HET IS GEWOON EEN LELIJKE FOTO OMG.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Goei zelfvertrouwen hier zie ik al
Ik zit niet eens altijd in dat gebouw, dus dat kan leuk worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moh, ik ging voor jouw gebouw Ezell roepen weet je nog
Hoezee!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hallee is mijn nieuwe stopwoordje.
Hallee.
Utrecht Centraal dan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zit niet eens altijd in dat gebouw, dus dat kan leuk worden.
[..]
Hoezee!
Niks Tilburgs aan, moron.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hallee is een Tilburgs woord, ik burger nu al goed in.
hachee!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
ik wilde een ongepaste reactie plaatsen maar ik houd me natuurlijk in uit beleefdheid
Sowieso wel. Stond in mijn informatieboekje over Tilburg.quote:
Nee, helaas niet. Hossel er eventjes eentje voor mij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Utrecht Centraal dan.
Of heb je al een kamer?
Eerst maar eens voor mezelfquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Hossel er eventjes eentje voor mij.
Wij van wc eend raden wc eend aan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso wel. Stond in mijn informatieboekje over Tilburg.
Utrecht Centraalquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
De Uithof is zo makkelijk te vinden gast.
Ach, zonder gaat het vast ook wel lukken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eerst maar eens voor mezelf
Als ik nou nog eens lid was van UMTC was het een stuk makkelijker
Het verkeerd kennenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij van wc eend raden wc eend aan.
Nijenoord is NOG makkelijker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Kaasrol het volgende:
Ik moet naar de Nijenoord, niet de uithof.
En daar zijn ze dus bezig met werkzaamheden als ik het me goed herinner.
Valt mee.quote:
Deze opmerking had leuk kunnen zijn, met de nadruk op had.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij van wc eend raden wc eend aan.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze opmerking had leuk kunnen zijn, met de nadruk op had.
Ik hoop het, maar ik ben sowieso al bar slecht met routers.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, zonder gaat het vast ook wel lukken.
Het is gewoon zo. Hallee dat iets uit Tilburg zou zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze opmerking had leuk kunnen zijn, met de nadruk op had.
denken dat informatica alleen maar regeltjes typen isquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
waarom zou je computertaal willen studeren
volgens mijn boek welquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:55 schreef xCore het volgende:
[..]
denken dat informatica alleen maar regeltjes typen is
Het wordt in ieder geval veel gebruikt in Tilburg. Neger dankjewel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Hallee dat iets uit Tilburg zou zijn.Neger alsjeblieft.
ja suus en ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:58 schreef xCore het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens al een EXA / SES koppeltje ontstaan uit de SC?
Is dit een serieuze vraag?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:58 schreef xCore het volgende:
[..]
ja dastan en ik platonische relatie dit datquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:58 schreef xCore het volgende:
[..]
![]()
dat hoeft nick niet te wetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast wat is dezen, ik heb Sander al. En Ruben.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef Etsu het volgende:
ik heb een knipperlichtrelatie met jordy
en een vaste relatie met ezell
maarja, dat hoeven zij niet te weten, dus het is onder ons nick
ik heb nog niet eens boeken voor mijn studiequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef Etsu het volgende:
oja nick kijk eens
[ afbeelding ]
wedden dat mijn boeken dikker zijn dan jouw boeken
Zal vast niet gebeuren.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef Etsu het volgende:
ik heb een knipperlichtrelatie met jordy
en een vaste relatie met ezell
maarja, dat hoeven zij niet te weten, dus het is onder ons nick
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:02 schreef xCore het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens boeken voor mijn studie
mijn examenbundel eerst, ik heb er een voor duits en voor aardrijkskunde. geinteresseerden kunnen me PMen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:02 schreef xCore het volgende:
iemand die trouwens mijn oude examenbundels wil kopen? ik heb thuis namelijk geen open haard
examenbundel duits biologie nederlands wiskunde scheikunde natuurkunde en samengevat biologie scheikundequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn examenbundel eerst, ik heb er een voor duits en voor aardrijkskunde. geinteresseerden kunnen me PMen.
nu mag jij
ik heb de rest vd vakken weg moeten gooien omdat ze gebruikt warenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:04 schreef xCore het volgende:
[..]
examenbundel duits biologie nederlands wiskunde scheikunde natuurkunde en samengevat biologie scheikunde
allemaal gloedje nieuw
en dan alsnog zakken?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de rest vd vakken weg moeten gooien omdat ze gebruikt waren
scheur die pagina eruit en verkoop 'm alsnog?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
onder gebruiken versta ik een zinnetje markeren of 1 vraag beantwoorden
Eigenlijk griepherrie, maar toch wel geschikt om op los te gaan tijdens feestjes enzo.quote:
Dquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarop let u het meest als u voedingsmiddelen koopt in de supermarkt?
• De prijs
• Het merk
• Geen mening
Lekker losch. Komend jaar met Sander naar DefQon jwt.quote:
Griepherrie my ass.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk griepherrie, maar toch wel geschikt om op los te gaan tijdens feestjes enzo.
Mag ik meequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lekker losch. Komend jaar met Sander naar DefQon jwt.
[..]
Griepherrie my ass.
Je dikke ass.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lekker losch. Komend jaar met Sander naar DefQon jwt.
[..]
Griepherrie my ass.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef xCore het volgende:
[..]
scheur die pagina eruit en verkoop 'm alsnog?
Is gut.quote:
Jazeker ja PROBLEMEN MEE JONGUH KOM DAN HIER DAN MAGDE GIJ TANDJES TUFFE HEquote:
Denken dat je mij tandjes kan laten rapen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is gut.
[..]
Jazeker ja PROBLEMEN MEE JONGUH KOM DAN HIER DAN MAGDE GIJ TANDJES TUFFE HE
Ahahaha, ik woon niet in zo'n wijk. We hebben wel zulke wijken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denken dat je mij tandjes kan laten rapen.
Ik pak gewoon het kratje bier waar je buurman op zit en sla je tegen je dikke ass.
Ik doe mee.quote:
In Tilburg hebben ze ook zo'n wijk, fietsten we doorheen. Zag er gezellig uit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ahahaha, ik woon niet in zo'n wijk. We hebben wel zulke wijken.![]()
Keigezellig man. Bietje kwekken naar mekaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Tilburg hebben ze ook zo'n wijk, fietsten we doorheen. Zag er gezellig uit.
De Reeshof zeker?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Tilburg hebben ze ook zo'n wijk, fietsten we doorheen. Zag er gezellig uit.
Hallee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Keigezellig man. Bietje kwekken naar mekaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |