Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom? Je hebt er in NL geen ene zak aan.
Om maar meteen even de toon van het topic vast te leggen.
fixedquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom? Je hebt er in NL geen ene zak aan.
Om maar meteen even de toon van het topic vast te leggen een domme opmerking te maken.
Heb je al eens met slechtweerbanden gereden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Whatever...
Als TS de geldpest heeft moet hij gewoon winterbanden kopen.
Ze zaten om een set velgen die ik mooi vond. Toen ze versleten waren heb ik er gewone banden omheengelegd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Heb je al eens met slechtweerbanden gereden?
Blijkbaar niet.. ik was er ook niet van overtuigd, tot ik vorig jaar met een Smart op winterrubber probeerde om hem in een slip te krijgen in de sneeuw.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Heb je al eens met slechtweerbanden gereden?
Je kan ze via internet bestellen, is best goedkoop. Maar dan moet je wel een garagist hebben die ze voor je wilt monteren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:48 schreef Dirkos1987 het volgende:
En dan nog tips waar het beste te kopen. Om het specifieker te maken: liefst omgeving Eindhoven.
Of ook handig om te weten, welke winkels absoluut niet!
Merk is merk, rubber is rubber.. maakt geen kont uit waar je een Dunlop/Vredestein/Michelin bandje koopt, zijn overal hetzelfde.. kijk naar het merk en de maat die je wilt hebben, en vlooi uit waar je die het voordeligst op de kop kunt tikken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:48 schreef Dirkos1987 het volgende:
En dan nog tips waar het beste te kopen. Om het specifieker te maken: liefst omgeving Eindhoven.
Of ook handig om te weten, welke winkels absoluut niet!
Marktplaats voor de velgen. Misschien dat je een set weet te vinden met kekke winterbandjes. Ben je gelijk klaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb nog geen velgen ervoor, dus moet alles nog aanschaffen
De originele maat velgen en ballonbanden. Dat weet je dealer of het boekje in je handschoenenkastje wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:02 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ja maar weet dus niet voor welke maat ik nu moet gaan , aangezien de omtrek het zelfde moet blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |