Waarom heet hij Joof en niet Joop? Dat vraag ik me gewoon serieus afquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heet Joof. Dus ik noem hem Joof pannenkoekstoof
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb ik er al 112 geplaats? Nee toch?
Ik krijg dat ook hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef tralalala het volgende:
Ik moet mod worden, stomme 5 sec regel
Goede vraag. Misschien klonk Joof goed voor een rijm. He joof, BEN JE DOOFquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom heet hij Joof en niet Joop?
Nouja, daar maak je toch geen grapjes overquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Proletariaat het volgende:
Zouden we dalijk een overlijdingsbericht van Joof in beeld krijgen met een sluipmoordenaar in zich
Lekker man lichaamssappen waarom zou ik anders in een ranzig hotel gaan zitten??quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat denk je maar.........![]()
![]()
Ik zou toch wel even een spietsjek laten doen.. Je weet nooit in welke lichaamssappen je straks moet slapen en douchen...
Respect.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:11 schreef TheKC het volgende:
Ik kan ook verkeersborden lezen uit mijzelf
Het is ook geen grap maar hij zegt het zelf...quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja, daar maak je toch geen grapjes over
Paul!? Wat doe jij hier?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja, daar maak je toch geen grapjes over
Ben ik het wel mee eens jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Heb wel medelijden met die reisleiders.
Denk je lekker een vakantie baantje te hebben, leuke stage in Salou, staat opeens Alberto voor je neus.
Die meiden kijken alleen maar schaapachtig in de camera.
HELEMAAL NIETquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:11 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Het is ook geen grap maar hij zegt het zelf...
s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |