Ik luister al 18 minuten naar Epic sax guyquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ligt niet persé aan je aantal notes, ik heb er 85.
Maarehh, ik luister nu al 15 minuten naar Tunak Tunak Tun
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik luister al 18 minuten naar Epic sax guy
Oke bedankt!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wanneer een note niet meer genoeg is, dan krijg je een ban.
Check die van die sinasappel kijk even en ga dan naar 9.59.40quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:50 schreef Vluchtdeur het volgende:
Laten we proberen een beetje on-topic te blijven!
Dus niet over note's praten bijvoorbeeld!
Dit!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef BoleroPower het volgende:
Ontopic graag dit is nog een leuk topic met potentie
Oh. Mijn. God.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef RozeRat het volgende:
Toch denk ik dat dit de irritantste is:
Ik hoop dat er nog iemand komt, die dit wil doen! Al doet hij maar een verslag over de reacties... filmpje hoeft dus niet perse!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:58 schreef JellyBeanz het volgende:
MAAR WIE DE NEUK GAAT HET NU DOEN?
IK NAMELIJK NIET![]()
OKE?
OKE!
Ik voorspel een keiharde troll met een gigantisch lulverhaalquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:59 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog iemand komt, die dit wil doen! Al doet hij maar een verslag over de reacties... filmpje hoeft dus niet perse!
Klinkt als een planquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voorspel een keiharde troll met een gigantisch lulverhaal
Leuk voor jequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister al 10 minuten naar een retarded horse [ afbeelding ]
Als ik er maar om kan lachen, dan vind ik het al leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voorspel een keiharde troll met een gigantisch lulverhaal
Top! Ik hoop echt dat iemand dit gaat doen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:09 schreef Nielsch het volgende:
ik zal morgen eens een rondje lopen. misschien is er een andere goede plek...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |