quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nieuw post-studie account voor Fok aangemaakt. Binnenkort Stereotomy in de mottenballen leggen.
Wrom?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een Windigo'tje
of een trutje, hoe je het maar bekijkt![]()
Ik heb al jouw posts gearchiveerd en zal ze gewoon te pas en te onpas boven halen als je een nieuw account aanmaakt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nieuw post-studie account voor Fok aangemaakt. Binnenkort Stereotomy in de mottenballen leggen.
Ga je dan geen Steer meer heten ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, hij gaat zich dan Mieke noemen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ga je dan geen Steer meer heten ofzo?
trut heet ook geen trut meerquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ga je dan geen Steer meer heten ofzo?
Dat gaat wel goed komenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Dan verzin ik gewoon een andere afkorting voor ons nieuwe tafeltje
Maar je heet toch niet Steer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.mailblog.nl/in(...)oed-op-sollicitatie/
Een beetje recruiter zou dat zomaar kunnen. En dat doen ze. En terecht ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar goed, jouw nick is niet naar jou te herleiden. Die van mij was dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |