Is z'n onkunde toch een keer van pas gekomen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Bas Dost ging niet naar Ajax omdat de gehele directie naar huis is gestuurd om 22.30 door Boog
vd Boogquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Bas Dost ging niet naar Ajax omdat de gehele directie naar huis is gestuurd om 22.30 door Boog
Dat geldt niet alleen voor voetbalgerelateerde zaken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Jan Mulder helemaal niet zo op de hoogte is van alles in de voetbalwereld.
Ik verwacht altijd dat er een keer een zinnige opmerking uit zijn glimmende schedel komt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
Van Halst weet donders goed hoe het zit maar mag niks zeggen.
Ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt benieuwd of het wat wordt Rodney Sneijder.
Klopt, maar Rodney heeft wel wat meer concurrentie bij Ajax dan Wesley toen. Slimme zet om hem uit te lenen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook.
Wesley was op zijn leeftijd al bepalend geloof ik? Weet zo snel niet hoe oud Rodney is...
De 20 al gepasseerd helaas.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook.
Wesley was op zijn leeftijd al bepalend geloof ik? Weet zo snel niet hoe oud Rodney is...
20 volgens mij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook.
Pranjicquote:
twitter:MaartenDeBr twitterde op zondag 28-08-2011 om 20:49:32Volgens thijsslegers wil psv pranjic als vervanger van pieters en zal groningen zwichten voor het uiteindelijke bod van 7,5miljoen. reageer retweet
ach dat is een psv journalistje die alles door een psv bril schrijft. Hij vertelde een week geleden ook dat matavz definitief naar psv ging, en dat gebeurde ook niet. niet te serieus nemenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pranjictwitter:MaartenDeBr twitterde op zondag 28-08-2011 om 20:49:32Volgens thijsslegers wil psv pranjic als vervanger van pieters en zal groningen zwichten voor het uiteindelijke bod van 7,5miljoen. reageer retweet
Ja, toch welquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/266151-musa-very-happy-and-very-hungry.html
You sure?
Waar staat dat dan dat thijs slegers zegt dat Matavs naar psv kwam definitief?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:04 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
ach dat is een psv journalistje die alles door een psv bril schrijft. Hij vertelde een week geleden ook dat matavz definitief naar psv ging, en dat gebeurde ook niet. niet te serieus nemen
Welke vergelijking?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom meteen weer een vergelijking zoeken? Geniet gewoon van die goal.
weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar zou zomaar zijn twitter geweest kunnen zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Waar staat dat dan dat thijs slegers zegt dat Matavs naar psv kwam definitief?
Ik ook hij houdt maar 3x hoogquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke vergelijking?
En dat wat Ronaldinho doet, kan ik ook.
Die van Cruyf en die van Lens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke vergelijking?
Ja, dat snap ik. Maar de vergelijking gaat nergens overquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die van Cruyf en die van Lens.
Die bal van Cruijff vanaf de hoek van de 16 vergelijken met die goal van Lens vanaf de cornervlag...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke vergelijking?
Het genietenstadium is allang gepasseerd. En ik durf te zeggen dat Ronald daar een aandeel in heeft. Over Sjek hoef ik het nieteens te hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom meteen weer een vergelijking zoeken? Geniet gewoon van die goal.
Dat gebeurt ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef Evertjan het volgende:
Laat van Marwijk gaan na het EK tijd voor een nieuwe bondscoach die kan gaan werken met een nieuwe generatie
Alles om de sfeer te bewaren, het moet natuurlijk wel een gezellige nazit worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
haha er kwam bijna een discussie Jack bijna paniek 'Ehm ja dan nu even wat ander, Wenger'
wiet biertje met bitterballetje erbij. Golf afspraakje maken voor aankomende week. Lekker gezellig houden jongensquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alles om de sfeer te bewaren, het moet natuurlijk wel een gezellige nazit worden.
Zij draagt het clipboard van de directeur.quote:
Is dat niet die Sensi ? Voorzitster van Roma.quote:
Wedden dat de directeur op haar ligt? 100% zeker...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij draagt het clipboard van de directeur.
Neequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is dat niet die Sensi ? Voorzitster van Roma.
Er is op het moment geen Nederlandse ploeg die die poule gaat overlevenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:21 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat er helemaal niks veranderd is, dat wordt gewoon weer een afslachting.
Volgens mij ging het de afgelopen afleveringen, helemaal niet zo extreem veel over Ajax. Maar dat is je vast niet opgevallenquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Van 't Hek, Waterreus, Van Breukelen.![]()
![]()
quote:
Het is echt zo jammer dat dit baggerprogramma op zondagavond is wanneer er geen ruk op TV is en wordt uitgezonden door de PO.quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
Niet Waterreus en van Breukelen weerquote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
Klopt, maar...Eindbaas van '88.quote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Depressief misselijkmakend mannetje die van Breukelen.
En dan heb je ook nog de rest.quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Ijsbergvla het volgende:
Twee ex-subtopkeepers van Psv aan 1 tafel.
Van Gelderquote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
Hooguit 1 misplaatste opmerking. Tenminste, ik zou niet weten wie aan tafel enige vorm van humor heeft.quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk maken ze geen grapjes over Gijpwant zo zijn die ratten wel bij de NOS
Als ze dat doen ga ik morgen de herhaling niet opzetten.quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk maken ze geen grapjes over Gijpwant zo zijn die ratten wel bij de NOS
Van Halst droeg ooit een leren pakje bij EL dat moest wel een grap zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 20:49 schreef Ijsbergvla het volgende:
[..]
Hooguit 1 misplaatste opmerking. Tenminste, ik zou niet weten wie aan tafel enige vorm van humor heeft.
Iets tegen PSVers, whitegirl?quote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef alors het volgende:
Yes, Hans van Breukelen en Ronald Waterreus, wat een fantastische line up weer
Gadverdamme, echt waar?quote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef alors het volgende:
Yes, Hans van Breukelen en Ronald Waterreus, wat een fantastische line up weer
Ik zag ze zitten in het voorstukje, en het was helaas geen nachtmerrie...quote:
Inderdaad zeg, dat hij niet in rijtjes staat.quote:
wthquote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, dat hij niet in rijtjes staat.
Ronald kan de kaas niet van zijn penis knabbelen.
Hans kan volgens mij niet eens foutloos het woord 'boek' schrijven, dus er zal wel een ghostwriter aan te pas zijn gekomen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Hans heeft een boek geschreven.
Zijn dochter werkt bij de AH.quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik ben beniewd wanneer dit genie de nobelprijs kan ophalen in Zweden.quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
quote:
Maakt de assists idd minder mooi...quote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
Niemand lijkt te weten dat we tegen een semi-prof team speelden
30,000 mensen in dat land. Daar maak je nog geen hoofdklasseteam van.quote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
Inderdaad, als jij tegen een team speelt dat 5 tandjes trager speelt dan kan je de meest fantastische dingen laten zien.quote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maakt de assists idd minder mooi...
Tegen een waardeloze verdediging.quote:
Anderen vergeten dan weer de kritiek die nog geen jaar geleverd werd omdat het maar 5-0 werd tegen deze semi-profs.quote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
Wat voor een accent?quote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef OverRated het volgende:
Jan van Halst met z'n kutaccent en eredivisie live analyses
Er was er ééntje in dit topic, ben even z'n naam kwijt.quote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Is er hier nou werkelijk niemand die best met enig plezier naar sv kijkt?
ach, vorig jaar hadden ze toch echt veel meer problemen om de score te openen en te vergroten.quote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef Type-R het volgende:
wat lullen ze nou? voortdurende progressie? het was San Marino.
Dit is gewoon een normale uitslag tegen amateurs. Goede prestatie, maar iedereen aan tafel doet alsof we met deze prestatie bewezen hebben dat we het EK gaan winnen. Eredivisieploegen halen ook vaak genoeg dubbele cijfers in de voorbereiding.quote:Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Anderen vergeten dan weer de kritiek die nog geen jaar geleverd werd omdat het maar 5-0 werd tegen deze semi-profs.
Volgens mij won zelfs Noorwegen er met 8-0 van.quote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dit is gewoon een normale uitslag tegen amateurs. Goede prestatie, maar iedereen aan tafel doet alsof we met deze prestatie bewezen hebben dat we het EK gaan winnen. Eredivisieploegen halen ook vaak genoeg dubbele cijfers in de voorbereiding.
Dan vind ik United - Arsenal 8-2 veel opmerkelijker.
idd. van fappen krijg je blijkbaar geen nekspieren en het is niet goed voor vetverbranding.quote:Op zondag 4 september 2011 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Flinke nek heeft die Sjek gekregen...
Hmmm ok. Ik vind het tot op heden namelijk niet slecht. Over het algemeen is het kut.quote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was er ééntje in dit topic, ben even z'n naam kwijt.
Zonder dit soort topics geen publieke omroep.quote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef Bastiefcg het volgende:
wat is dit voor slappe tijdvulling. maak dan geen uitzending
Fc Volendam ?quote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer praten ze over Strootman??
Toekomstige aanvoerder van Oranje.
Dit ook. Eén speelronde en de eerste onderbreking, na de derde ronde de tweede keer interlands. Moeten ze afschaffenquote:
Heeft Oranje ook een G-team?quote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer praten ze over Strootman??
Toekomstige aanvoerder van Oranje.
Je moet het maar wel doen, je kunt ook zoals Italie 3 punten pakken met een 1-0 overwinning op de Faroer en alsnog een kanshebber zijn in de bets.quote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dit is gewoon een normale uitslag tegen amateurs. Goede prestatie, maar iedereen aan tafel doet alsof we met deze prestatie bewezen hebben dat we het EK gaan winnen. Eredivisieploegen halen ook vaak genoeg dubbele cijfers in de voorbereiding.
Dan vind ik United - Arsenal 8-2 veel opmerkelijker.
Als Fabregas ook een goal had gemaakt toen die oog in oog met Stekel stondquote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Robben die goal had gemaakt, dan was deze discussie overbodig geweest...
quote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Er is zelden een voetbaldwerg zo opgerold als afgelopen vrijdag... dat is wel de verdienste van dit team
Wat lul je manquote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Er is zelden een voetbaldwerg zo opgerold als afgelopen vrijdag... dat is wel de verdienste van dit team
Erg subtiel deed hij het niet nee.quote:Op zondag 4 september 2011 22:21 schreef Scorpie het volgende:
Van Breukelentopic kaap over zijn boek
Haha zag je dat knipoogje ook van Van 't Hek?quote:Op zondag 4 september 2011 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
Ja hoor, je bent idd uitgenodigd om je boek te promoten.
Ik snap ook wel dat San Marino geen hoogvlieger is... maar als je er 11 maakt heb je het gewoon meer dan uitstekend gedaan...quote:Op zondag 4 september 2011 22:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat lul je man![]()
Finland en Hongarije winnen al met 8-0 van SM. Duitsland had er zelfs met 13-0 van gewonnen dacht ik.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:22 schreef Caland het volgende:
Ik hoor Van Breukelen niet graag praten.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef MagicIsland1 het volgende:
Wat zit die idioot nou te zwammen
'Alles wordt aangestuurd door je hersenen'...oh echt...
Dat wist ik niet man. NU MOET IK DAT BOEK KOPEN.quote:Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef MagicIsland1 het volgende:
Wat zit die idioot nou te zwammen
'Alles wordt aangestuurd door je hersenen'...oh echt...
Ik zag alleen z'n neus.quote:Op zondag 4 september 2011 22:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha zag je dat knipoogje ook van Van 't Hek?
Dus dat doen die hersenenquote:Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wist ik niet man. NU MOET IK DAT BOEK KOPEN.
Of San Marino heeft het gewoon heel slecht gedaan.quote:Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat San Marino geen hoogvlieger is... maar als je er 11 maakt heb je het gewoon meer dan uitstekend gedaan...
Jaquote:Op zondag 4 september 2011 22:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha zag je dat knipoogje ook van Van 't Hek?
Ik weet het niet, iets stuurt me aan dat ik dit boek moet gaan kopenquote:
Raarquote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het niet, iets stuurt me aan dat ik dit boek moet gaan kopen
Hans is een notoire domoor.quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef Smoofie het volgende:
JD gaat hierover beginnen bij VI morgen
quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
Godver, Van Breukelen komt er nog even op terug.
Als keeper hoef je dat iig niet te gaan doen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:27 schreef Bastiefcg het volgende:
denken in mogelijkheden, lol. zou hij zichzelf echt serieus nemen
quote:Op zondag 4 september 2011 22:29 schreef vincerusso het volgende:
hou toch je kop van Breukelen , tyfuslijer
Komt de studio inquote:Op zondag 4 september 2011 22:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb het afgezet, wat is er met Rene?
Klare taal.quote:Op zondag 4 september 2011 22:29 schreef vincerusso het volgende:
hou toch je kop van Breukelen , tyfuslijer
Hans gunde hem dood omdat hij niet professioneel was ten tijde van zijn carriere.quote:Op zondag 4 september 2011 22:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb het afgezet, wat is er met Rene?
bedankt voor de informatiequote:Op zondag 4 september 2011 22:30 schreef Bastiefcg het volgende:
oke weggezapt, anders overleeft de tv het niet
Jij bent echt de slechtste troll ooit.quote:
okequote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij bent echt de slechtste troll ooit.
Wedden dat je nu van plan bent om met 'oké' te reageren?
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 04-09-2011 om 22:29:17Dit betoog van Hans ga ik morgen nog eens op m n gemakje terugkijken. Surrealisme. reageer retweet
De twee laatste Tweets uit mijn tijdlijn.twitter:Peuchen twitterde op zondag 04-09-2011 om 22:29:02Ik doe nu aan zelfkastijding omdat ik Hans van Breukelen niet wil horen. #studiovoetbal reageer retweet
Zijn repertoire is niet zo breed. Denkt elke keer dat iedereen ballen op hem schiet.quote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Dit is dezelfde discussie als bij VI Oranje,,
Je kan niet zeggen dat de beste man onzin uitslaatquote:Op zondag 4 september 2011 22:32 schreef Typisch het volgende:
''Voetbal is voetbaldenken'' ~ Van Breukelen. Wat een genie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |