och niet iedereen heeft dan direct een zwembad in bed hoor... bij mij begon de bevalling beide keren met gebroken vliezen en beide keren was dat niet alsof er een kraan werd open gedraaid..quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:25 schreef MeNicole2 het volgende:
Zo wij hebben hier eindelijk alles klaarHad alleen mijn tas nog niet gepakt maar lief vroeg me gisteravond dat toch ook te doen. Die krijgt beetje de zenuwen nu
Dus tas ook maar meteen klaar gezet. We hadden gisteren ook de matrasbeschermer op het bed gelegt maar die gaat er vandaag weer af. Wat een rot ding. Gekraak de hele nacht en warm
Nu maar hopen dat niet mijn vliezen zomaar breken
Ik ben er ook niet bang voor. Bij de andere kids heeft de vlos de vliezen gebroken. En ach als het wel in bed gebeurd en het is erg hebben we mooi een goeie reden voor een nieuw matras. leg het ziel wel op de grond naast het bed want wil nog geen nieuw tapijtquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
och niet iedereen heeft dan direct een zwembad in bed hoor... bij mij begon de bevalling beide keren met gebroken vliezen en beide keren was dat niet alsof er een kraan werd open gedraaid..
kan dus meevallen..
Jammergenoeg niet. Maar wel voor het eerst echt voorwerk gehad vannacht. Dus de hele nacht niet geslapen. Het zakte weg rond een uurtje of 5 dus heb nu net een paar uurtjes kunnen slapen gelukkig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:09 schreef Susie het volgende:
Vraag me af of beeb van Wickie geluisterd heeft!?
Bij de Action heb je waterdichte matras beschermers die niet kraken en niet zweten! een echte aanrader.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:56 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet bang voor. Bij de andere kids heeft de vlos de vliezen gebroken. En ach als het wel in bed gebeurd en het is erg hebben we mooi een goeie reden voor een nieuw matras. leg het ziel wel op de grond naast het bed want wil nog geen nieuw tapijt
Ja daar heb ik zaterdag ook na gekeken. Maar ze hadden hier alleen 140 of 180. En wij heben 160. Die van 180 is te groot en gaat steeds los. We gaan vanavond nog even naar IKEA. Daar hebben ze ze ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:22 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Bij de Action heb je waterdichte matras beschermers die niet kraken en niet zweten! een echte aanrader.
Ja hè? Vond het echt briljant! 8 weken zwanger en bevallen van een a terme kindjequote:Op maandag 29 augustus 2011 10:29 schreef Nirak het volgende:
Asy, ik heb 1x gedroomd van ons kindje, maar dat was een nachtmerrie, jij doet het beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |