Dat is inderdaad gate 4 waar dat kan voor de schengen vluchten, of gate 2 bij de niet schengen vluchten.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb bij Ryanair al regelmatig 30 - 45 minuten staan wachten omdat ze elke keer de boardingprocedure gingen starten ruim voordat het vliegtuig er was. En dat wachten vond meerdere keren plaats in een glazen ruimte waar de zon vol opstondHeerlijk.
In Triëst gooiden ze op de schematijd voor boarden de wachtruimte op slot, ook al werd er nog helemaal niet met boarden begonnen. Laatkomers hadden het nakijken. Doet Ryanair dat overal en waarom? Ze moeten dan toch de eventuele bagage van iemand die niet mee mag uit het vliegtuig halen, en dat kan vertraging opleveren.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb bij Ryanair al regelmatig 30 - 45 minuten staan wachten omdat ze elke keer de boardingprocedure gingen starten ruim voordat het vliegtuig er was. En dat wachten vond meerdere keren plaats in een glazen ruimte waar de zon vol opstondHeerlijk.
In Larnaca heb ik het ook al meegemaakt, geen idee waarom ze dat doen. Ze doen het niet overal trouwens.quote:Op maandag 9 april 2012 11:24 schreef 18konijn het volgende:
[..]
In Triëst gooiden ze op de schematijd voor boarden de wachtruimte op slot, ook al werd er nog helemaal niet met boarden begonnen. Laatkomers hadden het nakijken. Doet Ryanair dat overal en waarom? Ze moeten dan toch de eventuele bagage van iemand die niet mee mag uit het vliegtuig halen, en dat kan vertraging opleveren.
Stansted is altijd druk.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef MissionPhailed het volgende:
Hm, uur van tevoren aanwezig zijn dus ... !
Ik ga binnen een paar weken kortstondig naar Londen, maar alleen de terugreis gaat per Ryanair (London Stansted - Eindhoven), vertrek om 9:00 uur op een zondagmorgen. Zal niet al te druk zijn of heb ik het mis ... ?
Op Eindhoven zijn er slechts 2 gates waar je deze eventueel zou kunnen afsluiten en mensen opgepropt in de glazen afgescheiden kunnen stoppen, maar Eindhoven Airport doet netjes de gate 10 minuten voor vertrek afsluiten. Door de relatief kleine terminal kan Eindhoven Airport ook niet veel anders dan op deze manier werken.quote:Op maandag 9 april 2012 11:24 schreef 18konijn het volgende:
[..]
In Triëst gooiden ze op de schematijd voor boarden de wachtruimte op slot, ook al werd er nog helemaal niet met boarden begonnen. Laatkomers hadden het nakijken. Doet Ryanair dat overal en waarom? Ze moeten dan toch de eventuele bagage van iemand die niet mee mag uit het vliegtuig halen, en dat kan vertraging opleveren.
Ik weet dat er niet gecontroleerd wordt op het reisdocument voor vertrek, want ik heb ingechecked met het paspoort, maar toen een dag later in het bezit van een ID card toch maar met het laatste gereisd en geen problemen ondervonden, niet op Eindhoven en niet op Stansted, ze kijken vooral naar de naam.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:05 schreef Black-Death het volgende:
Dit weekend ga ik met vrienden een weekend naar Budapest vanaf Eindhoven met Ryanair. Ik keek laatst even bij het online inchecken en daar kon ik bij Reisdocument alleen kiezen voor een passport en niet voor een ID-kaart.. Iemand hier een idee van?
Nou het probleem was dat er bij het dropdown menu alleen passport kon worden gekozen. Maar ik heb ergens gelezen dat het na het invullen van Nationaliteit etc wel mogelijk is ID kaart te kiezen. Straks even opnieuw proberenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ik weet dat er niet gecontroleerd wordt op het reisdocument voor vertrek, want ik heb ingechecked met het paspoort, maar toen een dag later in het bezit van een ID card toch maar met het laatste gereisd en geen problemen ondervonden, niet op Eindhoven en niet op Stansted, ze kijken vooral naar de naam.
Maar je kunt toch gewoon ID card kiezen? En anders vul je bij het paspoortnummer toch gewoon het ID card nummer in? In Bulgarije is je NL ID gewoon geldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Nee, het gaat om de barcodequote:Op woensdag 11 april 2012 18:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Inmiddels online check-in doorlopen en de boarding pass op een A4-tje uitgeprint. Moet dat per sé in kleur overigens?
Ik vind het vooral vervelend dat er nu een extra pagina wordt geopend voor het boeken van hotels, elke keer als je een vlucht opzoekt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:58 schreef TyVole het volgende:
Gisteren twee vluchten geboekt. Heen naar Valencia en een weekje later terug vanuit Barcelona (Weeze). 175,- euro totaal voor ons tweeën.
Wel zo ongeveer door 20 pop-ups met extra opties door moeten klikken zodat er geen toeslagen berekend werken (dat wordt ook steeds erger), maar dat neem ik voor deze prijzen graag voor lief.
Half uur voor vertrek.quote:Op zondag 15 april 2012 16:08 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik had een vraag, hoe lang moet je ongeveer van te voren op het vliegveld zijn wanneer je via internet incheckt?
Dan ben je vrij save. Laatst in Rome stond ik een kwartier voor vertrek nog in de rij voor de douane. Maar dat raad ik je niet aan om te doen. Dat werkt redelijk op je zenuwen kan ik je vertellenquote:Op zondag 15 april 2012 16:09 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Ahdank je, las net op de pagina ervoor het antwoord al maar goed dat je het kan bevestigen.
Dat zeggen ze ja om iedereen op tijd te laten zijn. In werkelijkheid gaat de gate 5 minuten voor vertrek dicht.quote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef VacaLoca het volgende:
Als je ruimbagage hebt moet je er wel eerder zijn.
Half uur voor vertrek lijkt me sowieso wat krap overigens? de gate gaat dan toch dicht?
Niet overal!quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja om iedereen op tijd te laten zijn. In werkelijkheid gaat de gate 5 minuten voor vertrek dicht.
Elke maatschappij mag de passagiers een naheffing sturen wanneer de luchthavenbelastingen vanuit overheidswege omhoog gaan, dat zijn namelijk kosten die de vliegtuigmaatschappij krijgt opgelegd en moet doorberekenen aan de passagiers. (Hierop hebben zij geen enkele directe invloed).quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef kwiwi het volgende:
Zou wel kunnen, je gaat er immers mee akkoord dat ze de prijs mogen veranderen (= verhogen) als bepaalde kosten omhoog gaan.
Ik heb de mail ook gekregen. Ben benieuwd hoeveel de prijs omhoog gaat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:09 schreef Caspar_X het volgende:
Heb net een e-mail van Ryanair gekregen (zie hieronder), blijkbaar moet ik nog bijbetalen om de retourvlucht vanaf Alicante te mogen maken..![]()
Ik vind hier niets over op de site van Ryanair.
Rare gang van zaken...
Dear Customer
In relation to your flight reference NJXXXX
Ryanair has been advised by the Spanish Government of a budgetary proposal to increase airport charges later this month.
In accordance with our General Terms and Conditions of Travel* we are advising customers with a reservation that includes a flight departing from a Spanish airport that we may be forced to debit passengers for any government imposed increases in airport charges prior to your travel date.
Once the Spanish government budget is published Ryanair will advise affected passengers by email of any additional airport charges that may apply to your reservation before any charges are made.
Please see our website for updates regarding increases in Spanish airport charges.
Yours sincerely
Ryanair Customer Service
Ja, had ik de vlucht vanuit Stansted Airport gisteren gemist had ik een nieuwe ticket van circa 350 euro moeten aanschaffen. Pure mazzel dat de gate langer open bleef.quote:Op zondag 15 april 2012 20:58 schreef Deezertje het volgende:
Bij een trein kan je er eentje later pakken, niks aan de hand, maar als je een vliegtuig mist ben je toch wel érg de sjaak (sowieso wordt het dan een heeeeeeel duur ritje!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |