waar istie dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 25 augustus 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De OP is terug
![]()
hier RLS SC #1293 - Wat een kwaliteit op tv weerquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
de foto's staan er niet Mouse, kun je dat nog veranderen??
Ninja edit zeker, stond er eerst nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hier RLS SC #1293 - Wat een kwaliteit op tv weer
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ninja edit zeker, stond er eerst niet![]()
maar hij is d'r weer![]()
thankx
![]()
![]()
quote:
truste Muisje, slaap lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ik ga mijn nestje opzoeken en lekker
trustequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
truste muisjequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
truste Cquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve luitjes, ik ga ook mijn bedje opzoeken. Morgen weer vroeg dag![]()
![]()
truste allemaalen voor straks: slaap lekker
voor jou ook trustequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve luitjes, ik ga ook mijn bedje opzoeken. Morgen weer vroeg dag![]()
![]()
truste allemaalen voor straks: slaap lekker
Goedemiddag, wat weer een oorverdovende stilte hier!quote:
Ach jee Kaat, het is toch altijd heel wat zo'n klein beestje te moeten verliezen. En ja, je moet je eraan vasthouden dat ze een goed leven had, en het is ook geweldig dat ze toch nog 15 is geworden. Zij heeft rust, jij bent degene die met het verlies kampt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:09 schreef Kaat38 het volgende:
Verder heb ik een rotdag, over een kleine 2 uurtjes moet ik mijn poes laten inslapen, ze is 15 jaar maar heeft vanaf kleins af aan darmprobleempjes, ik goktje dat ze 10 zou worden.
Nu is het een heel gammel beestje maar ze heeft wel een onwijs goed leven gehad.
(moet je je daaraan vast houden?)
Wij hebben ook gekeken, en het gaat inderdaad echt wel wat worden denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef spuitje het volgende:
Disana, ik heb gisteravond toch Robinson gekeken en het lijkt me toch wel leuk te gaan worden. Ga zeker de eerste afleveringen kijken, afhaken kan altijd nog!
Nee dat is geen leven, dan zie je zo'n beestje razendsnel aftakelen en heeft het de puf al gauw niet meer op zelfs maar op te staan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:20 schreef Kaat38 het volgende:
Zeg je goed Disana maar ja, het is niet anders.
Bleek dat ze ook nog eens plotseling een nierprobleem had, ze hadden haar nog 1 week met vocht in leven kunnen houden maar eeeeeeeeeeeh dat is geen leven meer dus ze is rustig op schoot bij mijn dochter in 'slaap' gevallen.
oww, da's verdrietig, heel veel sterktequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:09 schreef Kaat38 het volgende:
Het is inderdaad rustig hier ja.
Over Robinson te spreken: ik heb een Do fobie!![]()
Meisje wat boxt, 2 oudere broers lijkt me wel een goede speler dus na de voorstelronde staat zij bij mij bovenaan![]()
Verder heb ik een rotdag, over een kleine 2 uurtjes moet ik mijn poes laten inslapen, ze is 15 jaar maar heeft vanaf kleins af aan darmprobleempjes, ik goktje dat ze 10 zou worden.
Nu is het een heel gammel beestje maar ze heeft wel een onwijs goed leven gehad.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben bezig met een vergelijkend warenonderzoek![]()
Sterkte.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:09 schreef Kaat38 het volgende:
Het is inderdaad rustig hier ja.
Over Robinson te spreken: ik heb een Do fobie!![]()
Meisje wat boxt, 2 oudere broers lijkt me wel een goede speler dus na de voorstelronde staat zij bij mij bovenaan![]()
Ben & Jerry'squote:
Ik zou zo vaak en veel mogelijk proeven totdat je ziek bent en beide niet lekker vindt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ben & Jerry'swelke is de lekkerste
ik heb nu een bak cookie dough en new york super fudge chunk en een fles slagroom.
kan maar niet beslissen welke nu 't lekkerst is
oh, ik ben in die staat dat ik kan blijven eten hoor, hebben vrouwen wel eens zo een keer in de maand ongeveerquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou zo vaak en veel mogelijk proeven totdat je ziek bent en beide niet lekker vindt.
Ik wilde het niet zeggen anders heb ik weer bonjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik ben in die staat dat ik kan blijven eten hoor, hebben vrouwen wel eens zo een keer in de maand ongeveer
maar ik ben vanmiddag wel wezen sporten, ik ben er nog moe van
als je veel in Den Bosch komt, dan kun je om Zammateo niet heen hèquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
@Ceetje, heb jij wel eens ijs gegeten bij Zammateo in Den Bosch??![]()
valt mij niet zo op. vergeet zelf vaak dat ik aan het forummen benquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
mocht ik effe wat afwezigh lijken: ben effe m'n boerderie aan het onderhouden
Hier vloog de hele tijd een politiehelikopter over ons heen. Denken zeker dat ze mijn wietplantage op kunnen sporenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
klote helicopters, ik snap best dat ze moeten oefenen met die Apaches, maar waarom dat dan per se 's avonds moet en ze dan net twee meter boven m'n huis moeten hangen, het hele huis staat te trillen en de kopjes rinkelen uit de kast zowat, schrok me kapot
ja, ben d'r al effe niet meer geweest, als ik tegenwoordig naar Den Bosch ga, is het noodzaak, dan hebben er een paar dringend kleren nodig of een maat grotere schoenenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
valt mij niet zo op. vergeet zelf vaak dat ik aan het forummen ben![]()
Dacht wel dat je Zammateo zou kennen, en vroeger....dat was nog op de
Hoge Steenweg, bij de oude Zammateo? Lekker ijs
huh, de mijne vinden ze nooit,quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hier vloog de hele tijd een politiehelikopter over ons heen. Denken zeker dat ze mijn wietplantage op kunnen sporen![]()
in deze nette stad nooitquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ben d'r al effe niet meer geweest, als ik tegenwoordig naar Den Bosch ga, is het noodzaak, dan hebben er een paar dringend kleren nodig of een maat grotere schoenen
[..]
huh, de mijne vinden ze nooit,
heel dat dorp hier hangt aan elkaar van wietplantages, ze worden wekelijke opgerold hier
als je hier de polder inrijdt, het agrarisch gebied zeg maar, waar de veelal voormalige champignonkwekerijen staan, dan ruik je ze gewoon, je hoeft maar op de geur af te gaanquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je hier de polder inrijdt, het agrarisch gebied zeg maar, waar de veelal voormalige champignonkwekerijen staan, dan ruik je ze gewoon, je hoeft maar op de geur af te gaan![]()
daarom worden ze ook opgerold. De politie zal ook wel op de geur afgaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je hier de polder inrijdt, het agrarisch gebied zeg maar, waar de veelal voormalige champignonkwekerijen staan, dan ruik je ze gewoon, je hoeft maar op de geur af te gaan![]()
houdt jij je maar bij je sigaren. Geen jointjesquote:
Geen van beidequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
houdt jij je maar bij je sigaren. Geen jointjes
jij rookt helemaal niet??quote:
Nope, nooit gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij rookt helemaal niet??![]()
(ik wel hoor
)
goed besluit...quote:
nee, doen ze ook met die helicopters, hilarisch tochquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daarom worden ze ook opgerold. De politie zal ook wel op de geur afgaan
goed van je Drasss, altijd houden zoquote:
of met tips...quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, doen ze ook met die helicopters, hilarisch toch
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goed van je Drasss, altijd houden zo![]()
ben ooit zo dom geweest om eraan te beginnen, en als ik ergens aan begin, dan maak ik het karwei ook af zeg maar
Jep, dat is ook mijn ideequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goed van je Drasss, altijd houden zo![]()
ben ooit zo dom geweest om eraan te beginnen, en als ik ergens aan begin, dan maak ik het karwei ook af zeg maar
weet niet of dat zo werktquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ik er nou tipgeld voor kreeg.......
geen dank. Het is het enige wat je als onbekende/buitenstaander kunt doen. Weet uit ervaring hoe erg het is afscheid nemen van een geliefd huisdierquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Kaat38 het volgende:
Even bedanken voor de lieve woorden hier, zat wat te lezen en dacht: pleur het erop.
En laagvliegende shit is ook nooit leuk
gezonde levensstijl lijkt mij. Niet roken, weinig alcohol drinken. veel bewegenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, dat is ook mijn ideeDrank valt gelukkig ook mee. Drink bijna nooit meer of hooguit 1/2 glazen op een dag. Toch bezig om een goede conditie te krijgen
Volhouden is het belangrijkstequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gezonde levensstijl lijkt mij. Niet roken, weinig alcohol drinken. veel bewegen
i know..zeker wat het bewegen betreftquote:
geen dank hoor, heb kortgeleden hetzelfde meegemaakt, het is gewoon erg, ik ben er kapot van geweest. sterktequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Kaat38 het volgende:
Even bedanken voor de lieve woorden hier, zat wat te lezen en dacht: pleur het erop.
En laagvliegende shit is ook nooit leuk
ik typ nuquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
i know..zeker wat het bewegen betreft
ik ookquote:
ik somsquote:
Hey Kokje, goeienavondquote:
nee, had al gezegd dat ik ondertussen ook nog met iets anders bezig ben dus soms effe afwezigquote:
ik moet al twee dagen strijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hey Kokje, goeienavond![]()
[..]
nee, had al gezegd dat ik ondertussen ook nog met iets anders bezig ben dus soms effe afwezig
Eh, voortaan t-shirts gaan dragen, die hoef je niet te strijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet al twee dagen strijken
zou dat mogen??? ik lees net dit op 112-meldingenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Kijk dit is nu netjes.... twitterende wijkagente die meld waarom zwaailichten en sirenes langskomen
draag ook broekenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, voortaan t-shirts gaan dragen, die hoef je niet te strijken
Een man draagt toch alleen maar een boxer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik strijk t-shirts ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doe ik morgenmiddagquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een man draagt toch alleen maar een boxer?
Andere regio hèquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zou dat mogen??? ik lees net dit op 112-meldingen
:
SVP CONTACT 6111 IV, SMS EN TWITTER.
Regio
:
08 : [GEZ] Gelderland-Zuid
Eenheden
:
0933300 : PersVoorlichter Politie Gelderland Zuid
dat ligt er maar aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spijkerbroeken hoef je niet te strijkenquote:
quote:
De Duitsersquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn regio, Gelderland Zuid, maar ik hoor geen toeters en bellen, wel heel veel apaches die nog steeds heel laag komen overvliegen, straks hebben we weer een week geen stroom
die heb ik niet(meer)quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spijkerbroeken hoef je niet te strijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |