Hij had het net toch echt broquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarnaast heeft een gesloten topic geen Hyves respect button.
TS faaltquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, wat kan ik nu niet?quote:
Ja vandaar dat hij misklikte he.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
(^) (flex) (cash) (shake) (smirk) (devil) (emo)
Trouwens, gisteravond heb ik nog dodgeball gekeken. Die film is zo baasquote:
Four Brothers is Baasquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Trouwens, gisteravond heb ik nog dodgeball gekeken. Die film is zo baas![]()
. En inderdaad Skillz that Killz. Van die negerts in lichtblauwe vesten en witte petjes
haha ja :pquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Trouwens, gisteravond heb ik nog dodgeball gekeken. Die film is zo baas![]()
. En inderdaad Skillz that Killz. Van die negerts in lichtblauwe vesten en witte petjes
wat is blytesquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ping
MSN
FOK!
Hyves
Blytes
Klopt, maar dodgeball had ik gisteren gedownload na een tip van Nectarquote:
Jij snapt hem mien jung, op FOK! en Facebook na dan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ping
MSN
FOK!
Hyves
Blytes
mwoahquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
Daar ben ik weer.Hebben jullie me gemist?
Ja, heel ergquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
Wie ben jij eigenlijk ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ah, een kwaliteitsuser.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ja ik was helemaal overstuur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
Kun je mij dat whatsapp uitleggen wat dat nou is? Ik hoor het constant maar ik heb geen flauw idee wat dat isquote:
http://lmgtfy.com/?q=what+is+whatsappquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Kun je mij dat whatsapp uitleggen wat dat nou is? Ik hoor het constant maar ik heb geen flauw idee wat dat is
Ik ookquote:
Not sure if trolling ..quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Kun je mij dat whatsapp uitleggen wat dat nou is? Ik hoor het constant maar ik heb geen flauw idee wat dat is
Hihi lmgtfy, leuk man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=what+is+whatsapp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje![]()
Gewoon sms, maar dan gratisquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Kun je mij dat whatsapp uitleggen wat dat nou is? Ik hoor het constant maar ik heb geen flauw idee wat dat iszo handig
![]()
Dus als jij whatsapp hebt en je vriend ook kunnen jullie zoveel als jullie willen 'smsen' in msnvorm. Eigenlijk ook te vergelijkn met msn :pOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Je vleit me.quote:
Gelukkig zijn we nu weer herenigd.quote:En trots!quote:
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klopt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje
Sowieso zit FOK! vol met ICT-mensen, zelfs zonder dat je het doorhebt!![]()
Oh is dat het?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef coban het volgende:
[..]
Gewoon sms, maar dan gratiszo handig
![]()
Dus als jij whatsapp hebt en je vriend ook kunnen jullie zoveel als jullie willen 'smsen' in msnvorm. Eigenlijk ook te vergelijkn met msn :pNou nou.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Hyves nooit gehad, fb onder dwang aangemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ooken dat is ook het enige. Hyves al 2 jaar geleden verwijderd
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Uh ja alleen moet je er zeker een smartphone voor hebben?quote:I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dubbelklik en zulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapjeWho motivates the motivator?![]()
Op een nokia 3310 werkt het ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Uh ja alleen moet je er zeker een smartphone voor hebben?![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op een nokia 3310 werkt het ook.
Who motivates the motivator?![]()
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Uh ja alleen moet je er zeker een smartphone voor hebben?niet naar plestik luisteren
Ik zit nu op WhatsApp met mijn magnetron.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op een nokia 3310 werkt het ook.Willyfoofoo has posted.
Billenkoek?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
NIET NAAR MIJ LUISTEREN ? WOLLAH IK BEN HIER DE MAN IK BEN SUPERIEUROver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Het zou me niet verbazen. Ik vraag me nu toch wel af wat iedereen hier doet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het klopt wel
Sowieso zit FOK! vol met ICT-mensen, zelfs zonder dat je het doorhebt!Willyfoofoo has posted.
Ik ben echt een n00b met al die smartphones tegenwoordig
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Ik heb een Samsung Galaxy S2quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben echt een n00b met al die smartphones tegenwoordig
Bazen ding.![]()
![]()
Godver.. Wat zijn burritos ranzig. Of m'n zus kan niet koken.
![]()
Mja, zo kunnen we weer ff vooruit.![]()
Hoe istie hieer?![]()
![]()
Je zus kan niet kokenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Daaps het volgende:
Godver.. Wat zijn burritos ranzig. Of m'n zus kan niet koken.
![]()
Mja, zo kunnen we weer ff vooruit.![]()
Hoe istie hieer?![]()
![]()
Episch spelquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Plestik, ben nu Simcity 4 deluxe installeren![]()
. Is dat dat spel dat je met tornadoes en uvo's je eigen stad kan slopen?
Simcity dat was echt een bazenspel!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
![]()
Dat is de enige reden dat ik het spel ooit speelde.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Episch spel![]()
Willyfoofoo has posted.
dat is 1
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Episch spel![]()
![]()
Mwah, heel veel meer dan je denkt, de meesten laten niets van zich horenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:52 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen. Ik vraag me nu toch wel af wat iedereen hier doet.
"hier" als in dit topic? De meeste zitten op school.
SwJ is leraar.
Ik ben IT Manager.![]()
Dit inderdaad. Als je zelfs burritos verneukt, is het niet echt een keukenprincesquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
![]()
Bazin
Nu ga je van FOK!verslaafd naar Simcity-verslaafd![]()
![]()
IT Managerquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, heel veel meer dan je denkt, de meesten laten niets van zich horen
SwJ is leraar.
Ik ben IT Manager.?
![]()
Het spel is wel al 7 jaar oud man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]![]()
![]()
Bazin
Nee, als in op heel FOK!. IT Manager? ICT-mensen commanderen of wat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SwJ is leraar.
Ik ben IT Manager.
Waarom zouden ze niks van zich laten horen? ICT is de beste richting ooit.
Willyfoofoo has posted.
Eckte bazen spelen alleen Call of Duty 2. Nee, geen MW2, gewoon CoD2.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Is SwJ leraar? Serieus?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SwJ is leraar.
Ik ben IT Manager.En ik maar denken dat het een luie uitkeringstrekkert was.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is SwJ leraar? Serieus?En ik maar denken dat het een luie uitkeringstrekkert was.
x 2191290182389012312890329180312
iedereen weet dat SwJ een nutteloze leraar is.![]()
CoD 2 is ook wel bazig inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Jac0bus het volgende:
Eckte bazen spelen alleen Call of Duty 2. Nee, geen MW2, gewoon CoD2.Who motivates the motivator?![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]![]()
![]()
Bazin
![]()
Hiquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef tdrone het volgende:
denken dat iedereen die in de IT werkt systeembeheerder is
hoi trouwens![]()
![]()
hiquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef tdrone het volgende:
denken dat iedereen die in de IT werkt systeembeheerder is
hoi trouwens![]()
Correctquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nee, als in op heel FOK!. IT Manager? ICT-mensen commanderen of wat?ik heb wat mensen onder mij en zelf los ik de complexere problemen op en neem het serverbeheer op mij. Best leuk werk hoor.
Volgens mij was er ooit zelfs een reeks over welke beroepen FOK!kers hadden/hebben, maar geen idee waar die is gebleven.![]()
Toen ik nog noob was ( nog steeds dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is SwJ leraar? Serieus?En ik maar denken dat het een luie uitkeringstrekkert was.
) verwarde ik jou altijd met SwJ.
![]()
![]()
Nou, blijkbaar niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Nectar het volgende:
[..]x 2191290182389012312890329180312
iedereen weet dat SwJ een nutteloze leraar is.Who motivates the motivator?![]()
Ik ben weer eens te laat geweest met mijn ninja-edit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Correctik heb wat mensen onder mij en zelf los ik de complexere problemen op en neem het serverbeheer op mij. Best leuk werk hoor.
Volgens mij was er ooit zelfs een reeks over welke beroepen FOK!kers hadden/hebben, maar geen idee waar die is gebleven.
Lijkt me geniaal werk. Wat doe je ongeveer op een dagelijkse basis qua je algemene werk?
En welke problemen? Moet ik dan denken aan netwerkbeheer of toch meer aan systeembeheer?Willyfoofoo has posted.
Ben ik weer!
Net echt heerlijk gegeten, zit helemaal vol!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Wbquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
Ben ik weer!
Watdan?![]()
![]()
Gelukkig maar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
Ben ik weer!
Net echt heerlijk gegeten, zit helemaal vol!![]()
Is hij 'speciaal' dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar heeft een wajong uitkering.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
Ben ik weer!
Willyfoofoo has posted.
Chinees!quote:En ik heb een hele bak Koe Loy Kai (of zoiets) op.
"Koe Low Kai (古老雞): Kip in zoetzure saus, kai betekent kip in het "Kantonees", koe low duidt op de zoetzure saus."quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chinees!En ik heb een hele bak Koe Loy Kai (of zoiets) op.
Dat?Willyfoofoo has posted.
Chinees, altijd goed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chinees!En ik heb een hele bak Koe Loy Kai (of zoiets) op.
![]()
![]()
Download dan gewoon Simcity 4 Deluxe.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
MK ik ben simcity 4 aan het downloaden
Echtquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
MK ik ben simcity 4 aan het downloaden![]()
![]()
Doe ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Download dan gewoon Simcity 4 Deluxe.![]()
![]()
Ja, echt zo lekker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:04 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
"Koe Low Kai (古老雞): Kip in zoetzure saus, kai betekent kip in het "Kantonees", koe low duidt op de zoetzure saus."
Dat?Veel beter dan de varkensvlees variant.
Aansturen van personeel, puzzelen in SQL, FOK!ken en een stukje programmeerwerkquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ben weer eens te laat geweest met mijn ninja-edit.
Lijkt me geniaal werk. Wat doe je ongeveer op een dagelijkse basis qua je algemene werk?
En welke problemen? Moet ik dan denken aan netwerkbeheer of toch meer aan systeembeheer?
Richting netwerkbeheer, alles wat met werkstations te maken heeft, mag worden opgelost door de mensen die ik aanstuur, dat interesseert mij al een tijdje niet meer![]()
![]()
Chinees eten. Fucking beest. Maar dan niet die zooi die ze hier in Nederland maken, maar de echte shit.
Upload dan allemaal je stad en dan download ik het en dan ga ik hem kapoet make met toernadoes enso hahaha![]()
Ik bedoel of hij officieel 'speciaal' is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is dat nu dan al niet duidelijk?
Ik heb net al gegeten, maar ben nu toch geneigd om Chinees te gaan bestellen. Jouw schuld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt zo lekker.Veel beter dan de varkensvlees variant.
Willyfoofoo has posted.
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel of hij officieel 'speciaal' is.
Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
aaaight.
Maar ben nu beetje aan het kloten met die installatie en daemon tools enzo
Klinkt als de perfecte baan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aansturen van personeel, puzzelen in SQL, FOK!ken en een stukje programmeerwerk
Richting netwerkbeheer, alles wat met werkstations te maken heeft, mag worden opgelost door de mensen die ik aanstuur, dat interesseert mij al een tijdje niet meerBen je dus ook gecertificeerd en misschien zelfs gediplomeerd in verschillende ICT-sectoren?
Willyfoofoo has posted.
DTquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
aaaight.
Maar ben nu beetje aan het kloten met die installatie en daemon tools enzo
Hahaha noooobquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sorry hoor meneer ik-kan-alles-klakkeloos.Who motivates the motivator?![]()
Niet echt, vanaf woensdag werk ik er niet meerquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte baan.Ben je dus ook gecertificeerd en misschien zelfs gediplomeerd op verschillende ICT-sectoren?
(ligt aan het bedrijf hoor, niet de baan an sich)
Ik ben wel gecertificeerd en gediplomeerd in de ICT, maar niet in een bepaalde sector
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2011 19:08:40 ]![]()
Okequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
aaaight.
Maar ben nu beetje aan het kloten met die installatie en daemon tools enzo![]()
![]()
Virtual clonedrivequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij gebruikt zeker poweriso?Who motivates the motivator?![]()
Sorry hoor, maar Daemon Tools is wel zo'n beetje het makkelijkste programma wat er is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sorry hoor meneer ik-kan-alles-klakkeloos.
Het is al gelukt hoor, heb het spel al opgestart.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Daemon Tools is wel zo'n beetje het makkelijkste programma wat er is.
En bedoelde dat ik nog dingen moest uitpakken in Winrar, dus hou je mislukte bijdehande opmerkingen voor je.![]()
Ah sarcasme!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is al gelukt hoor, heb het spel al opgestart.
En bedoelde dat ik nog dingen moest uitpakken in Winrar, dus hou je mislukte bijdehande opmerkingen voor je.
Ik ben eten
Groentjes
Iets opnieuw legaal kopen als je de cd al hebt maar beschadigt is.quote:
Hoe dat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet echt, vanaf woensdag werk ik er niet meer(ligt aan het bedrijf hoor, niet de baan an sich)
Ik ben wel gecertificeerd en gediplomeerd in de ICT, maar niet in een bepaalde sector
Dus ICT-beheerder is toch meer een leidinggevende baan dan anders? Dat klinkt al was logischer. Ik zit zelf in de applicatieontwikkeling, en vond jouw baan al erg veel lijken op wat ik moet gaan doen. Misschien toch niet meer om 4-6 uur 's ochtends naar bed gaat in het weekend.
Willyfoofoo has posted.
Dan is het goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets opnieuw legaal kopen als je de cd al hebt maar beschadigt is.![]()
![]()
20![]()
Hoe download jij zo snel? Moet je bepaalde instellingen hebben of heb ik gewoon te traag internet?![]()
![]()
Ik heb ooit dit gedaan en bij mij werd het snellerquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
20![]()
Hoe download jij zo snel? Moet je bepaalde instellingen hebben of heb ik gewoon te traag internet?
![]()
Ja inderdaad, MocroKip haat mij!quote:Maar ik vind haar best wel schattig met haar opmerkingen.
Heeft je client wel toegang tot open poorten? Wordt je client geblokkeerd door een firewall? Je kunt altijd nog trackers toevoegen, je upload/downloadsnelheden reguleren etc.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
20![]()
Hoe download jij zo snel? Moet je bepaalde instellingen hebben of heb ik gewoon te traag internet?Willyfoofoo has posted.
Kutbedrijf, bevalt niet qua sfeer en dergelijke.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Hoe dat?
Dus ICT-beheerder is toch meer een leidinggevende baan dan anders? Dat klinkt al was logischer. Ik zit zelf in de applicatieontwikkeling, en vond jouw baan al erg veel lijken op wat ik moet gaan doen. Misschien toch niet meer om 4-6 uur 's ochtends naar bed gaat in het weekend.
Nee, een beheerder is niet leidinggevend, een manager wel, vandaar de functietitel
Applicatieontwikkeling lijkt mij wel leuk, maar ik zou er niet tegen kunnen om elke dag hetzelfde te moeten doen, ik hou van veel afwisseling.
Tussen 4 en 6 naar bed gaan is niet aan te raden nee![]()
![]()
Ik kopieer de trackerlist op Torrentz.eu en heb snel internet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
20![]()
Hoe download jij zo snel? Moet je bepaalde instellingen hebben of heb ik gewoon te traag internet?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja inderdaad, MocroKip haat mij!Maar ik vind haar best wel schattig met haar opmerkingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Doe maar. Goed idee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik morgen mijn lul laten zien aan de tandartsassistente ?Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Wel als het lente is in haar ogenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik morgen mijn lul laten zien aan de tandartsassistente ?
Het is al bijna herfsdquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wel als het lente is in haar ogen![]()
Oh, mij haat ze niet. Volgens mij houd ze zelfs wel van mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja inderdaad, MocroKip haat mij!Maar ik vind haar best wel schattig met haar opmerkingen.
![]()
![]()
Troll misluktquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omg.. Leer eens wat muziek is![]()
![]()
![]()
Ik hou van iedereen <3quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:16 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Oh, mij haat ze niet. Volgens mij houd ze zelfs wel van mij![]()
Trackerlist kopiëren op Torrentz.eu helpt al heel veel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
duude wtf.. Ik kom nooit boven 1 MB/s, hoe doe je dat?Het ligt natuurlijk ook aan de uploadsnelheid van de seeders.
Ik ben speciaalquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan dat 'iedereen' gedeelte?![]()
![]()
Haat is ongezondquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:18 schreef coban het volgende:
[..]
Officieel houd.
Ik fakking haat iedereen![]()
![]()
Hoezo troll mislukt?quote:Nou, dan moet ik dat wel vaker gaan doen danquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trackerlist kopiëren op Torrentz.eu helpt al heel veel.Het ligt natuurlijk ook aan de uploadsnelheid van de seeders.
Zo erg?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kutbedrijf, bevalt niet qua sfeer en dergelijke.
Nee, een beheerder is niet leidinggevend, een manager wel, vandaar de functietitel
Applicatieontwikkeling lijkt mij wel leuk, maar ik zou er niet tegen kunnen om elke dag hetzelfde te moeten doen, ik hou van veel afwisseling.
Tussen 4 en 6 naar bed gaan is niet aan te raden neeWaar ga je nu solliceren/wat ga je nu doen dan?
Dat ligt aan jouw definitie van "hetzelfde". Elk project dat je krijgt vind ikzelf nog zeer afwisselend, wat toch één van de redenen is dat ik voor applicatieontwikkelaar ben gegaan. Maar goed, ik zit dan nu ook in de web development én de software development en moet aan het einde van het jaar definitief kiezen wat ik wil doen. De afwisseling is dus nog groter. Met web development is de monotonie voor mij toch nog altijd groter dan bij software development, waar je toch het hele besturingssysteem en alles wat je maar kan bedenken er op tot je beschikking hebt.Willyfoofoo has posted.
Ik zei herfsd ipv herfstquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo troll mislukt?
[..]
Nou, dan moet ik dat wel vaker gaan doen danEn ik verwachte een hoop gehaat.
![]()
Weet je wel wat je met die trackerlist moet doen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo troll mislukt?
[..]
Nou, dan moet ik dat wel vaker gaan doen dan
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:19 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Maar niet van iedereen evenveel, hou je meer van mij dan van de anderen hier?![]()
Ja, DUH!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat blijkt, met je speciaal onderwijs
HET IS NOG GEEN KERST!quote:Nu ga ik autitrippen.
Ohquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zei herfsd ipv herfstEn ik verwachte een hoop gehaat.
. Ik kijk haast nooit naar spelfouten
Ja, kopieren en bij eigenschappen in de rechterlijst zetten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel wat je met die trackerlist moet doen?Who motivates the motivator?![]()
Als ik jou was, zou ik me iets gaan verdiepen in narcisme.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:20 schreef Nectar het volgende:
lol net even mijn record topics helemaal doorgelezen,b est wel interessant
Ja, dat dus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh. Ik kijk haast nooit naar spelfouten
[..]
Ja, kopieren en bij eigenschappen in de rechterlijst zetten.
Narcisten zijn NIET tof!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik me iets gaan verdiepen in narcisme.
Gast ik neuk sletjes door de dag door.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik me iets gaan verdiepen in narcisme.![]()
En je zit tegelijkertijd achter FOK!? Knap.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gast ik neuk sletjes door de dag door.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mij is al 5 minuten klaar.![]()
![]()
Ja, ik weet. Mijn broertje is ook zo'n type.quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcismequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gast ik neuk sletjes door de dag door.Who motivates the motivator?![]()
Leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn jullie groot geschapen ?
gr gr MarokkaanseKip
Iets soortgelijks, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:19 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Zo erg?Waar ga je nu solliceren/wat ga je nu doen dan?
Dat ligt aan jouw definitie van "hetzelfde". Elk project dat je krijgt vind ikzelf nog zeer afwisselend, wat toch één van de redenen is dat ik voor applicatieontwikkelaar ben gegaan. Maar goed, ik zit dan nu ook in de web development én de software development en moet aan het einde van het jaar definitief kiezen wat ik wil doen. De afwisseling is dus nog groter. Met web development is de monotonie voor mij toch nog altijd groter dan bij software development, waar je toch het hele besturingssysteem en alles wat je maar kan bedenken er op tot je beschikking hebt.
Ah, als je inderdaad meerdere specialisaties beoefend is het inderdaad niet eentonig. Met "hetzelfde" doel ik meer op de herhaling van de werkzaamheden, maar daar kan ik mij natuurlijk in vergissen.
Web development lijkt mij een hel, zelf doe ik daar niets mee, maar de afwisseling is inderdaad miniem, ik snap ook niet hoe iemand zich daar 24/7 mee bezig kan houden als ik heel eerlijk ben.![]()
Fout accountje?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn jullie groot geschapen ?
gr gr MarokkaanseKip
Nou, niet per se. Ik zei alleen dat ie zich moest verdiepen. Meer als tipquote:
Zegt zij die de uiterst seksueel aantrekkelijke Romana in haar UI heeft.quote:Who motivates the motivator?![]()
PLESTIKKKKKKKK
Ziet sc er zo uit op het begin?????? Ben bang dat ik een verkeerde versie gedownload hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
PLESTIKKKKKKKK
Ziet sc er zo uit op het begin?????? Ben bang dat ik een verkeerde versie gedownload hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga naar een andere regio![]()
![]()
Ja maar, zeg eerlijk, zij is wel lekker hequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zegt zij die de uiterst seksueel aantrekkelijke Romana in haar UI heeft.
PLESTIKKKKKKKK
Ziet sc er zo uit op het begin?????? Ben bang dat ik een verkeerde versie gedownload hebKun je het land niet ophogen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?![]()
PLESTIKKKKKKKK
Ziet sc er zo uit op het begin?????? Ben bang dat ik een verkeerde versie gedownload hebKies een andere regio, de tutorial bij voorkeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik weer
Ik heb nog niks gedaan, alleen een naam gegevenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kun je het land niet ophogen ofzo?![]()
![]()
Nou, als ik haar ooit tegen kom, nou, dan wist ik het wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar, zeg eerlijk, zij is wel lekker he![]()
Normaal is het nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA OF NEE?
Zijn er al voorgebouwde steden dan?![]()
Maar er zijn inderdaad een aantal voorgebouwde steden.![]()
Nee, weet ik, maar kan dat niet dan? Volgens mij zit ik nu met een ander spel in mn gedachte.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan, alleen een naam gegevenWho motivates the motivator?![]()
Nou ik niet. En ik hoef het ook niet te wetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, als ik haar ooit tegen kom, nou, dan wist ik het wel.![]()
.
Het kan alleen in het begin (gratis) Daarna kost het erg veel geld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar kan dat niet dan? Volgens mij zit ik nu met een ander spel in mn gedachte.![]()
Goed he.quote:I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK HEB HET AL NO PANIC
Zit nu in de grote-stad tutorial![]()
![]()
Je hebt nog zo'n spel wat op Simcity lijkt. Cities XL of zoiets.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Echt niet? Ik heb al een heel plan uitgewerkt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:29 schreef coban het volgende:
[..]
Nou ik niet. En ik hoef het ook niet te weten.
Mooi. Tja, als je zelf ontslag neemt, mag ik toch aannemen dat je weet wat erna gaat doen. Sta je buiten en denk je ineens: "Hè, kut".quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iets soortgelijks, dus dat komt wel goed.
Ah, als je inderdaad meerdere specialisaties beoefend is het inderdaad niet eentonig. Met "hetzelfde" doel ik meer op de herhaling van de werkzaamheden, maar daar kan ik mij natuurlijk in vergissen.
Web development lijkt mij een hel, zelf doe ik daar niets mee, maar de afwisseling is inderdaad miniem, ik snap ook niet hoe iemand zich daar 24/7 mee bezig kan houden als ik heel eerlijk ben.
In dat geval kan dat zeker het geval zijn met web development, maar dat ligt er toch maar weer net aan wat je doet. Wat ik nu krijg is bijvoorbeeld telkens websites met behulp van CSS en PHP maken. Terwijl ik eigenlijk altijd hetzelfde principe met CSS volg, is de eentonigheid toch nog aardig afwezig bij PHP. Dit komt denk ik toch doordat je met CSS meer let op hoe het er uit ziet dan hoe het werkt. Hierdoor ben ik toch meer geneigd om uiteindelijk te specialiseren in software (waarschijnlijk C#/C++) met misschien web development als bijbaantje. We zijn nu bezig met web development en het is eerlijk gezegd best leuk, maar de uitkomst blijft altijd hetzelfde indien we geen programmeertaal toepassen, wat weer mijn vrijheid beperkt.Willyfoofoo has posted.
Misschien een goed idee jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik kan beter eerst die geld verdienen tutorial doen stond er![]()
![]()
Even Cities XL 2011 downloaden.Kijken of het leuk is en daarna misschien kopen via Steam.
Haha ninja in het geval dat Brein meeleest he?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:34 schreef Rezania het volgende:
Even Cities XL 2011 downloaden.Kijken of het leuk is en daarna misschien kopen via Steam.
Nee, maar anders gaat moraalridder Pz weer zeiken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Haha ninja om te voorkomen dat Brein meeleest he?
Dacht ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Haha ninja in het geval dat Brein meeleest he?![]()
![]()
Ik ben iets vergeten, maar wat was het ook alweer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Mooi. Tja, als je zelf ontslag neemt, mag ik toch aannemen dat je weet wat erna gaat doen. Sta je buiten en denk je ineens: "Hè, kut".
Klinkt op zich wel belovend, ik bouw soms wat dingetjes met ASP en C+, maar relatief simpel. Web development is in het geval dat jij noemt inderdaad, qua uitkomst altijd hetzelfde. Hoewel ik moet zeggen dat PHP nog best aardig is, vooral als je het koppelt aan onderliggende databases voor, bijvoorbeeld, een intranet voor een bedrijf. Dat zijn wel leuke projectenquote:In dat geval kan dat zeker het geval zijn met web development, maar dat ligt er toch maar weer net aan wat je doet. Wat ik nu krijg is bijvoorbeeld telkens websites met behulp van CSS en PHP maken. Terwijl ik eigenlijk altijd hetzelfde principe met CSS volg, is de eentonigheid toch nog aardig afwezig bij PHP. Dit komt denk ik toch doordat je met CSS meer let op hoe het er uit ziet dan hoe het werkt. Hierdoor ben ik toch meer geneigd om uiteindelijk te specialiseren in software (waarschijnlijk C#/C++) met misschien web development als bijbaantje. We zijn nu bezig met web development en het is eerlijk gezegd best leuk, maar de uitkomst blijft altijd hetzelfde indien we geen programmeertaal toepassen, wat weer mijn vrijheid beperkt.![]()
![]()
Brein heeft ooit gezegd dat het nooit personen zou aanklagen, alleen organisaties.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Slim dat je het zekere voor het onzekere kiestquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Brein heeft ooit gezegd dat het nooit personen zou aanklagen, alleen organisaties.![]()
![]()
![]()
Nou om toch zeker te zijn:quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Brein heeft ooit gezegd dat het nooit personen zou aanklagen, alleen organisaties.
Hallo BREIN, wij hier van FOK! downloaden alles legaal en als het illegaal is kopen we het daarna gewoon alsnog. Doei
Dan nog. Alleen downloaden is niet strafbaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Brein heeft ooit gezegd dat het nooit personen zou aanklagen, alleen organisaties.Who motivates the motivator?![]()
Mijn tuin op zolder welquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan nog. Alleen downloaden is niet strafbaar.![]()
![]()
Ja, daarom. Ze klagen alleen organisaties die de downloads verspreiden aan, niet de mensen die downloaden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan nog. Alleen downloaden is niet strafbaar.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik zeg toch; anders gaat moraalridder Plastic_zak zeiken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Slim dat je het zekere voor het onzekere kiest![]()
Nou ik ben nu alweer weg, film kijken
I spit in ya facequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:43 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je kijken hoe sloom dan!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:43 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je kijken hoe sloom dan!quote:![]()
alcohol120 ftwquote:I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Wow.. Ik heb laatst Tropico 4 gedownload. Dat lijkt daar best veel opquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Check dit spel dan! Veel mooier dan Simcity 4..
Ja man, vet sloomquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:46 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je kijken hoe sloom dan!Who motivates the motivator?![]()
Ja, alleen hang je bij Tropico 4 de dictator uit en bij Cities XL 2011 niet. Ik moet Tropico 4 nog wel even downloaden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wow.. Ik heb laatst Tropico 4 gedownload. Dat lijkt daar best veel op.
Ja inderdaad. Vet grappig. Is een beetje dat spel gecombineerd met sims.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, alleen hang je bij Tropico 4 de dictator uit en bij Cities XL 2011 niet. Ik moet Tropico 4 nog wel even downloaden.Ja man.quote:Who motivates the motivator?![]()
Het is opeens wel verdacht stil hier. Iedereen zit zeker al klaar met z'n lapo
Ik ben hem nu aan het downloaden, hij gaat maar 1,3 MB per seconde.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vet grappig. Is een beetje dat spel gecombineerd met sims.
[..]
Ja man.
Echt welquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Het is opeens wel verdacht stil hier. Iedereen zit zeker al klaar met z'n lapo
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: