Wat dus niet de bedoeling isquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
We zijn echt aan het baggeren
Dat rolt echt slecht van je tong. Voortaan herlezen voor ik op "Invoeren" druk.quote:
definieer baggerenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef murp het volgende:
Ja komop zeg, baggeren doe je maar elders
Mja er komen vaak posts zoals: xd en dat soort troep langs, lijkt me niet nodig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef aight1 het volgende:
Dunne lijn tussen slowchatten en baggeren, dan.
Modder uit sloot verwijderenquote:
xD is gewoon een emoticon hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mja er komen vaak posts zoals: xd en dat soort troep langs, lijkt me niet nodig.
De kwaliteit van deze reeks is vele malen groter dan het gemiddelde topic.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef murp het volgende:
Ja komop zeg, baggeren doe je maar elders
Dat zegt niets.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
De kwaliteit van deze reeks is vele malen groter dan het gemiddelde topic.
Er worden gewoon gesprekjes gevoerd mjaquote:
Doe nou niet zo bijdehand.quote:
Mwaaaah, af en toe mag de bagger toch wel wat minder? Wij hadden bijvoorbeeld een goed inhoudelijk gesprekquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
De kwaliteit van deze reeks is vele malen groter dan het gemiddelde topic.
Ik heb er niet eens woorden voorquote:
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:40 schreef murp het volgende:
ik neem het mee naar achteren om deze SC door de shredder te halen. Of jullie kunnen zich vanaf nu wel normaal gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |