Volgens mij is de stoelkeuzemogelijkheid nu nog maar op een beperkt aantal vluchten beschikbaar en dus niet bij alle vluchten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:38 schreef kwiwi het volgende:
Je kunt bij Ryanair tegenwoordig blijkbaar je stoel kiezen, maar ik kan bij het boeken alleen maar "instappen met prioriteit" aanklikken... Kan ik dan bij het online inchecken pas een stoel kiezen ofzo? Want ik zie bij "boeking beheren" nergens die optie staan. Of moet ik nog wat extra's kopen om een stoel te kunnen kiezen?
Op Ryanair.com las ik dat het op alle vluchten mogelijk was nu. Maar toevallig heeft m'n vriend deze vlucht vorige week ook gedaan en kon hij ook een stoel kiezen. Kan wel zijn dat hij die keuze al gelijk kreeg omdat hij de vlucht pas boekte toen inchecken ook al mogelijk was, dat is bij die van mij nog niet het geval.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:23 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Volgens mij is de stoelkeuzemogelijkheid nu nog maar op een beperkt aantal vluchten beschikbaar en dus niet bij alle vluchten.
Officieel sluit de gate een half uur voor vertrek. Dus voor die tijd moet je al door de security heen geweest zijn en in de rij staan bij de gate.quote:Op zondag 1 april 2012 11:40 schreef Nailpolish het volgende:
Vraagje, kon het antwoord zo snel niet vinden..Hoe lang van te voren moet je op het vliegveld aanwezig zijn? Ik vlieg vanaf Eindhoven. Wordt de eerste keer dat ik niet via Schiphol ga..
Het hangt een beetje van de drukte af op Eindhoven, maar ik heb het gered met 11 minuten van tevoren aanwezig zijn, maar dat kwam toen door vertraging van het openbaar vervoer.quote:Op zondag 1 april 2012 11:40 schreef Nailpolish het volgende:
Vraagje, kon het antwoord zo snel niet vinden..Hoe lang van te voren moet je op het vliegveld aanwezig zijn? Ik vlieg vanaf Eindhoven. Wordt de eerste keer dat ik niet via Schiphol ga..
Ik neem aan dat de nieuwe terminal een betere layout zal krijgen? De chaos van rijen is niet echt praktisch.quote:Op zondag 1 april 2012 14:40 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Eindhoven Airport is in de ochtenduren, zeker in de niet wintermaanden, nog wel eens druk door de vele vluchten die rond het zelfde tijdstip vertrekken, over het algemeen wordt voor vluchten die bijna vertrekken de passagiers welke in de rij staan voor de veiligheidscontrole naar voren gehaald om deze er zo snel mogelijk doorheen te hebben.
Dit laatste is geen garantie, maar Eindhoven Airport weet dat door de layout van de terminal op dit moment bijplaatsen van extra securitypunten niet mogelijk is waardoor het zeker niet altijd de fout van de passagier is dat ze niet tijdig door de beveiliging heen kunnen komen.
Ze zijn Eindhoven Airport aan het uitbreiden, één van de adviezen ging over de opzet van de veiligheidscontrole.quote:Op zondag 1 april 2012 18:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de nieuwe terminal een betere layout zal krijgen? De chaos van rijen is niet echt praktisch.
De gate sluit vaak al 30 minuten voor vertrek, ligt eraan of ze plaats hebben om mensen ergens te laten wachten of niet na het boarden. Dus ik zou zorgen dat je er eerder bent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Vraagje; indien je online incheckt, dien je dan uiterlijk 30 minuten vóór vertrek bij de juiste gate te verschijnen? Ik neem aan dat online inchecken voorkomt dat je 2(?) uur van tevoren op het vliegveld moet verschijnen?
Dat is inderdaad gate 4 waar dat kan voor de schengen vluchten, of gate 2 bij de niet schengen vluchten.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb bij Ryanair al regelmatig 30 - 45 minuten staan wachten omdat ze elke keer de boardingprocedure gingen starten ruim voordat het vliegtuig er was. En dat wachten vond meerdere keren plaats in een glazen ruimte waar de zon vol opstondHeerlijk.
In Triëst gooiden ze op de schematijd voor boarden de wachtruimte op slot, ook al werd er nog helemaal niet met boarden begonnen. Laatkomers hadden het nakijken. Doet Ryanair dat overal en waarom? Ze moeten dan toch de eventuele bagage van iemand die niet mee mag uit het vliegtuig halen, en dat kan vertraging opleveren.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb bij Ryanair al regelmatig 30 - 45 minuten staan wachten omdat ze elke keer de boardingprocedure gingen starten ruim voordat het vliegtuig er was. En dat wachten vond meerdere keren plaats in een glazen ruimte waar de zon vol opstondHeerlijk.
In Larnaca heb ik het ook al meegemaakt, geen idee waarom ze dat doen. Ze doen het niet overal trouwens.quote:Op maandag 9 april 2012 11:24 schreef 18konijn het volgende:
[..]
In Triëst gooiden ze op de schematijd voor boarden de wachtruimte op slot, ook al werd er nog helemaal niet met boarden begonnen. Laatkomers hadden het nakijken. Doet Ryanair dat overal en waarom? Ze moeten dan toch de eventuele bagage van iemand die niet mee mag uit het vliegtuig halen, en dat kan vertraging opleveren.
Stansted is altijd druk.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef MissionPhailed het volgende:
Hm, uur van tevoren aanwezig zijn dus ... !
Ik ga binnen een paar weken kortstondig naar Londen, maar alleen de terugreis gaat per Ryanair (London Stansted - Eindhoven), vertrek om 9:00 uur op een zondagmorgen. Zal niet al te druk zijn of heb ik het mis ... ?
Op Eindhoven zijn er slechts 2 gates waar je deze eventueel zou kunnen afsluiten en mensen opgepropt in de glazen afgescheiden kunnen stoppen, maar Eindhoven Airport doet netjes de gate 10 minuten voor vertrek afsluiten. Door de relatief kleine terminal kan Eindhoven Airport ook niet veel anders dan op deze manier werken.quote:Op maandag 9 april 2012 11:24 schreef 18konijn het volgende:
[..]
In Triëst gooiden ze op de schematijd voor boarden de wachtruimte op slot, ook al werd er nog helemaal niet met boarden begonnen. Laatkomers hadden het nakijken. Doet Ryanair dat overal en waarom? Ze moeten dan toch de eventuele bagage van iemand die niet mee mag uit het vliegtuig halen, en dat kan vertraging opleveren.
Ik weet dat er niet gecontroleerd wordt op het reisdocument voor vertrek, want ik heb ingechecked met het paspoort, maar toen een dag later in het bezit van een ID card toch maar met het laatste gereisd en geen problemen ondervonden, niet op Eindhoven en niet op Stansted, ze kijken vooral naar de naam.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:05 schreef Black-Death het volgende:
Dit weekend ga ik met vrienden een weekend naar Budapest vanaf Eindhoven met Ryanair. Ik keek laatst even bij het online inchecken en daar kon ik bij Reisdocument alleen kiezen voor een passport en niet voor een ID-kaart.. Iemand hier een idee van?
Nou het probleem was dat er bij het dropdown menu alleen passport kon worden gekozen. Maar ik heb ergens gelezen dat het na het invullen van Nationaliteit etc wel mogelijk is ID kaart te kiezen. Straks even opnieuw proberenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ik weet dat er niet gecontroleerd wordt op het reisdocument voor vertrek, want ik heb ingechecked met het paspoort, maar toen een dag later in het bezit van een ID card toch maar met het laatste gereisd en geen problemen ondervonden, niet op Eindhoven en niet op Stansted, ze kijken vooral naar de naam.
Maar je kunt toch gewoon ID card kiezen? En anders vul je bij het paspoortnummer toch gewoon het ID card nummer in? In Bulgarije is je NL ID gewoon geldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Nee, het gaat om de barcodequote:Op woensdag 11 april 2012 18:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Inmiddels online check-in doorlopen en de boarding pass op een A4-tje uitgeprint. Moet dat per sé in kleur overigens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |