Is z'n onkunde toch een keer van pas gekomen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Bas Dost ging niet naar Ajax omdat de gehele directie naar huis is gestuurd om 22.30 door Boog
vd Boogquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Bas Dost ging niet naar Ajax omdat de gehele directie naar huis is gestuurd om 22.30 door Boog
Dat geldt niet alleen voor voetbalgerelateerde zaken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Jan Mulder helemaal niet zo op de hoogte is van alles in de voetbalwereld.
Ik verwacht altijd dat er een keer een zinnige opmerking uit zijn glimmende schedel komt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
Van Halst weet donders goed hoe het zit maar mag niks zeggen.
Ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt benieuwd of het wat wordt Rodney Sneijder.
Klopt, maar Rodney heeft wel wat meer concurrentie bij Ajax dan Wesley toen. Slimme zet om hem uit te lenen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook.
Wesley was op zijn leeftijd al bepalend geloof ik? Weet zo snel niet hoe oud Rodney is...
De 20 al gepasseerd helaas.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook.
Wesley was op zijn leeftijd al bepalend geloof ik? Weet zo snel niet hoe oud Rodney is...
20 volgens mij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook.
Pranjicquote:
twitter:MaartenDeBr twitterde op zondag 28-08-2011 om 20:49:32Volgens thijsslegers wil psv pranjic als vervanger van pieters en zal groningen zwichten voor het uiteindelijke bod van 7,5miljoen. reageer retweet
ach dat is een psv journalistje die alles door een psv bril schrijft. Hij vertelde een week geleden ook dat matavz definitief naar psv ging, en dat gebeurde ook niet. niet te serieus nemenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pranjictwitter:MaartenDeBr twitterde op zondag 28-08-2011 om 20:49:32Volgens thijsslegers wil psv pranjic als vervanger van pieters en zal groningen zwichten voor het uiteindelijke bod van 7,5miljoen. reageer retweet
Ja, toch welquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/266151-musa-very-happy-and-very-hungry.html
You sure?
Waar staat dat dan dat thijs slegers zegt dat Matavs naar psv kwam definitief?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:04 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
ach dat is een psv journalistje die alles door een psv bril schrijft. Hij vertelde een week geleden ook dat matavz definitief naar psv ging, en dat gebeurde ook niet. niet te serieus nemen
Welke vergelijking?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom meteen weer een vergelijking zoeken? Geniet gewoon van die goal.
weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar zou zomaar zijn twitter geweest kunnen zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Waar staat dat dan dat thijs slegers zegt dat Matavs naar psv kwam definitief?
Ik ook hij houdt maar 3x hoogquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke vergelijking?
En dat wat Ronaldinho doet, kan ik ook.
Die van Cruyf en die van Lens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke vergelijking?
Ja, dat snap ik. Maar de vergelijking gaat nergens overquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die van Cruyf en die van Lens.
Die bal van Cruijff vanaf de hoek van de 16 vergelijken met die goal van Lens vanaf de cornervlag...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke vergelijking?
Het genietenstadium is allang gepasseerd. En ik durf te zeggen dat Ronald daar een aandeel in heeft. Over Sjek hoef ik het nieteens te hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom meteen weer een vergelijking zoeken? Geniet gewoon van die goal.
Dat gebeurt ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef Evertjan het volgende:
Laat van Marwijk gaan na het EK tijd voor een nieuwe bondscoach die kan gaan werken met een nieuwe generatie
Alles om de sfeer te bewaren, het moet natuurlijk wel een gezellige nazit worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
haha er kwam bijna een discussie Jack bijna paniek 'Ehm ja dan nu even wat ander, Wenger'
wiet biertje met bitterballetje erbij. Golf afspraakje maken voor aankomende week. Lekker gezellig houden jongensquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alles om de sfeer te bewaren, het moet natuurlijk wel een gezellige nazit worden.
Zij draagt het clipboard van de directeur.quote:
Is dat niet die Sensi ? Voorzitster van Roma.quote:
Wedden dat de directeur op haar ligt? 100% zeker...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij draagt het clipboard van de directeur.
Neequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is dat niet die Sensi ? Voorzitster van Roma.
Er is op het moment geen Nederlandse ploeg die die poule gaat overlevenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:21 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat er helemaal niks veranderd is, dat wordt gewoon weer een afslachting.
Volgens mij ging het de afgelopen afleveringen, helemaal niet zo extreem veel over Ajax. Maar dat is je vast niet opgevallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |