Oh hilarisch!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
lopen - liep - gelopen. Daar komt geen d in voor.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
praten-prat-prietenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Mensen die gezegt zeggenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Marloes het volgende:
Het blijft jammer dat zoveel mensen de werkwoorden niet goed vervoegen.. Het is zo makkelijk.. Het wordt vooral ernstig als er ''ver'' of ''ge'' voor een werkwoord staat
Nouja, ik zie het vaak bij bijv. het woord ''gebeuren''. Het gebeurt wordt dan geschreven als ''het gebeurd'', maar als je 'gebeuren'' vervangt door lopen wordt het makkelijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef Teezie het volgende:
[..]
Mensen die gezegt zeggenMaar het kan ook vertelt of verteld zijn
:P
Verlaad? Gelaad?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Marloes het volgende:
Het blijft jammer dat zoveel mensen de werkwoorden niet goed vervoegen.. Het is zo makkelijk.. Het wordt vooral ernstig als er ''ver'' of ''ge'' voor een werkwoord staat
Dat deed Osama Bin ook.quote:
En kijk wat er van hem gekomen is. Goed opletten in de klas dus, TS.quote:
TS heeft tijdens school, gepoept in zijn moeders onderbroekjequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:54 schreef VuilnisMetaal het volgende:
TS heeft de basisschool overgeslagen
Klopt, ik ben op zoek naar een mini laptop. Ken je toevallig iemand.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef bartje01 het volgende:
Het was alleen maar omdat iemand anders zei dat het laad was.
Ik zei toch ook dat ik wel gewoon dacht dat het laadt was?
Goed hoor. Wil je nu een ster?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef bartje01 het volgende:
Het was alleen maar omdat iemand anders zei dat het laad was.
Ik zei toch ook dat ik wel gewoon dacht dat het laadt was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |