Hij had het net toch echt broquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarnaast heeft een gesloten topic geen Hyves respect button.
TS faaltquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, wat kan ik nu niet?quote:
Ja vandaar dat hij misklikte he.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
(^) (flex) (cash) (shake) (smirk) (devil) (emo)
Trouwens, gisteravond heb ik nog dodgeball gekeken. Die film is zo baasquote:
Four Brothers is Baasquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Trouwens, gisteravond heb ik nog dodgeball gekeken. Die film is zo baas![]()
. En inderdaad Skillz that Killz. Van die negerts in lichtblauwe vesten en witte petjes
haha ja :pquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Trouwens, gisteravond heb ik nog dodgeball gekeken. Die film is zo baas![]()
. En inderdaad Skillz that Killz. Van die negerts in lichtblauwe vesten en witte petjes
wat is blytesquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ping
MSN
FOK!
Hyves
Blytes
Klopt, maar dodgeball had ik gisteren gedownload na een tip van Nectarquote:
Jij snapt hem mien jung, op FOK! en Facebook na dan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ping
MSN
FOK!
Hyves
Blytes
mwoahquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
Daar ben ik weer.Hebben jullie me gemist?
Ja, heel ergquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
Wie ben jij eigenlijk ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ah, een kwaliteitsuser.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ja ik was helemaal overstuur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
Kun je mij dat whatsapp uitleggen wat dat nou is? Ik hoor het constant maar ik heb geen flauw idee wat dat isquote:
http://lmgtfy.com/?q=what+is+whatsappquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Kun je mij dat whatsapp uitleggen wat dat nou is? Ik hoor het constant maar ik heb geen flauw idee wat dat is
Ik ookquote:
Not sure if trolling ..quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Kun je mij dat whatsapp uitleggen wat dat nou is? Ik hoor het constant maar ik heb geen flauw idee wat dat is
Hihi lmgtfy, leuk man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=what+is+whatsapp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje![]()
Gewoon sms, maar dan gratisquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Kun je mij dat whatsapp uitleggen wat dat nou is? Ik hoor het constant maar ik heb geen flauw idee wat dat iszo handig
![]()
Dus als jij whatsapp hebt en je vriend ook kunnen jullie zoveel als jullie willen 'smsen' in msnvorm. Eigenlijk ook te vergelijkn met msn :pOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Je vleit me.quote:
Gelukkig zijn we nu weer herenigd.quote:En trots!quote:
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klopt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje
Sowieso zit FOK! vol met ICT-mensen, zelfs zonder dat je het doorhebt!![]()
Oh is dat het?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef coban het volgende:
[..]
Gewoon sms, maar dan gratiszo handig
![]()
Dus als jij whatsapp hebt en je vriend ook kunnen jullie zoveel als jullie willen 'smsen' in msnvorm. Eigenlijk ook te vergelijkn met msn :pNou nou.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Hyves nooit gehad, fb onder dwang aangemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ooken dat is ook het enige. Hyves al 2 jaar geleden verwijderd
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Uh ja alleen moet je er zeker een smartphone voor hebben?quote:I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dubbelklik en zulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapjeWho motivates the motivator?![]()
Op een nokia 3310 werkt het ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Uh ja alleen moet je er zeker een smartphone voor hebben?![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op een nokia 3310 werkt het ook.
Who motivates the motivator?![]()
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Uh ja alleen moet je er zeker een smartphone voor hebben?niet naar plestik luisteren
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Ik zit nu op WhatsApp met mijn magnetron.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op een nokia 3310 werkt het ook.Willyfoofoo has posted.
Billenkoek?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
NIET NAAR MIJ LUISTEREN ? WOLLAH IK BEN HIER DE MAN IK BEN SUPERIEUROver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Het zou me niet verbazen. Ik vraag me nu toch wel af wat iedereen hier doet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het klopt wel
Sowieso zit FOK! vol met ICT-mensen, zelfs zonder dat je het doorhebt!Willyfoofoo has posted.
Ik ben echt een n00b met al die smartphones tegenwoordig
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Ik heb een Samsung Galaxy S2quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben echt een n00b met al die smartphones tegenwoordig
Bazen ding.![]()
![]()
Godver.. Wat zijn burritos ranzig. Of m'n zus kan niet koken.
![]()
Mja, zo kunnen we weer ff vooruit.![]()
Hoe istie hieer?![]()
![]()
Je zus kan niet kokenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Daaps het volgende:
Godver.. Wat zijn burritos ranzig. Of m'n zus kan niet koken.
![]()
Mja, zo kunnen we weer ff vooruit.![]()
Hoe istie hieer?![]()
![]()
Episch spelquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Plestik, ben nu Simcity 4 deluxe installeren![]()
. Is dat dat spel dat je met tornadoes en uvo's je eigen stad kan slopen?
Simcity dat was echt een bazenspel!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
![]()
Dat is de enige reden dat ik het spel ooit speelde.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Episch spel![]()
Willyfoofoo has posted.
dat is 1
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Episch spel![]()
![]()
Mwah, heel veel meer dan je denkt, de meesten laten niets van zich horenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:52 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen. Ik vraag me nu toch wel af wat iedereen hier doet.
"hier" als in dit topic? De meeste zitten op school.
SwJ is leraar.
Ik ben IT Manager.![]()
Dit inderdaad. Als je zelfs burritos verneukt, is het niet echt een keukenprincesquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
![]()
Bazin
Nu ga je van FOK!verslaafd naar Simcity-verslaafd![]()
![]()
IT Managerquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, heel veel meer dan je denkt, de meesten laten niets van zich horen
SwJ is leraar.
Ik ben IT Manager.?
![]()
Het spel is wel al 7 jaar oud man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]![]()
![]()
Bazin
Nee, als in op heel FOK!. IT Manager? ICT-mensen commanderen of wat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SwJ is leraar.
Ik ben IT Manager.
Waarom zouden ze niks van zich laten horen? ICT is de beste richting ooit.
Willyfoofoo has posted.
Eckte bazen spelen alleen Call of Duty 2. Nee, geen MW2, gewoon CoD2.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Is SwJ leraar? Serieus?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SwJ is leraar.
Ik ben IT Manager.En ik maar denken dat het een luie uitkeringstrekkert was.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is SwJ leraar? Serieus?En ik maar denken dat het een luie uitkeringstrekkert was.
x 2191290182389012312890329180312
iedereen weet dat SwJ een nutteloze leraar is.![]()
CoD 2 is ook wel bazig inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Jac0bus het volgende:
Eckte bazen spelen alleen Call of Duty 2. Nee, geen MW2, gewoon CoD2.Who motivates the motivator?![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]![]()
![]()
Bazin
![]()
Hiquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef tdrone het volgende:
denken dat iedereen die in de IT werkt systeembeheerder is
hoi trouwens![]()
![]()
hiquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef tdrone het volgende:
denken dat iedereen die in de IT werkt systeembeheerder is
hoi trouwens![]()
Correctquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nee, als in op heel FOK!. IT Manager? ICT-mensen commanderen of wat?ik heb wat mensen onder mij en zelf los ik de complexere problemen op en neem het serverbeheer op mij. Best leuk werk hoor.
Volgens mij was er ooit zelfs een reeks over welke beroepen FOK!kers hadden/hebben, maar geen idee waar die is gebleven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: