Internetquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:15 schreef GGMM het volgende:
Waar komen al die Dries Mertens-UI's opeens vandaan?
Jij rebel.quote:
Fred is wel een groot spreker inderdaad. Lekker overtuigend ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:17 schreef Proletariaat het volgende:
Fred gaat spreken in de rust en PSV klimt uit het ravijn
Nee man. Sorryquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:17 schreef karimajax het volgende:
weet iemand de tussenstand exselsior psv
moet nog gespeeld worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:17 schreef karimajax het volgende:
psies net als tegen Ried weet hoe we doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV doet het altijd 1 helft veel beter. De 2de dus dit keer...
PSV
haa neej ik kijk engelsen voetbal met henk in de kods snuf ligt hier lekker pp ze kleed haha grgr riaquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:17 schreef karimajax het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
haa neej ik kijk engelsen voetbal met henk in de kods snuf ligt hier lekker pp ze kleed haha grgr ria
zolang jullie nog een koekenbakker van 17.9 miljoen hebben rondlopen die sinds aanschaf niks heeft gepresteert mag jij niks over onze lieve wijnaldum zeggen.quote:
Verzet vanwege het weer.quote:
53-1 voor Excelsiorquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:17 schreef karimajax het volgende:
hierrr zittn joof n lia va mn stampot genietn. herlek. gr gr alberto stegemanquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
haa neej ik kijk engelsen voetbal met henk in de kods snuf ligt hier lekker pp ze kleed haha grgr ria
Moet niet naar hem luisteren Karim. Hij is een beetje gek.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
E
[..]
J HBT T VER EXCELSIOR - PSV.
NU IS PSV - EXCELSIOR BEZIG MNG
o ja lekekwerker wel ik daluk met het gesin bord op sgoot sbs keiken lekker niks doen gr marcelen roubosquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hierrr zittn joof n lia va mn stampot genietn. herlek. gr gr alberto stegeman
Lastig hé? een eigen identiteit hebben...quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
o ja lekekwerker wel ik daluk met het gesin bord op sgoot sbs keiken lekker niks doen gr marcelen roubos
is al gezegd 53-1 excelsiorquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:22 schreef karimajax het volgende:
weet iemand tussensrand psv exelselsior
53-1quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:22 schreef karimajax het volgende:
iek ga stracs lekkur broodjus smerun met pindakaasjus en vlokkun. wil jou ouk wat? dm dan evuntjes gr grquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
o ja lekekwerker wel ik daluk met het gesin bord op sgoot sbs keiken lekker niks doen gr marcelen roubos
53-1quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:22 schreef karimajax het volgende:
Dan maak ik er heel hoog tegen heel laag van. Goed?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ooh! Foute tussenstand posten! BAN!
Exselsiejor. gr grquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wie is beter? Excelsior of PSV?
Is dit een serieuze vraag?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
de sheitsregtur xDquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ja, ik kan het nu niet kijken namelijk.quote:
Ik ben Peter.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Het is een keer klaar met dat praten als een mongool.quote:
PSV is beter, maar creëert geen bruikbare kansen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja, ik kan het nu niet kijken namelijk.
fantaag nog niejtquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:26 schreef dakraam het volgende:
[..]
Het is een keer klaar met dat praten als een mongool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:26 schreef dakraam het volgende:
[..]
Het is een keer klaar met dat praten als een mongool.
Ok dankje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV is beter, maar creëert geen bruikbare kansen.
Ik vind jou ook niet grappig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoe niet grappig ben jij, Ajacied422.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |