quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 2 uurtjes tot de opening van het tv-avondje
2 uur lang alberto, compilatie van red mijn vakantie van vorig seizoenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De 25 meest ellendige vakanties ofziets
Dat heb ik het liefstquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
2 uur lang alberto, compilatie van red mijn vakantie van vorig seizoen??
Dat zou welquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
quote:Het hotel van Stephanie, Romy, Nancy en Mirella uit Den Haag op Kos blijkt bij aankomst overboekt te zijn. Ze worden overgeplaatst naar een (slechter) hotel. Al snel dat het hotel wat de dames eigenlijk geboekt hadden tóch kamers beschikbaar heeft, dus ze worden weer teruggeplaatst. De vriendinnen worden echter niet netjes behandeld en voelen zich geïntimideerd door meerdere mannen die werkzaam zijn in het hotel. Alberto schiet de vier te hulp.
<br>
Joof en Lia hebben een rolstoelvriendelijk hotel geboekt in Marmaris, want Joof heeft MS en zit in een rolstoel. Echter blijkt het hotel, ondanks de bevestiging van Arke, niet helemaal rolstoelvriendelijk. De badkamer is te klein, de hellingen zijn te steil en ook de gehandicapten toilet in de algemene ruimte is te klein voor een rolstoel. Na vijf dagen krijgen Joof en Lia alsnog een rolstoelkamer, maar de vakantie van acht dagen is al bijna voorbij. Alberto komt hen helpen.
welke docu?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:56 schreef Studiotje het volgende:
Vanavond weer! Maar nu eerst m'n documentaire kijken
WcPot heeft wel mooie gifjes in huisquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:50 schreef Doler12 het volgende:
En die vingers ook! Hij typt als een echte baas!
quote:
quote:Het hotel van Stephanie, Romy, Nancy en Mirella uit Den Haag op Kos blijkt bij aankomst overboekt te zijn. Ze worden overgeplaatst naar een (slechter) hotel. Al snel dat het hotel wat de dames eigenlijk geboekt hadden tóch kamers beschikbaar heeft, dus ze worden weer teruggeplaatst. De vriendinnen worden echter niet netjes behandeld en voelen zich geïntimideerd door meerdere mannen die werkzaam zijn in het hotel. Alberto schiet de vier te hulp.
<br>
Joof en Lia hebben een rolstoelvriendelijk hotel geboekt in Marmaris, want Joof heeft MS en zit in een rolstoel. Echter blijkt het hotel, ondanks de bevestiging van Arke, niet helemaal rolstoelvriendelijk. De badkamer is te klein, de hellingen zijn te steil en ook de gehandicapten toilet in de algemene ruimte is te klein voor een rolstoel. Na vijf dagen krijgen Joof en Lia alsnog een rolstoelkamer, maar de vakantie van acht dagen is al bijna voorbij. Alberto komt hen helpen.
Minpuntje inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens, dit seizoen hebben ze geen 'OPGELOST' tag meer
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nog 2 min en dan 25 leukste alberto herhalingen
slapen danquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:01 schreef Jor_Dii het volgende:
te moe om mijn ogen open te houden eigenlijk
Ga slapen dan!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:01 schreef Jor_Dii het volgende:
te moe om mijn ogen open te houden eigenlijk
vanavond ook een zwembad sluiten. kan niet beterrrquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:01 schreef Doler12 het volgende:
Daar spellen kinderen levensgevaarlijk confronteren ALberto!
Inderdaad ja!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zoals ik elke week zeg
3500 euro voor een vakantie
Altijd voor je fouten wegduikenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:10 schreef Doler12 het volgende:
Natuurlijk hebben ze daar geen zin in!
Informatie tijdperk bitch!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze reclame laat me telkens herinneren dat kinderen van 12 tegenwoordig navigatie hebben op een mobiel
kinderen die zo verwend zijn dat ze een dropping niet kunnen waarderenquote:
ieder kind waar de ouders wat om gevenquote:
7/10 wordt helemaal bang en krijgt epileptische aanvallenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kinderen die zo verwend zijn dat ze een dropping niet kunnen waarderen
Zo iets ja!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
samsung galaxy S moest toch weg omdat het op de iphone leek
Volgens mij kwam er een software update.....quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
samsung galaxy S moest toch weg omdat het op de iphone leek
Pertinent kutprogrammaquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:19 schreef gers het volgende:
moet je me niet wat vragen
waarom vragen die bitches het zelf niet
op de tv voelen ze zich groterquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:19 schreef gers het volgende:
moet je me niet wat vragen
waarom vragen die bitches het zelf niet
IK BEN HET BEU. DIT KAN NIETquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:24 schreef Doler12 het volgende:
Smerig kut jongeren toch ook hoe durven ze feest te vieren op een jongeren plek!
Tot 3 uur s'nachtts, wat een matige uitgaansquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:24 schreef Doler12 het volgende:
Smerig kut jongeren toch ook hoe durven ze feest te vieren op een jongeren plek!
idd whehequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tot 3 uur s'nachtts, wat een matige uitgaans
terecht tochquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'de man is er snel uit'
Ik ga nu en mijn vrouw komt later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |