quote:
Alleen met random mensen van de faculteit, er zat niemand bij mijn groepje die uberhaupt dezelfde studie deed.quote:
KEAUNINGquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb op de eerste dag van mijn intro kennismaking met mijn mentorgroepje maar ik heb geen idee in welk mentorgroepje ik zit.Ik hoop bij Tommie.
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Alleen met random mensen van de faculteit, er zat niemand bij die uberhaupt dezelfde studie deed.
In de bossen. Ik heb muggenbulten om het te bewijzen.quote:
Ik niet, maar er zullen vast wel mensen zijn die dat wel waren. Ben vergeleken met de rest wel vroeg gaan slapen, dus ik heb geen idee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
en waren jullie iedere avond dronken?
ik zal hem vragen of ik zijn msn aan je mag gevenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar ik heb hem dus nodig om te vragen of hij de mentorgroepjes al weet.
Doe dat maar eens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zal hem vragen of ik zijn msn aan je mag geven
weet je hoe belangrijk en alluss anders word je het buitenbeentjequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
Je "klas" leren kennen bij je introweek.
Ik bleef gewoon de hele week bij het groepje waar ik was ingedeeld, waren echt relaxte mensen. Om 4 uur 's nachts GROEPJE VIIIIJJJJJFFF!!!! schreeuwen naar andere mensenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef xCore het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik overdag ook alleen bij mensen van mijn studie zat hoor, 's avonds ging ik naar mensen van andere faculteiten, die waren veel gezelliger
Wie ben jij?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
Je "klas" leren kennen bij je introweek.
Ik doe bijna niks met m'n medestudenten van m'n studie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet je hoe belangrijk en alluss anders word je het buitenbeentje
Autist.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe bijna niks met m'n medestudenten van m'n studie.
En daarom zit je 24u / dag op FOK!?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
dat is mo een rare jongen maar voor de rest wel cool hoorquote:
ik ook niet met mijn klas want ik vind ze niet leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toevallig, ik zat ook in groepje 5, maar om 4u 's nachts was ik de enigste die nog over wasquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik bleef gewoon de hele week bij het groepje waar ik was ingedeeld, waren echt relaxte mensen. Om 4 uur 's nachts GROEPJE VIIIIJJJJJFFF!!!! schreeuwen naar andere mensen![]()
![]()
quote:
Backfire!quote:
Ik ben de alfa, ik ben de omega. Ik ben het heden, het verleden en de toekomst. Ik ben heerser over werelden. Ik ben: Kutstudent.quote:
waarom zou je nog tot zo laat opblijvenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Toevallig, ik zat ook in groepje 5, maar om 4u 's nachts was ik de enigste die nog over was
+ dbz fan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben de alfa, ik ben de omega. Ik ben het heden, het verleden en de toekomst. Ik ben heerser over werelden. Ik ben: Kutstudent.
quote:
Ik heb al mijn vrienden op andere studies zitten. Veel chillere mensen.quote:
Om al die geile chicks te hosselen je weetquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zou je nog tot zo laat opblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |