagenten die twitteren hun accounts zijn 'officieel' erkent, en hun twitter foto is ook bij de meesten een oficiele politiefoto.
dus jij rijd iedere dag in de buurt van rotjeknorquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wel een luchtbuks, maar zou dat helpen? In het donker kan ik niet zo goed mikken
![]()
jammer. kon je ze even laten schrikkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
quote:
daar kom ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Overdag lukt het je vrij aardig omgeving Rotterdam...
Ceetje ontkent altijd allesquote:
Dat doe ik nu ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
denk dat ik maar even naar gekreun ga luistern
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
quote:
??quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
??????quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wist niet dat kokje daar een liefhebber van was
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Geen idee, maar ik welquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wist niet dat kokje daar een liefhebber van was
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
wat is liefhebber, een goede wedstrijd kan ik wel waarderen. Alles beter dat voetbalquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wist niet dat kokje daar een liefhebber van was
Niveautje is wel beroerd nu...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat is liefhebber, een goede wedstrijd kan ik wel waarderen. Alles beter dat voetbal
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat is liefhebber, een goede wedstrijd kan ik wel waarderen. Alles beter dat voetbal
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
het moge duidelijk zijn dat kok dus duidelijk géén liefhebber is, maar gewoon te beroerd is om een dvd-tje op te zetten
Altijd zo naar zo'n stormquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
Maar wat liepen die Amerikanen te miepen over storm:? De zon schijnt volop daar
Om 1 uur vannacht Jets @ Giantsquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
liefhebber en leuk om naar te kijken is iets anders. Ben een liefhebber van de tour en AF
ik ga verhuizenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Om 1 uur vannacht Jets @ Giants
Ga je dat kijken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Om 1 uur vannacht Jets @ Giants
Ik wil ook wel terugquote:
Als ik morgen niet had moeten werken wél ja.....quote:
Daar zou ik nu écht niet voor opblijvenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop dat er geen leuke potjes tennis vannacht zijn anders blijf ik ook nog lang wakker
Ochja vaak val ik halverwege gewoon in slaapquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar zou ik nu écht niet voor opblijven
staat niks interessants in het schema, thiemo speelt nuquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop dat er geen leuke potjes tennis vannacht zijn anders blijf ik ook nog lang wakker
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
kokje, strijken en Fok kan heel goed samen
ik sta nu de strijk te doen, de laptop staat naast me op de tafel
Ja, ik zwaai altijd mee in de rally's. Dat is geen doen met zo'n strijkijzer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
in combi met tannis gaat dat echt niet lukken
Eh, je kan natuurlijk ook strijken en tannis FOK!en kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
in combi met tannis gaat dat echt niet lukken
ik zal je wat anders vertellenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, je kan natuurlijk ook strijken en tannis FOK!en kijken
dan ga je toch meteen op een stapel kleren liggen, zijn ze meteen gestreken, 3 vliegen in 1 klap: was gestreken, tannis kijken en ruztenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zal je wat anders vertellen
ik ga zo op bed tannis kijken
Kan je toch niet zien vanaf die afstand van 5 meter.... tenzij je op het voeteneinde gaat zitten, maar dan lijkt de bank en grootbeeld mij toch wat comfortablerquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zal je wat anders vertellen
ik ga zo op bed tannis kijken
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan ga je toch meteen op een stapel kleren liggen, zijn ze meteen gestreken, 3 vliegen in 1 klap: was gestreken, tannis kijken en ruzten
tv op slk is maar 10 cm kleinerquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je toch niet zien vanaf die afstand van 5 meter.... tenzij je op het voeteneinde gaat zitten, maar dan lijkt de bank en grootbeeld mij toch wat comfortabler
ondertitelen ze dat gekreun nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
tv op slk is maar 10 cm kleineren bij tennis geen ondertitels
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
tv op slk is maar 10 cm kleineren bij tennis geen ondertitels
Al klaar met strijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ondertitelen ze dat gekreun niet
Je weet dat met 25 minuten SYTYCD op RTL5 is?quote:
heb ik gisteren al gezien, jij toch ook?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet dat met 25 minuten SYTYCD op RTL5 is?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
MAN UIT CULEMBORG IS WEER TERECHT. WIL JE SVP SMS INTREKKEN EN TWITTER? DANK MARTIN.
Regio
:
08 : [GEZ] Gelderland-Zuid
Eenheden
:
0933300 : PersVoorlichter Politie Gelderland Zuid
nu weet ik waar het twitterbericht over ging![]()
Ik heb de 1e 20 minuten gemistquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb ik gisteren al gezien, jij toch ook?
kunnen ook erg handig zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik vind de twatjes van de politie wel erg handig. Heb mij zelfs nu opgegeven voor buurtalert
Daar word ik niet wakker van denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kunnen ook erg handig zijn. Wij hebben ons ooit opgegeven voor Amber-alert op de telefoon.
Heb ooit 1x een smsje gehad, was om 02.00 uur 's nachts...Menn schrok me kapot
nu welquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet dat met 25 minuten SYTYCD op RTL5 is?
dan heb je een paar goede dansers gemistquote:
Ik heb amber-alert op de twitter, en als ik er eentje binnen krijg retweet ik die ook meestal wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kunnen ook erg handig zijn. Wij hebben ons ooit opgegeven voor Amber-alert op de telefoon.
Heb ooit 1x een smsje gehad, was om 02.00 uur 's nachts...Menn schrok me kapot
Ikke wel.... en vroeger zelfs mijn bovenbuurmanquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar word ik niet wakker van denk ik.
Nog niet de live shows hoor, maar het is ook wel hilarisch om te zien hoe iemand die slechts 2 maanden dansles heeft vindt dat hij wel klaar is voor SYTYCDquote:
als ik vergeet mijn telefoon op stil te zetten, word ik er wel wakker van. Heb de stationsbel als berichttoon...best leuk, maar niet 's nachtsquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar word ik niet wakker van denk ik.
ik krijg ook alerts van de politie hier in de buurt via SMS, twitter en AMber alert ook via twitterquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb amber-alert op de twitter, en als ik er eentje binnen krijg retweet ik die ook meestal wel.
[..]
Ikke wel.... en vroeger zelfs mijn bovenbuurman
(Kreeg die krengen wel 's nachts als systemen in de stress raakten en ik standby-dienst had)
En waarom heb je mij dan gisteren niet gespammed toen je zag dat ik nog níet online was toen SYTYCD begonquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
SYTYCD heb ik al gezien gisteren, ook de 1e 20 minuten
En het strijken schiet al op Kokje
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ik vergeet mijn telefoon op stil te zetten, word ik er wel wakker van. Heb de stationsbel als berichttoon...best leuk, maar niet 's nachts
is ook leuk, maar ben bang dat ik dan zelf steeds schrik van die hoorn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaaf, had mij wel leuk geleken om een misthoorn als berichttoon te hebben, en dan op zijn hardst zetten. En dan hopen dat iemand mij sms-ed als ik in een suffe vergadering zit
kinderen die vanalles wilden en moesten (eentje gooide een fles cola over de tafel enzo)quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En waarom heb je mij dan gisteren niet gespammed toen je zag dat ik nog níet online was toen SYTYCD begon
Oh, mijn mobieltje zegt gewoon tring... tring..... tring.....quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef Drassss het volgende:
Ik heb echt een pleurishekel aan ringtones
Gewoon trill, meer dan genoegquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, mijn mobieltje zegt gewoon tring... tring..... tring.....
Heb ooit die van de nokia-tune gehad die kapot ging... die was wel lachen
Volgende keer liggen je kids al om 19:30 op bed tochquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kinderen die vanalles wilden en moesten (eentje gooide een fles cola over de tafel enzo)
maar ik zal er volgende keren bij programma's aan denken.
Bij mij niet hoor, zit meestal in een tas of jas.... trill hoor ik alleen als ie zonder het hoesje op een tafel ligt.quote:
ik heb als beltoon gewoon een ouderwetse beltoon, zo van ringggg-ringggg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef Drassss het volgende:
Ik heb echt een pleurishekel aan ringtones
dat zie ik wel het liefst, maar in de voorrondes krijg je al wel een indrukquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog niet de live shows hoor, maar het is ook wel hilarisch om te zien hoe iemand die slechts 2 maanden dansles heeft vindt dat hij wel klaar is voor SYTYCD
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgende keer liggen je kids al om 19:30 op bed toch
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb als beltoon gewoon een ouderwetse beltoon, zo van ringggg-ringggg.
simpel, maar duidelijk.
Zal eens vertellen van mijn eerste gsm...Had dat ding voor het eerst bij me in mijn tas.
Sta in de supermarkt en pak een fles shampoo uit het schap. Hoor ik een melodietje...
ik zoek heel die fles af of er een verrassing aan zit, kom ik er even later achter dat het mijn
telefoon is.![]()
![]()
dat doe ik nu nogquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste mobiel kreeg ik in 1996, toen schaamde je je nog als de telefoon ging als je in gezeldschap was.
Dan heeft geloof ik al tegen tig mensen gezegd dat het hem niet zou verbazen als ze bij de top vier terechtkomen....quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zie ik wel het liefst, maar in de voorrondes krijg je al wel een indruk
Beter verhaal.. Ik was op vakantie in Kopenhagen en liep daar in de stad rond. Heerlijk sfeervol, gezelligheid, muziekjes etcquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb als beltoon gewoon een ouderwetse beltoon, zo van ringggg-ringggg.
simpel, maar duidelijk.
Zal eens vertellen van mijn eerste gsm...Had dat ding voor het eerst bij me in mijn tas.
Sta in de supermarkt en pak een fles shampoo uit het schap. Hoor ik een melodietje...
ik zoek heel die fles af of er een verrassing aan zit, kom ik er even later achter dat het mijn
telefoon is.![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Beter verhaal.. Ik was op vakantie in Kopenhagen en liep daar in de stad rond. Heerlijk sfeervol, gezelligheid, muziekjes etc
Ik hoor steeds zo'n deuntje ( al 20 minuten lang ) van grolsch ( bekend deuntje ) en vond het erg hip. Bleek het mijn mobieltje te zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste mobiel kreeg ik in 1996, toen schaamde je je nog als de telefoon ging als je in gezeldschap was.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Beter verhaal.. Ik was op vakantie in Kopenhagen en liep daar in de stad rond. Heerlijk sfeervol, gezelligheid, muziekjes etc
Ik hoor steeds zo'n deuntje ( al 20 minuten lang ) van grolsch ( bekend deuntje ) en vond het erg hip. Bleek het mijn mobieltje te zijn![]()
![]()
Dat was mijn tweede, wat was die kleinquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mijn man had er toen een van zijn baas gekregen, zodat hij op het werk bereikbaar was. Pockelline swing
dat dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
ik was tig jaar geleden eens in de stad, had net een mobieltje gekregen. Sta ik ergens in een volle rij bij de kassa, hoor ik een mobieltje afgaan. Dus ik denk: jezus zeg, ben je aan 't winkelen, moeten ze je nog bellen, wat erg.
Ik wilde mijn portemonnee pakken en ontdekte toen dat het mijn mobieltje was wat ging![]()
Maar ik vind het erg irritant, en soms ook erg onbeschoft, als mensen in een winkel of restaurant zitten te bellen. Zeker als het van die lui zijn die menen dat ze ook nog eens heel hard moeten praten door zo'n ding
ik vind die actie van een winkelier wel goed. Als je aan de beurt bent en staat te bellen, gaan ze de volgende klant helpenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik niet.... maar opnemen of wegdrukken is een hele andere afweging
die ken ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede, wat was die klein..... eerste was een Neuk van type baksteen
In een restaurant e.d. heb ik mijn mobiel gewoon op stil staan. In bus, winkel e.d. neem ik alleen maar op als ik zie dat het belangrijk (kan) zijn. Als het een bekende is (m.u.v. mijn moeder) druk ik die weg en bel op een betere tijd en plaats wel terug.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
...
Maar ik vind het erg irritant, en soms ook erg onbeschoft, als mensen in een winkel of restaurant zitten te bellen. Zeker als het van die lui zijn die menen dat ze ook nog eens heel hard moeten praten door zo'n ding
Ik vond je er al een beetje jong voorquote:
Toen was ik 37..quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vond je er al een beetje jong voor
ik ook. Ook bij ons op kantoor is het vrij irritant. Van die lui die in bespreking gaan, en op de kamers rondom mij hun mobiel zo hard mogelijk laten aanstaan en die vervolgens elke vijf minuten rinkelt of een of ander housenummer speelt. Vreselijk. Tegenwoordig loop ik er naartoe, en zet ze uit, vreselijk irritant om de hele tijd naar andermans telefoongeluiden te moeten luisteren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In een restaurant e.d. heb ik mijn mobiel gewoon op stil staan. In bus, winkel e.d. neem ik alleen maar op als ik zie dat het belangrijk (kan) zijn. Als het een bekende is (m.u.v. mijn moeder) druk ik die weg en bel op een betere tijd en plaats wel terug.
quote:
Deze de Nokia 1610 toen was je (nog) heel erg hip als je een Neuk hadquote:
iddquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
wat ook irritant is, een gsm. Normaal als er iemand aan de deur komt voor een bekske koffie en je bent er niet, gaan ze gewoon naar huis. Nu wordt je gebeld om te vragen waar je uithangt
oooohhhhh, die had ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze de Nokia 1610 toen was je (nog) heel erg hip als je een Neuk had![]()
[ afbeelding ]
Bejaardequote:
Jep verschrikkelijk.. Eigenlijk zou ik mijn gsm het liefst wegdoen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
wat ook irritant is, een gsm. Normaal als er iemand aan de deur komt voor een bekske koffie en je bent er niet, gaan ze gewoon naar huis. Nu wordt je gebeld om te vragen waar je uithangt
mijn eerste was een erricsonquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze de Nokia 1610 toen was je (nog) heel erg hip als je een Neuk had![]()
[ afbeelding ]
ik kan mijn man niet eens meer bellen op zijn gsm als hij werkt. Dan heeft hij hem op stil in zijn burolade liggen. Als ik hem echt nodig heb, moet ik gewoon naar kantoor bellen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook. Ook bij ons op kantoor is het vrij irritant. Van die lui die in bespreking gaan, en op de kamers rondom mij hun mobiel zo hard mogelijk laten aanstaan en die vervolgens elke vijf minuten rinkelt of een of ander housenummer speelt. Vreselijk. Tegenwoordig loop ik er naartoe, en zet ze uit, vreselijk irritant om de hele tijd naar andermans telefoongeluiden te moeten luisteren.
heb maar met een reden een gsm, dat is om bereikbaar te zijn in geval van nood. Internet tgenwoordig is dan wel leuk. van mijn 200 minuten hou ik iedere maand ruim 100 min overquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep verschrikkelijk.. Eigenlijk zou ik mijn gsm het liefst wegdoen.
Ik herken het.... Ik weet inmiddels op elke mobiele telefoon waar het uitknopje zitquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook. Ook bij ons op kantoor is het vrij irritant. Van die lui die in bespreking gaan, en op de kamers rondom mij hun mobiel zo hard mogelijk laten aanstaan en die vervolgens elke vijf minuten rinkelt of een of ander housenummer speelt. Vreselijk. Tegenwoordig loop ik er naartoe, en zet ze uit, vreselijk irritant om de hele tijd naar andermans telefoongeluiden te moeten luisteren.
vind die twee helemaal niet passen bij SYTYCDquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
Verhip.... ik had gister helemaal niet in de gaten dat het toch Ann Lemmers was met dat (nu) donkere haar
daar heb ik mijn GSM ook voor, SMS en af en toe bellen. Ik SMS vaker dan ik bel. Als ik ergens naartoe ga neem ik 'm alleen mee zodat ik in geval van nood kan bellen. Of als ik bij de makro sta en een aanbieding zie waarvan ik weet dat Mark naar zoiets zocht, hem te bellen. Wordt ook eigenlijk zelden gebeld op dat ding. Behalve in factureringstijd, door de baasjes, als ze er weer eens niet uitkomen en ik werk thuisquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb maar met een reden een gsm, dat is om bereikbaar te zijn in geval van nood. Internet tgenwoordig is dan wel leuk. van mijn 200 minuten hou ik iedere maand ruim 100 min over
en het erge is, dat ik dan ook nog naar huis kom ookquote:
quote:
Waarom heeft hij dan nog een gsmquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kan mijn man niet eens meer bellen op zijn gsm als hij werkt. Dan heeft hij hem op stil in zijn burolade liggen. Als ik hem echt nodig heb, moet ik gewoon naar kantoor bellen.
Dat dus.... met name (zoals vandaag weer) in geval er iets met mijn moeder is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb maar met een reden een gsm, dat is om bereikbaar te zijn in geval van nood. Internet tgenwoordig is dan wel leuk. van mijn 200 minuten hou ik iedere maand ruim 100 min over
ik ook. OP onze verdieping is ook een hele grote vergader c.q. cursusruimte. Mogen ze geen mobieltjes mee naar binnen nemen. De cursusleiders zijn voortaan verplicht te zeggen dat men de mobieltjes dan ook uit moet zetten, anders laten ze ze in jaszakken zitten, env ervolgens beginnen er 20 jassen te rinkelen. Of ze hebben vijf minuten pauze, en de hele hal loopt vol met mensen die moeten bellen. Moet voortaan ook buitenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik herken het.... Ik weet inmiddels op elke mobiele telefoon waar het uitknopje zit
Ik ben inmiddels zo aan ze gewend..... juist zo'n onverwachte combinatie, ik zou ze echt gaan missen. Vooral Dennis Weening is soms zo grappigquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
vind die twee helemaal niet passen bij SYTYCD
ikke niet hoor, ik zeg dat ik weg ben en voorlopig niet terug en vraag vervolgens of ze de volgende dag kunnen komen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en het erge is, dat ik dan ook nog naar huis kom ook
Wat dat betreft is bij mij iedereen goed opgevoed. Als ik niet thuis ben krijg ik een sms-je dat ze langs geweest zijn maar ik er niet was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke niet hoor, ik zeg dat ik weg ben en voorlopig niet terug en vraag vervolgens of ze de volgende dag kunnen komen.
hahahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
[[..]
Waarom heeft hij dan nog een gsm![]()
[..]
dat vraag ik me ook wel eens af...Hij belt nooit, stuurt geen sms terug als iemand hem smst...
Ben vaak genoeg boos hoor, als hij (buiten werktijd) zijn telefoon niet "hoort" ...
Ik heb mijn moeder (die is 80) inmiddels getrained in het direct aan de lader leggen van haar mobiel als ze zit, en dat ze hem alleen van de lader los mag halen als ze met haar rollator aan de wandel gaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha
mijn ouders hebben ook een GSM (zijn 67 en 76 jaar oud), omdat ze vaak weg zijn hebben ze hun huistelefoon daarom ook maar afgeschaft. Maar geschift word ik er van hoor. Of hij is leeg, of ze hebben hem in de auto laten liggen, of op de slaapkamer.
Iedere keer als ik bij mijn moeder ben klik ik maar de sms-jes weg. Ondanks een paar jaar een mobiel snapt ze nog steeds niet wat ze met het envelopje moet in haar display. Alle bekenden weten inmiddels dat ze ma niet moeten sms-enquote:En ik heb er zo mee gelachen. Zegt mijn vader: ik krijg steeds SMSjes, maar maar halve tekst. Dus ik had zoiets vanlaat eens zien dan wat je bedoelt.
Wat denk je: wist ie niet dat ie in een berichtje ook naar beneden kon scrollen, dus hij las altijd maar een half/kwart berichtje
heb er nog een stuk of 5 gehad daarnaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dan toch overgestapt op een Neuk
![]()
[..]
Waarom heeft hij dan nog een gsm![]()
[..]
Dat dus.... met name (zoals vandaag weer) in geval er iets met mijn moeder is.
Ik bel of sms nooit boven mijn bundel uit
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha
mijn ouders hebben ook een GSM (zijn 67 en 76 jaar oud), omdat ze vaak weg zijn hebben ze hun huistelefoon daarom ook maar afgeschaft. Maar geschift word ik er van hoor. Of hij is leeg, of ze hebben hem in de auto laten liggen, of op de slaapkamer.
En ik heb er zo mee gelachen. Zegt mijn vader: ik krijg steeds SMSjes, maar maar halve tekst. Dus ik had zoiets vanlaat eens zien dan wat je bedoelt.
Wat denk je: wist ie niet dat ie in een berichtje ook naar beneden kon scrollen, dus hij las altijd maar een half/kwart berichtje
Als dat allemaal Neuks waren ben je wel hardleers hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er nog een stuk of 5 gehad daarna
ik heb m'n vader en moeder goed les gegeven. Ze sms-en wat af tegenwoordig. Alleen die telefoon opladen en bijhouden blijft soms een probleem. Ik heb ze ook leren emailen. Mijn moeder onderhoudt tegenwoordig heel wat contacten met haar zusters die wat verder weg wonen, ze weet niet wat ze meemaakt. Ze kan het al helemaal zelf tegenwoordig, zelfs bijlagen in berichtjes openen en meesturen. Tot een half jaar geleden hadden ze allebei nog nooit achter een computer gezeten. En dat op die leeftijd!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder (die is 80) inmiddels getrained in het direct aan de lader leggen van haar mobiel als ze zit, en dat ze hem alleen van de lader los mag halen als ze met haar rollator aan de wandel gaat.
[..]
Iedere keer als ik bij mijn moeder ben klik ik maar de sms-jes weg. Ondanks een paar jaar een mobiel snapt ze nog steeds niet wat ze met het envelopje moet in haar display. Alle bekenden weten inmiddels dat ze ma niet moeten sms-en
nokia's johquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef Drassss het volgende:
Ik begrijp nu pas dat neuks, telefoons zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef Drassss het volgende:
Ik begrijp nu pas dat neuks, telefoons zijn
En ik ben zo blij met mijn touchscreentoetsenbordje.... eindelijk af van dat vervelende 1 voor abc 2 voor def etc. Wat een rot systeem vond ik datquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb sinds donderdag een andere telefoon. Ben nog steeds aan het leren hoe dat ding werkt...Bovendien nu een qwerty-toetsenbord, heb ik de neiging het op de ouderwetse manier
het knopje 1x 2x of 3x in te toetsen, naar gelang welke letter je moet hebben![]()
ben met een telefoon net zo'n muts als met de pc
Mijn moeder wil gewoon niet.... Ze heeft wel een e-mail account, maar die gebruiken mijn zusje en ik vooral om resp. foto's te uploaden naar picasa, of games te spelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb m'n vader en moeder goed les gegeven. Ze sms-en wat af tegenwoordig. Alleen die telefoon opladen en bijhouden blijft soms een probleem. Ik heb ze ook leren emailen. Mijn moeder onderhoudt tegenwoordig heel wat contacten met haar zusters die wat verder weg wonen, ze weet niet wat ze meemaakt. Ze kan het al helemaal zelf tegenwoordig, zelfs bijlagen in berichtjes openen en meesturen. Tot een half jaar geleden hadden ze allebei nog nooit achter een computer gezeten. En dat op die leeftijd!
Maar mijn ouders zijn ook nog niet echt oud. Zo zijn ze bijvoorbeeld nu op vakantie, zelf, met de auto, fietsen achterop en zijn rondreizen door Zwitserland/Oostenrijk/Italië voor een week of drie. En mijn vader rijdt zelfs nog niet als een bejaarde
Ja maar jij als de meest Senior onder ons mag nog old school zijn hoorquote:
ik ga dit ook nog wel fijn vinden, is even wennen. Vind het wel raar dat ik nu de letters moet zoeken. Type hier altijd blind, maar omdat je nu kijkt op je toetsenbord, heb ik moeite met het vinden van de letters. raar héquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik ben zo blij met mijn touchscreentoetsenbordje.... eindelijk af van dat vervelende 1 voor abc 2 voor def etc. Wat een rot systeem vond ik dat
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar jij als de meest Senior onder ons mag nog old school zijn hoor
alle broers van mijn vader hebben wel een computer en de broers en zusters van mijn moeder ook. VAndaar dat ze er ook aan wilden. Willen het ook echt leren. Mijn moeder heeft zich via de KBO opgegeven voor een cursus computeren, beetje "klik met muis in rechterbovenhoek"idee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn moeder wil gewoon niet.... Ze heeft wel een e-mail account, maar die gebruiken mijn zusje en ik vooral om resp. foto's te uploaden naar picasa, of games te spelen
net zoiets als de KPJ, maar dan voor ouderenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
alle broers van mijn vader hebben wel een computer en de broers en zusters van mijn moeder ook. VAndaar dat ze er ook aan wilden. Willen het ook echt leren. Mijn moeder heeft zich via de KBO opgegeven voor een cursus computeren, beetje "klik met muis in rechterbovenhoek"idee.
(oja, en KBO is de katholieke bond voor ouderen)
Ik woon in het verkeerde landtwitter:InsideNFLmedia twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:49:32Monday Night Football special on @nflnetwork: Rescheduled #Jets vs. #Giants game live at 7 pm et. #NFL (on WNBC 4 in NY market) reageer retweet
Je wil niet weten wat er in mij opkomt bij de afkorting Katholieke P...... Jeugdquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
net zoiets als de KPJ, maar dan voor ouderen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
net zoiets als de KPJ, maar dan voor ouderen
Kom, verhuizen we?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik woon in het verkeerde landtwitter:InsideNFLmedia twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:49:32Monday Night Football special on @nflnetwork: Rescheduled #Jets vs. #Giants game live at 7 pm et. #NFL (on WNBC 4 in NY market) reageer retweet
quote:
ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Jep, lukte mij 2 jaar terug ook gewoonquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon I-94 invullen en over drie maanden gewoon lekker onderduiken
Verhuis je meequote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, lukte mij 2 jaar terug ook gewoon
Katholieke PlattelandsJongerenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er in mij opkomt bij de afkorting Katholieke P...... Jeugd
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Katholieke PlattelandsJongeren![]()
Ben ik nooit lid van geweest, ben een stadse![]()
Natuurlijk gaan we zuidelijk wonen. We moeten ook wat beestjes kunnen spotten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan zijn ze weer wat makkelijker geworden
Ik heb nog wel wat $'s op de bank staan, moeten we wel goedkoop gaan wonen, want in NYC ben ik in twee maanden door mijn geld heen. Dus ergens landelijk, zuidelijk, goedkoop
HOudoe he!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga de boel afsluiten hier, truste voor straks
ik wist wel wat je bedoelde, vind die praktijken net zo schandalig als jij hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik dacht aan Jongeren die van nog jongere jongeren hielden.
orkaangebied, daar heb je huizen voor een prikkiequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan zijn ze weer wat makkelijker geworden
Ik heb nog wel wat $'s op de bank staan, moeten we wel goedkoop gaan wonen, want in NYC ben ik in twee maanden door mijn geld heen. Dus ergens landelijk, zuidelijk, goedkoop
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan we zuidelijk wonen. We moeten ook wat beestjes kunnen spotten.
truste kaatje, slaap lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef kaatje50 het volgende:
Correctie...... moet eerst Kokje verslaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben weer bij met SYTYCD dus ik ga ook nog eerst even wat zombies afschieten en dan mijn nestje in![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correctie...... moet eerst Kokje verslaan
speel ze, kijk ze en slaap zequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben weer bij met SYTYCD dus ik ga ook nog eerst even wat zombies afschieten en dan mijn nestje in![]()
truste Ceetjequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
speel ze, kijk ze en slaap ze
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik duik er ook in, strijk is klaar en ben un bietje moe aan m'n gezicht
tot morgen allemaal, 19.00 Tobsjef![]()
![]()
![]()
quote:
blijven oefenen, net high score gehaaldquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet gelukt morgen nog een keer proberen.
trusten kokje slaap
Slaap lekker Ceetje tot morgenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
speel ze, kijk ze en slaap ze
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik duik er ook in, strijk is klaar en ben un bietje moe aan m'n gezicht
tot morgen allemaal, 19.00 Tobsjef![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
blijven oefenen, net high score gehaald
Nu niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:15 schreef spuitje het volgende:
Goedemorgen.
Mist hier. Iedereen slaapt nog?
Dat klinkt lekker! Hier is de mist inmiddels verdwenen en schijnt er een stralend zonnetje, heerlijk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu niet meer
Geen mist hier, zoëven wel een beetje zon, niet warm. Maar over twee dagen zou het tegen de 25 graden worden
Hier ook weer, maar het is maar 16 graden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:46 schreef spuitje het volgende:
Dat klinkt lekker! Hier is de mist inmiddels verdwenen en schijnt er een stralend zonnetje, heerlijk!
Helga vertelde net dat het vrijdag best goed weer is, 21 graden en droog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
Weersverwachting volgens het KNMI voor NL vanaf donderdag 20+ graden C wel droog maar bewolkt.
Weersverwachting volgens Wunderground voor Normadië voornamelijk bewolkt vanaf zondag 20- graden C.
Weersverwachting volgens Wunderground voor Allier vanaf woensdag 30- graden C 50-60% kans op onweer en regen
Ach, met regen kan het alle kanten nog opgaan. Durf ik echt niet langer dan 6 uur vooruit te voorspellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Helga vertelde net dat het vrijdag best goed weer is, 21 graden en droog.
Zaterdag ook nog best redelijk, maar alweer meer kans op wat druppels.
Zondag is de regenkans weer nog groter
Kijk Uitstel van... kan ik Herman niet vergetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:35 schreef kaatje50 het volgende:
heb uit armoede "ik vertrek" op Ned.1 maar aangezet. Verder niets wat ik zou willen zien, op dit moment. Straks wel Herman den Blijker, dat vind ik wel mooi
Hey Mouse,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk Uitstel van... kan ik Herman niet vergeten
Kaatje
Nieuwe reeksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef kaatje50 het volgende:
Uitstel van . Is dat een nieuwe reeks, of weer herhaling?
dan zap ik evenquote:
Meiske woonde bij haar vader in huis. Vader is plotseling overleden. Zij heeft het huis geërfd maar kan de hoge hypotheek niet opbrengen, en zit nu in de financiële problemen. Ze heeft niet eens tijd gehad om te rouwenquote:
praat me even bij over de situatie, pleasequote:
Zie post boven je ....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
praat me even bij over de situatie, please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |