had ik toch nodig voor mijn studiequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja want wiB in je vakkenpakket hebbenx 10^99
kussie
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Kaasrol het volgende:
Sowieso vakkenpakket hebben
Wiskunde
Middelbare school
Etsu
Wel leuk! Ben (tot nu toe) erg blij met mijn klasgenootjes. Ik ben erachter gekomen dat ik soms wel erg slecht ben in eerste indrukken...quote:
Klopt, ik ben de afgelopen tijd erg weinig op FOK! geweest.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag plaatje van meisje met lange zwarte haren en toen dacht ik: Boh ezel lang nie gezien hier.
Waar was je intro?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel leuk! Ben (tot nu toe) erg blij met mijn klasgenootjes. Ik ben erachter gekomen dat ik soms wel erg slecht ben in eerste indrukken...
[..]
Klopt, ik ben de afgelopen tijd erg weinig op FOK! geweest.
ja maar toch was wia leuker geweestquote:
terechte klacht inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Kaasrol het volgende:
Sowieso vakkenpakket hebben
Wiskunde
Middelbare school
etsuquote:
en waren jullie iedere avond dronken?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel leuk! Ben (tot nu toe) erg blij met mijn klasgenootjes. Ik ben erachter gekomen dat ik soms wel erg slecht ben in eerste indrukken...
ik heb niet eens opgelet hoe ze allemaal hetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Kaasrol het volgende:
Echt gaar, bij mijn introdag heb ik mijn klas serieus maar een uurtje ofzo gezien... Ik zou echt niemand herkennen
Je had een intro van 1 dag?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Kaasrol het volgende:
Echt gaar, bij mijn introdag heb ik mijn klas serieus maar een uurtje ofzo gezien... Ik zou echt niemand herkennen
quote:
Alleen met random mensen van de faculteit, er zat niemand bij mijn groepje die uberhaupt dezelfde studie deed.quote:
KEAUNINGquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb op de eerste dag van mijn intro kennismaking met mijn mentorgroepje maar ik heb geen idee in welk mentorgroepje ik zit.Ik hoop bij Tommie.
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Alleen met random mensen van de faculteit, er zat niemand bij die uberhaupt dezelfde studie deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |