Ja toch wij zijn coolquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef Kakpizza het volgende:
Serieus, dat ik deze SC niet eerder heb ontdekt. Al die mongolen verder in ONZ
Nou ik snapte dat ook niet maar nu denk ik hun definitie van bagger wel te begrijpen denk ik. Het is een SC, maar die chat moet wel ergens over gaan, niet vage gedichtjes of schijtlollig gezeik denk ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat doen we dan?
Wordt er nu gebaggerd dan?
Wij zijn GOD.quote:
Dat klopt! En dat was IMHO toch prima, maar kijk eens naar de post die murp quotte in het vorige topic en dan alles wat daarna kwam.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Eens. Inderdaad, maar dat was één gesprek van de vier/vijf die er op dat moment gevoerd werden.
voel me vereerdquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef Kakpizza het volgende:
Maw ik ben geen mongool?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef Kakpizza het volgende:
Jij bent 12quote:
Daarom is deze SC ook zo geweldig, en verdient hij geen slotje. De meeste SC's gaan over iets, maar deze heeft geen centraal onderwerp, en dat maakt deze SC zo uniek, zo geweldig. Maar tuurlijk heb je dan weer mensen zoals Murp en smegje, die daar dan weer tegen zijn, gelukkig hebben we altijd tante Yvonne nog.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef Kakpizza het volgende:
Neen, maar je bent geen 2011 user toch?quote:
Mja. Nu weet ik niet wat ik typ bagger of sc is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nou ik snapte dat ook niet maar nu denk ik hun definitie van bagger wel te begrijpen denk ik. Het is een SC, maar die chat moet wel ergens over gaan, niet vage gedichtjes of schijtlollig gezeik denk ikMaar voor de zekerheid, DM murp anders.
Ik wil alleen graag dat deze reeks niet eindigt zoals de vorige reeks.
Haten op 2011 users.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Neen, maar je bent geen 2011 user toch?
Geen van beiden, gewoon pratenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mja. Nu weet ik niet wat ik typ bagger of sc is.
maar jullie zijn wel tof voor 2011 users.quote:
Nouja dit wat je type was een reactie op mijn kwaliteitspost dus dan is het geen baggerquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mja. Nu weet ik niet wat ik typ bagger of sc is.
Toen mijn moeder me daar op betrapte "Tja het is deel van de opvoeding"quote:
Wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Neen, maar je bent geen 2011 user toch?
Klopt, het baggerniveau aan het einde raakte toch bijna de ONZ-standaard.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat klopt! En dat was IMHO toch prima, maar kijk eens naar de post die murp quotte in het vorige topic en dan alles wat daarna kwam.
Volgens mij is het geen enkel probleem als dit topic gewoon als SC wordt gebruikt namelijk
Ik praat alleen kwaliteit.quote:
Nee?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dalando heb jij mij weer verwijderd als FOK!vriendje ja?
Hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
maar jullie zijn wel tof voor 2011 users.
Dit.quote:
Nee dat had je nog eigenlijk niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ok. HAD IK OOK EEN KLEURTJE JA?
Zo'n gesprek heb ik al gehadquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Toen mijn moeder me daar op betrapte "Tja het is deel van de opvoeding"Ik lach me dood als ik daar weer aan denk
Oh 2004
Bruno Mars.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef Nectar het volgende:
Elk liedje dat Bruno Mars maakt is gegarandeerd een hit.
Thanksquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
maar jullie zijn wel tof voor 2011 users.
Mooie datum welquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
10-10-'10 ftw. Wat nou 2009, 2011.
Nu wel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee dat had je nog eigenlijk niet.
Wat was je oude account danquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef speedking het volgende:
monopoly en ik waren maatjes op mijn oude account maar was er een dik jaar niet op geweest dus herkent hij me niet heb t nog niet durvenzeggen
Nee ze kwam mijn kamer binnen, ik zoquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zo'n gesprek heb ik al gehad![]()
Erg chanant was dat.
check dat nieuwe met lil wayne mirror dat is baasquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef Nectar het volgende:
Elk liedje dat Bruno Mars maakt is gegarandeerd een hit.
Jezusquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja toch, vond ik ook. Check uur+minuten ook.
Wat toevalligquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bruno Mars.
Mijn kat heet bruno
Naar hem vernoemd.
Tuurlijk niet, daar blijft het ONZ voor, maar "posten voor het posten" is toch iets anders dan ook daadwerkelijk iets posten waar je in ieder geval wat tijd/moeite of over nagedacht hebtquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Klopt, het baggerniveau aan het einde raakte toch bijna de ONZ-standaard.Maar ach, niet elk gesprek hoeft per se een rijke inhoud te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |