had ik toch nodig voor mijn studiequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja want wiB in je vakkenpakket hebbenx 10^99
kussie
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Kaasrol het volgende:
Sowieso vakkenpakket hebben
Wiskunde
Middelbare school
Etsu
Wel leuk! Ben (tot nu toe) erg blij met mijn klasgenootjes. Ik ben erachter gekomen dat ik soms wel erg slecht ben in eerste indrukken...quote:
Klopt, ik ben de afgelopen tijd erg weinig op FOK! geweest.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag plaatje van meisje met lange zwarte haren en toen dacht ik: Boh ezel lang nie gezien hier.
Waar was je intro?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel leuk! Ben (tot nu toe) erg blij met mijn klasgenootjes. Ik ben erachter gekomen dat ik soms wel erg slecht ben in eerste indrukken...
[..]
Klopt, ik ben de afgelopen tijd erg weinig op FOK! geweest.
ja maar toch was wia leuker geweestquote:
terechte klacht inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Kaasrol het volgende:
Sowieso vakkenpakket hebben
Wiskunde
Middelbare school
etsuquote:
en waren jullie iedere avond dronken?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel leuk! Ben (tot nu toe) erg blij met mijn klasgenootjes. Ik ben erachter gekomen dat ik soms wel erg slecht ben in eerste indrukken...
ik heb niet eens opgelet hoe ze allemaal hetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Kaasrol het volgende:
Echt gaar, bij mijn introdag heb ik mijn klas serieus maar een uurtje ofzo gezien... Ik zou echt niemand herkennen
Je had een intro van 1 dag?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Kaasrol het volgende:
Echt gaar, bij mijn introdag heb ik mijn klas serieus maar een uurtje ofzo gezien... Ik zou echt niemand herkennen
quote:
Alleen met random mensen van de faculteit, er zat niemand bij mijn groepje die uberhaupt dezelfde studie deed.quote:
KEAUNINGquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb op de eerste dag van mijn intro kennismaking met mijn mentorgroepje maar ik heb geen idee in welk mentorgroepje ik zit.Ik hoop bij Tommie.
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Alleen met random mensen van de faculteit, er zat niemand bij die uberhaupt dezelfde studie deed.
In de bossen. Ik heb muggenbulten om het te bewijzen.quote:
Ik niet, maar er zullen vast wel mensen zijn die dat wel waren. Ben vergeleken met de rest wel vroeg gaan slapen, dus ik heb geen idee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
en waren jullie iedere avond dronken?
ik zal hem vragen of ik zijn msn aan je mag gevenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar ik heb hem dus nodig om te vragen of hij de mentorgroepjes al weet.
Doe dat maar eens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zal hem vragen of ik zijn msn aan je mag geven
weet je hoe belangrijk en alluss anders word je het buitenbeentjequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
Je "klas" leren kennen bij je introweek.
Ik bleef gewoon de hele week bij het groepje waar ik was ingedeeld, waren echt relaxte mensen. Om 4 uur 's nachts GROEPJE VIIIIJJJJJFFF!!!! schreeuwen naar andere mensenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef xCore het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik overdag ook alleen bij mensen van mijn studie zat hoor, 's avonds ging ik naar mensen van andere faculteiten, die waren veel gezelliger
Wie ben jij?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
Je "klas" leren kennen bij je introweek.
Ik doe bijna niks met m'n medestudenten van m'n studie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet je hoe belangrijk en alluss anders word je het buitenbeentje
Autist.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe bijna niks met m'n medestudenten van m'n studie.
En daarom zit je 24u / dag op FOK!?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
dat is mo een rare jongen maar voor de rest wel cool hoorquote:
ik ook niet met mijn klas want ik vind ze niet leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toevallig, ik zat ook in groepje 5, maar om 4u 's nachts was ik de enigste die nog over wasquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik bleef gewoon de hele week bij het groepje waar ik was ingedeeld, waren echt relaxte mensen. Om 4 uur 's nachts GROEPJE VIIIIJJJJJFFF!!!! schreeuwen naar andere mensen![]()
![]()
quote:
Backfire!quote:
Ik ben de alfa, ik ben de omega. Ik ben het heden, het verleden en de toekomst. Ik ben heerser over werelden. Ik ben: Kutstudent.quote:
waarom zou je nog tot zo laat opblijvenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Toevallig, ik zat ook in groepje 5, maar om 4u 's nachts was ik de enigste die nog over was
+ dbz fan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben de alfa, ik ben de omega. Ik ben het heden, het verleden en de toekomst. Ik ben heerser over werelden. Ik ben: Kutstudent.
quote:
Ik heb al mijn vrienden op andere studies zitten. Veel chillere mensen.quote:
Om al die geile chicks te hosselen je weetquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zou je nog tot zo laat opblijven
Het was zo mooi, iedereen moest continu zo'n roze shirt dragen dat je daar kreeg, dus konden we in de stad andere mensen van introkamp herkennen. Zal er wel raar uit hebben gezienquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Toevallig, ik zat ook in groepje 5, maar om 4u 's nachts was ik de enigste die nog over was
Dinsdagavond kroegentochtquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zou je nog tot zo laat opblijven
waarom zou jequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Om al die geile chicks te hosselen je weet
oh, volgend jaar maar stoppen met mijn studie, kan ik opnieuw een intro doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:29 schreef Etsu het volgende:
het is vele leuker om geile b0iiss te hosselen nick, vergeet dat niet
Intropapa zijn! Dat is nog immens veel toffer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef xCore het volgende:
[..]
oh, volgend jaar maar stoppen met mijn studie, kan ik opnieuw een intro doen
Zo hoort het.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga gewoon met Keauning fakking mezelf de tering inzuipen op dat feest. Helemaal losch.
Moet ik minstens 52 studiepunten voor hebben, gaat me het eerste jaar niet lukken ben ik bangquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Intropapa zijn! Dat is nog immens veel toffer.
welke studie ga je doen eigenlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef xCore het volgende:
[..]
oh, volgend jaar maar stoppen met mijn studie, kan ik opnieuw een intro doen
baasquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga gewoon met Keauning fakking mezelf de tering inzuipen op dat feest. Helemaal losch.
Oh echt? Wat raar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Moet ik minstens 52 studiepunten voor hebben, gaat me het eerste jaar niet lukken ben ik bang
Bazen van de club.quote:
hbo of wo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:32 schreef xCore het volgende:
[..]
InformaticaAlleen mijn `studiegenoten` zijn niet zo sociaal heb ik al gemerkt
Bij ons word je eerder mentor als je zo weinig mogelijk punten hebt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Moet ik minstens 52 studiepunten voor hebben, gaat me het eerste jaar niet lukken ben ik bang
Inderdaad hè, niemand op introkamp die informatica deedquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:32 schreef xCore het volgende:
[..]
InformaticaAlleen mijn `studiegenoten` zijn niet zo sociaal heb ik al gemerkt
WO natuurlijk, heb niet voor niks 7 jaar op die *** school gezeten om vervolgens naar het HBO te gaanquote:
Weet ik, dan maar in het 2e jaarquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef xCore het volgende:
[..]
WO natuurlijk, heb niet voor niks 7 jaar op die *** school gezeten om vervolgens naar het HBO te gaan
Zoals ik al zei, informatica studiequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bij ons word je eerder mentor als je zo weinig mogelijk punten hebt.Dan weten ze dat je een leuke mentor bent en dat je sowieso de stad kent.
Zakkenquote:
Tell me about it, ik heb ook nog de UIT gehad daarvoor. Ik ben helemaal gesloopt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zo'n zin om te slapen. Heb de afgelopen week gemiddeld niet meer dan 5 uur per nacht geslapen. Moet nog vet veel doen voordat ik vandaag ga slapen.
Hmm.. balen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tell me about it, ik heb ook nog de UIT gehad daarvoor. Ik ben helemaal gesloopt.
Allicht. Misschien hebben we het niet eens doorquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. balen.Ik ben trouwens wel benieuwd naar of ik jou een keer in Utrecht zal tegenkomen.
Dat is het volgende nummer in mijn playlist, echt wat is dezenquote:
wat zeg jequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf, dan heb ik echt 324 foto's en dan precies die foto laat hij aan iedereen zien?Fml.
Ja.quote:
BAZENNUMMERquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is het volgende nummer in mijn playlist, echt wat is dezen
Waarschijnlijk dat ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Allicht. Misschien hebben we het niet eens door
quote:
hoezoquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef Etsu het volgende:
ik twijfel of ik je moet accepteren ruubje
jeetjequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een afschuwelijke foto van mijn afschuwelijke hoofd laten zien aan zn vader
Moh, ik ging voor jouw gebouw Ezell roepen weet je nogquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ja.Dan worden we elkaars tweede FOK!meet.
[..]
Goei zelfvertrouwen hier zie ik alquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een afschuwelijke foto van mijn afschuwelijke hoofd laten zien aan zn vader
HET IS GEWOON EEN LELIJKE FOTO OMG.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Goei zelfvertrouwen hier zie ik al
Ik zit niet eens altijd in dat gebouw, dus dat kan leuk worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moh, ik ging voor jouw gebouw Ezell roepen weet je nog
Hoezee!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hallee is mijn nieuwe stopwoordje.
Hallee.
Utrecht Centraal dan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zit niet eens altijd in dat gebouw, dus dat kan leuk worden.
[..]
Hoezee!
Niks Tilburgs aan, moron.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hallee is een Tilburgs woord, ik burger nu al goed in.
hachee!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
ik wilde een ongepaste reactie plaatsen maar ik houd me natuurlijk in uit beleefdheid
Sowieso wel. Stond in mijn informatieboekje over Tilburg.quote:
Nee, helaas niet. Hossel er eventjes eentje voor mij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Utrecht Centraal dan.
Of heb je al een kamer?
Eerst maar eens voor mezelfquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Hossel er eventjes eentje voor mij.
Wij van wc eend raden wc eend aan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso wel. Stond in mijn informatieboekje over Tilburg.
Utrecht Centraalquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
De Uithof is zo makkelijk te vinden gast.
Ach, zonder gaat het vast ook wel lukken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eerst maar eens voor mezelf
Als ik nou nog eens lid was van UMTC was het een stuk makkelijker
Het verkeerd kennenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij van wc eend raden wc eend aan.
Nijenoord is NOG makkelijker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Kaasrol het volgende:
Ik moet naar de Nijenoord, niet de uithof.
En daar zijn ze dus bezig met werkzaamheden als ik het me goed herinner.
Valt mee.quote:
Deze opmerking had leuk kunnen zijn, met de nadruk op had.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij van wc eend raden wc eend aan.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze opmerking had leuk kunnen zijn, met de nadruk op had.
Ik hoop het, maar ik ben sowieso al bar slecht met routers.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, zonder gaat het vast ook wel lukken.
Het is gewoon zo. Hallee dat iets uit Tilburg zou zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze opmerking had leuk kunnen zijn, met de nadruk op had.
denken dat informatica alleen maar regeltjes typen isquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
waarom zou je computertaal willen studeren
volgens mijn boek welquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:55 schreef xCore het volgende:
[..]
denken dat informatica alleen maar regeltjes typen is
Het wordt in ieder geval veel gebruikt in Tilburg. Neger dankjewel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Hallee dat iets uit Tilburg zou zijn.Neger alsjeblieft.
ja suus en ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:58 schreef xCore het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens al een EXA / SES koppeltje ontstaan uit de SC?
Is dit een serieuze vraag?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:58 schreef xCore het volgende:
[..]
ja dastan en ik platonische relatie dit datquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:58 schreef xCore het volgende:
[..]
![]()
dat hoeft nick niet te wetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast wat is dezen, ik heb Sander al. En Ruben.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef Etsu het volgende:
ik heb een knipperlichtrelatie met jordy
en een vaste relatie met ezell
maarja, dat hoeven zij niet te weten, dus het is onder ons nick
ik heb nog niet eens boeken voor mijn studiequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef Etsu het volgende:
oja nick kijk eens
[ afbeelding ]
wedden dat mijn boeken dikker zijn dan jouw boeken
Zal vast niet gebeuren.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef Etsu het volgende:
ik heb een knipperlichtrelatie met jordy
en een vaste relatie met ezell
maarja, dat hoeven zij niet te weten, dus het is onder ons nick
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:02 schreef xCore het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens boeken voor mijn studie
mijn examenbundel eerst, ik heb er een voor duits en voor aardrijkskunde. geinteresseerden kunnen me PMen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:02 schreef xCore het volgende:
iemand die trouwens mijn oude examenbundels wil kopen? ik heb thuis namelijk geen open haard
examenbundel duits biologie nederlands wiskunde scheikunde natuurkunde en samengevat biologie scheikundequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn examenbundel eerst, ik heb er een voor duits en voor aardrijkskunde. geinteresseerden kunnen me PMen.
nu mag jij
ik heb de rest vd vakken weg moeten gooien omdat ze gebruikt warenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:04 schreef xCore het volgende:
[..]
examenbundel duits biologie nederlands wiskunde scheikunde natuurkunde en samengevat biologie scheikunde
allemaal gloedje nieuw
en dan alsnog zakken?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de rest vd vakken weg moeten gooien omdat ze gebruikt waren
scheur die pagina eruit en verkoop 'm alsnog?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
onder gebruiken versta ik een zinnetje markeren of 1 vraag beantwoorden
Eigenlijk griepherrie, maar toch wel geschikt om op los te gaan tijdens feestjes enzo.quote:
Dquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarop let u het meest als u voedingsmiddelen koopt in de supermarkt?
• De prijs
• Het merk
• Geen mening
Lekker losch. Komend jaar met Sander naar DefQon jwt.quote:
Griepherrie my ass.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk griepherrie, maar toch wel geschikt om op los te gaan tijdens feestjes enzo.
Mag ik meequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lekker losch. Komend jaar met Sander naar DefQon jwt.
[..]
Griepherrie my ass.
Je dikke ass.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lekker losch. Komend jaar met Sander naar DefQon jwt.
[..]
Griepherrie my ass.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef xCore het volgende:
[..]
scheur die pagina eruit en verkoop 'm alsnog?
Is gut.quote:
Jazeker ja PROBLEMEN MEE JONGUH KOM DAN HIER DAN MAGDE GIJ TANDJES TUFFE HEquote:
Denken dat je mij tandjes kan laten rapen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is gut.
[..]
Jazeker ja PROBLEMEN MEE JONGUH KOM DAN HIER DAN MAGDE GIJ TANDJES TUFFE HE
Ahahaha, ik woon niet in zo'n wijk. We hebben wel zulke wijken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denken dat je mij tandjes kan laten rapen.
Ik pak gewoon het kratje bier waar je buurman op zit en sla je tegen je dikke ass.
Ik doe mee.quote:
In Tilburg hebben ze ook zo'n wijk, fietsten we doorheen. Zag er gezellig uit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ahahaha, ik woon niet in zo'n wijk. We hebben wel zulke wijken.![]()
Keigezellig man. Bietje kwekken naar mekaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Tilburg hebben ze ook zo'n wijk, fietsten we doorheen. Zag er gezellig uit.
De Reeshof zeker?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Tilburg hebben ze ook zo'n wijk, fietsten we doorheen. Zag er gezellig uit.
Hallee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Keigezellig man. Bietje kwekken naar mekaar.
quote:
strontboer natuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef Joosterd het volgende:
Wie is eigenlijk ruben de puben hier?
strontboer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef Joosterd het volgende:
Wie is eigenlijk ruben de puben hier?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
strontboer natuurlijk
HEM NIET KENNEN WAT MANKEERT JE MAN__________!!!!!!!!!!!!!!!!
Thanksquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu overreacting, must love it.
Sowieso is dit makkelijk mogelijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je bent een baas als je tijdens singstar het vliegerlied gaat zingen in plaats van een of ander kutlied en ook nog een aantal noten haalt.
Nee je zult het met mij moeten doen.quote:
Jeetje.quote:
iell bahhhquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee je zult het met mij moeten doen.
Niet al mijn uitspraken hebben een verband met seks.quote:
Mijne ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet al mijn uitspraken hebben een verband met seks.
Zijn er wel meer geworden sinds je een hosselaar bent.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zijn er wel meer geworden sinds je een hosselaar bent.
Naar waarheid geschrevenquote:
Wat zij zegt.quote:
In september is wel goed dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef Kutstudent het volgende:
In augustus 2011 nog op de middelbare school zitten.
Echt he!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haten op de middelbare school.
Gelukkig zijn wij er nogquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Etsu het volgende:
Wat een kutdag
Leraren die aan je vragen of je GEZELLIG nog een jaar komt zitten
Economie leraren die het leuk vinden dat ik voor het derde jaar in zijn klas kom
Roostermakers die mijn rooster voor de 3de keer veranderen en nu dinsdagmiddag moeten weggooien voor Nederlands
Middelbare school
doe is je rooster posten danquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
voordeel van die dinsdag is dan wel uitslapen, maar daar blijft het bij
Lekker lang weekendquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet niet of je t kan lezen
Tropenrooster! Doe is ruilen met mij?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet niet of je t kan lezen
En nu?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK OOK ETSU OMG IK KREEG MEEL VAN DE DEKAAN WEETJE WAT HIJ ZEI
HIJ ZEI: KOM MAAR OP GESPREK ZO EN ZO EN DAN MAG JE WEER OP DE PABO
EN TOEN WAS IK LAIK WAT DE FAK
OKE.
TSJILL MATTIEquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK OOK ETSU OMG IK KREEG MEEL VAN DE DEKAAN WEETJE WAT HIJ ZEI
HIJ ZEI: KOM MAAR OP GESPREK ZO EN ZO EN DAN MAG JE WEER OP DE PABO
EN TOEN WAS IK LAIK WAT DE FAK
OKE.
Ga er mee door dan.quote:
Maak er nachtwerk van en laat FOK! iets meer met rustquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mja nu heb ik niks aan school gedaan in de vakantie en nu heb ik dus wel een achterstand arghhh waarom waarom waarom fml
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inlevermoment was vorige week.
omdat xCorequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:46 schreef xCore het volgende:
WTF WAAROM STAAT MIJN ROOSTER NOG NIET OP DE INTERNETS?!?!
Zit je ook niet meequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inlevermoment was vorige week.
Ik heb je gemistquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
koekjestrommel1 in tha house!
moest jij niet op date of zo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:17 schreef Etsu het volgende:
jij bent zo vies en seksistisch bezig en alles zo vies iel bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |