volgens mij zijn oude marshalls/fenders heel simpel te maken! fender bassman of jtm45 bijvoorbeeld (verschillen ook weinig van elkaar naar het schijnt)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik kende het eigenlijk niet, maar de SLO 100 wordt beschouwd als de Rolls Royce onder de moderne high-gain amps. Misschien ook vanwege het prijskaartje (3499)... Maar vandaar dat er dus een hele zelfbouw-subcultuur is, die voor minder dan 1000 euro (nog steeds veel geld trouwens) zo'n ding zelf in elkaar zetten. Maar goed, voor mij echt een beetje overkill denk ik. Als ik een 20 watt versie kan maken, is het ook goed.
Je gaat lekker, ookal op dat drumstel!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:31 schreef savale het volgende:
Hehe ja het nut is voor mij ook niet zo groot, maar ga toch bieden
Je zoekt echt hele nummers?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Piperidine het volgende:
Hoi.
Ik speel nu ongeveer twee weken gitaar. De D/A/E en Emin akkoorden beheers ik nu vrij aardig, maar ik ben op zoek naar wat (bekende) liedjes met deze akkoorden. Kunnen jullie mij daarbij helpen?
Als je last hebt van druk zou ik toch even je gitaar terugbrengen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef W1ckeDxt het volgende:
Geweldig! Mijn Fender is terug. 0.11 snaren!!3 Nieuwe springveren achterin omdat de druk zo hoog is.
Ik heb ooit een liedje geschreven met een andere FOK!ker, die is alleen maar A/D/A/E,quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Piperidine het volgende:
Hoi.
Ik speel nu ongeveer twee weken gitaar. De D/A/E en Emin akkoorden beheers ik nu vrij aardig, maar ik ben op zoek naar wat (bekende) liedjes met deze akkoorden. Kunnen jullie mij daarbij helpen?
Die urlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik heb ooit een liedje geschreven met een andere FOK!ker, die is alleen maar A/D/A/E,
http://tinyurl.com/homoeroteq -> Kinder liedje. Veel speel plezier.
Hehehequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik heb ooit een liedje geschreven met een andere FOK!ker, die is alleen maar A/D/A/E,
http://tinyurl.com/homoeroteq -> Kinder liedje. Veel speel plezier.
Stir it up - Bob Marleyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Piperidine het volgende:
Hoi.
Nice, hoeveel moet je uiteindelijk betalen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef mr-green het volgende:
Kavel gewonnen
http://www.daanauctions.c(...)egoryId=14&HotItem=1
Kan alleen niet op de dag van ophalen
111 euro.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nice, hoeveel moet je uiteindelijk betalen als ik vragen mag?
Mooie prijs! Ik betaalde 117 voor een comet bij de vorige veilingquote:
quote:
Tering, die dingen worden echt weggegooid of niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:04 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mooie prijs! Ik betaalde 117 voor een comet bij de vorige veiling
Gloria, en dan natuurlijk ook zingen erbij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Piperidine het volgende:
Hoi.
Lolaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Piperidine het volgende:
Hoi.
Mwah, ik denk dat dat wel meevalt. Ze halen er gewoon nog uit wat er nog uit te halen valt zodat ze zoveel mogelijk schulden kunnen aflossen. Winst is denk ik niet een goed woord in het geval van een faillissementquote:
Ja idd hij heeft nu meer spanning, hij speelt super.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als je last hebt van druk zou ik toch even je gitaar terugbrengen.
Het zou meer spanning moeten zijn![]()
Was dit nou de laatste London City veiling?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:28 schreef mr-green het volgende:
Pfff 2,5 heen en 2,5 terug reizen met OV naar Apeldoorn of 35 euro betalen om te laten bezorgen...
Denk het tweede
Ik denk het wel. Zoveel stond er vorige week niet meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:35 schreef Griebus het volgende:
[..]
Was dit nou de laatste London City veiling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |