Dat vind ik als rechtgeaarde metalhead ook. Als je meer snaren of een langere tuning nodig hebt om heavier te klinken, doe je het gewoon niet goedquote:
Ja, maar dan vind ik de rest van de muziek nog boringquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:50 schreef The_Dean het volgende:
MAAR, Witch, ze hebben nu een nieuwe.
Goed punt, maar er zitten soms wel lekkere riffs/stukjes tussen. Niet dat ik ze nu op de voet volg, maar ik ga ze ook niet uit de weg. Heb de eerste 2 albums trouwens gesigneerd in de kast staanquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar dan vind ik de rest van de muziek nog boring. Echt, waarom zou je naar Trivium luisteren als je ook naar Annihilator, Nevermore enzo kunt luisteren?
.
Ik wil ook lange tuningquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat vind ik als rechtgeaarde metalhead ook. Als je meer snaren of een langere tuning nodig hebt om heavier te klinken, doe je het gewoon niet goed.
Klopt ook nog. Het ligt vaak aan de drummer in het algemeen, vooral bij metal en daar de hogesnelheidsvariant van. Niet dat Trivium zo snel is. Kun je nagaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat is dat een slechte liveband, zeg. Ik heb ze 3 keer gezien en alle keren rammelde het aan alle kanten, met name die drummer.
Ja, volg hem al, maar eigenlijk geen geld voor.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:40 schreef stefanhaan het volgende:
Rocknijntje*In Fobo zetten gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb hier nu geen geluid. Lijkt-ie een beetje op onze cover die op het vorige album staat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Een Nirvana Smells Like Teen Spirit cover. Ooit voorgenomen dit nummer niet te coveren maar nu op een akoestische manier is het best wel tofBinnenkort ff goed doen zang staat er ook niet zo netjes op nu moet ff in een iets andere toonsoort.
http://picosong.com/K8W/
Benieuwd wat jullie van het idee vinden
Problem?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vooral dat klein lief en schattig, en dan posten om 10 voor 5 snacht's
Die stem.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Een Nirvana Smells Like Teen Spirit cover. Ooit voorgenomen dit nummer niet te coveren maar nu op een akoestische manier is het best wel tofBinnenkort ff goed doen zang staat er ook niet zo netjes op nu moet ff in een iets andere toonsoort.
Shit wat vetquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee echt akoestisch dus wel andersquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hier nu geen geluid. Lijkt-ie een beetje op onze cover die op het vorige album staat?
Nummer kan je volgens mij niet op zo heel veel verschillende manieren leuk coveren.
quote:
Ik vind eigenlijk dat het wel beter kan vooral in het begin is het nogal nasaalquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Shit wat vet
Die gast heeft echt een te gekke stem!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Geniaal, live ook. Dat sfeertjequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hier nu geen geluid. Lijkt-ie een beetje op onze cover die op het vorige album staat?
Nummer kan je volgens mij niet op zo heel veel verschillende manieren leuk coveren.
Ja hij kan toffe dingenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef The_Dean het volgende:
Ja ok, maar die andere opnames en filmpjes ook, echt te gek. Muziek ook natuurlijk!
Blijft een tof nummer!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hij kan toffe dingen
Dat stuk vanaf 1.20 hoe hij met zijn stem doet en dat lichte overslaan vind ik altijd tof
Nice dat is wel tofquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef guitarist het volgende:
Gisteren met een vriend een cover opgenomen. Eigenlijk helemaal niet bijzonder, het zijn maar 4 akkoorden of zo.
Hja, je kan idd horen dat dat niet zo goed gemic'd is. Die van mij is ook maar met 2 microfoons gedaan, 1 voor de gitaar en een voor z'n stem.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nice dat is wel tof
Dat wil ik ook doen met broken van Seether. Dit was de opname van de camera. Maar dan ff met 2 mics en een camera doen
http://picosong.com/NSH/
Ja dat is prima idd. Dit is gewoon het geluid van de camera zelf (zo'n fototoestel dingquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hja, je kan idd horen dat dat niet zo goed gemic'd is. Die van mij is ook maar met 2 microfoons gedaan, 1 voor de gitaar en een voor z'n stem.
Cool man!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef guitarist het volgende:
Gisteren met een vriend een cover opgenomen. Eigenlijk helemaal niet bijzonder, het zijn maar 4 akkoorden of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |