ah vandaar. goed bier = goede muziekkeusquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:22 schreef Neroje het volgende:
Ik haal mijn inspiratie ondertussen uit een LaTrappe Tripel, lekker
Gaaf, maar dat is een ziek dure hobby.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, begin in november met mn opleiding, maar die prijs is incl instructeur
[..]
JOAH !
Dat is wel mijn plan jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gaaf, maar dat is een ziek dure hobby.
Of je moet 747s etc willen gaan vliegen.
Neem een les, en dan heb je meteen gevolgenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef 92Merel het volgende:
Heb ik nog niet, begin in november met mn opleiding, maar die prijs is incl instructeur
tja wat is veel... toestel kost kapitaal... Mn pa heeft mn ma keer getrakteerd op helikopter vlucht van 1 uur. 200 euro!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:22 schreef Zokunen het volgende:
Mn pa heeft parachutisten gedropped in een cessna .
Heb wel eens met hem gevlogen, maar dat was dus een minder standaard vlucht, en die vond ik wel heel tof. (doorstart etc...).
Maar 100 euro voor een half uur vind ik wel ziek veel.
Moest even 3x dit lezen, toen had ik door dat gevolgen gevlogen moest zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Neem een les, en dan heb je meteen gevolgenIk vrees dat het niet goedkoop is, maar dat is algemeen bekend bij vliegopleidingen
Je natuurkunde is goed?quote:
Natuurkunde is tofquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je natuurkunde is goed?
Wou zelf ook die kant op, maar haat natuurkunde, maar dat is wel een must
Haha, ik heb het zelf niet gezienquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moest even 3x dit lezen, toen had ik door dat gevolgen gevlogen moest zijn
Ja, klopt.. wel echt gaaf
Oh, ik ben al toegelatenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je natuurkunde is goed?
Wou zelf ook die kant op, maar haat natuurkunde, maar dat is wel een must
Dat is helemaal tof! Wil ik ook eigenlijk, maar ging er niet vanuit dat ik erdoor zou komenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn nicht is F16 piloot, dus why not
Hihi, ik had lager.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, ik ben al toegelaten![]()
En had voor mn examen natuurkunde een 7, maar eigenlijk te weinig voor gedaan
[..]
Nu nog niet in ieder geval, zal eens kijken voor jequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:27 schreef WickedTunes het volgende:
Heb je straks nog: Hero - Chad Kroeger?
Ik heb het na mn middelbare school bijgeleerd, omdat ik het in de 5e had laten vallenquote:
Eensquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef Neroje het volgende:
[..]
Echt heel gaaf nummer dit, vind ik dan
Doe een keuring en wie weetquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef 92Merel het volgende:
Dat is helemaal tof! Wil ik ook eigenlijk, maar ging er niet vanuit dat ik erdoor zou komen
Hehehe coolquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn nicht is F16 piloot, dus why not
Cool! Natuurkunde deed ik ook nooit wat aan omdat ik het kut vond.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, ik ben al toegelaten![]()
En had voor mn examen natuurkunde een 7, maar eigenlijk te weinig voor gedaan
[..]
Dat is helemaal tof! Wil ik ook eigenlijk, maar ging er niet vanuit dat ik erdoor zou komen
Ik denk dat ik er fysiek niet door zou komen, ik ben vrij dun en de banden bij mn gewrichten zijn te los en dat kan problemen opleveren..quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe een keuring en wie weetMijn nicht riep van jongs af aan dat ze piloot wilde worden en dat is ze geworden ook. Jaag je dromen achterna
Het is gewoon een stoere meidquote:
Oh, maar dat kan je gewoon bijlerenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Cool! Natuurkunde deed ik ook nooit wat aan omdat ik het kut vond.
Toen wou ik de luchtmacht in als piloot of passagiers vliegen en kwam ik er achter dat je daarvoor goed moest zijn met natuurkunde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |