Oh jij bent ook liefquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef aight1 het volgende:
coban zullen we zelf een gesprek voeren
Ze zijn een beetje gemeen huhquote:
Mwah.quote:
Ja hahaha xD Nou man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Omdat appel enzo toch ? ja ha ha
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:32 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Hoe is dat nohomo?
[..]
Wat is een man zonder een wang om te strelen?
Zonder iemand om naar te luisteren?
Hoe kan ik leven zonder jouw hart te kunnen stelen?
En lieve woorden zacht in jouw oor te fluisteren?
- Willy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:$
Wat dus niet de bedoeling isquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
We zijn echt aan het baggeren
Dat rolt echt slecht van je tong. Voortaan herlezen voor ik op "Invoeren" druk.quote:
definieer baggerenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef murp het volgende:
Ja komop zeg, baggeren doe je maar elders
Mja er komen vaak posts zoals: xd en dat soort troep langs, lijkt me niet nodig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef aight1 het volgende:
Dunne lijn tussen slowchatten en baggeren, dan.
Modder uit sloot verwijderenquote:
xD is gewoon een emoticon hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mja er komen vaak posts zoals: xd en dat soort troep langs, lijkt me niet nodig.
De kwaliteit van deze reeks is vele malen groter dan het gemiddelde topic.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef murp het volgende:
Ja komop zeg, baggeren doe je maar elders
Dat zegt niets.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
De kwaliteit van deze reeks is vele malen groter dan het gemiddelde topic.
Er worden gewoon gesprekjes gevoerd mjaquote:
Doe nou niet zo bijdehand.quote:
Mwaaaah, af en toe mag de bagger toch wel wat minder? Wij hadden bijvoorbeeld een goed inhoudelijk gesprekquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
De kwaliteit van deze reeks is vele malen groter dan het gemiddelde topic.
Ik heb er niet eens woorden voorquote:
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:40 schreef murp het volgende:
ik neem het mee naar achteren om deze SC door de shredder te halen. Of jullie kunnen zich vanaf nu wel normaal gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |