Dat is het gevaarlijke aan de voetbalwereld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat zeg ik juist, als de prestaties goed zijn dan ben je blind voor de randzaken.
Ze zeggen wel vaak tegen jou : ga eens terug lezenquote:
Hij heeft meerdere dingen gezegd. Maar dan mag ik dus concluderen dat je met al zijn posts eens bent?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze zeggen wel vaak tegen jou : ga eens terug lezen
Kom op, stel je niet zo aan. Wanneer er iets anders had gestaan was het weer 'trollen' geweest.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:37 schreef Buitendam het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de user 'Ajacied422' dodelijk ongerust over het aantrekken van een spits door de concurrent, getuige de TT?
Ik vind het een prima TT hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:37 schreef Buitendam het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de user 'Ajacied422' dodelijk ongerust over het aantrekken van een spits door de concurrent, getuige de TT?
Trollen? De laatste keer dat ik dat woord gebruikte was in de tijd van die gozer die helemaal lijp ging omdat we gemeentesteun kregen. Omdat ik met zijn 15 posts per uur echt door het bomen het bos niet meer zag. Dus deze TT en TS gaan mij vanavond niet uit de slaap houden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kom op, stel je niet zo aan. Wanneer er iets anders had gestaan was het weer 'trollen' geweest.
Het zou gaan om die Costa Ricaan van Arsenal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Trollen? De laatste keer dat ik dat woord gebruikte was in de tijd van die gozer die helemaal lijp ging omdat we gemeentesteun kregen. Omdat ik met zijn 15 posts per uur echt door het bomen het bos niet meer zag. Dus deze TT en TS gaan mij vanavond niet uit de slaap houden.
Ontopic dan maar. Ik hoor dat er weer een huurkandidaat op de lijst staat, als backup voor Matavz ofwat?
Arsenal wil Hazard hebben dus die kunnen wel een deal sluiten denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:55 schreef StijnDa het volgende:
Ligt er een beetje aan, als hij de enige spits blijft heeft hij bij PSV wel meer kans om te spelen dan bij Lille denk ik.
Komt Matavz dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Ontopic dan maar. Ik hoor dat er weer een huurkandidaat op de lijst staat, als backup voor Matavz ofwat?
Lille is momenteel niet zo blij met Arsenal vanwege het wegkapen door Arsenal van Park bij Monaco... dus wie weet werkt dat in het voordeel van PSVquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het zou gaan om die Costa Ricaan van Arsenal.
Maar Lille heeft ook belangstelling en het lijkt me stug dat PSV boven Lille wordt verkozen.
Vanmorgen bij EL hadden ze het er ook de hele tijd overquote:
Is dit serieus?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
't Schijnt overigens dat dat 'bord op schoot' scoutingbeleid gevolg is van investeerders die over Brands schouders meekijken en hij alleen geld mag uitgeven aan spelers die ook bij hen bekend zijn.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
't Schijnt overigens dat dat 'bord op schoot' scoutingbeleid gevolg is van investeerders die over Brands schouders meekijken en hij alleen geld mag uitgeven aan spelers die ook bij hen bekend zijn.
Inderdaad, de desbetreffende voetballer wordt niet voor niets gescout... Pak anders wat filmmateriaal en laat de investeerders zien waarom hij gehaald moet worden, lijkt me ook niet bijzonder moeilijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Want dan zou het erg zijn.
En wat is de bron van die info?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |