Poe, Lovecraft, King?quote:Op zondag 28 augustus 2011 06:30 schreef MsMessy het volgende:
Ik geloof dat ik beter thuis ben in de horrorschrijvers dan in de horrorfilms.
Dit soort anal toys is nog te hoog voor mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Uiteraard... wilde deze altijd aant werk zien
[ afbeelding ]
star trekquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Zo dat was het star trek zoek alles uit met scifi gedoetje.
Ik zou Stephen King nou niet bepaald intellectueel willen noemenquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zie jou intellectueel doen
Dat is waarquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou Stephen King nou niet bepaald intellectueel willen noemen
Van Clive Barker alleen Weefwereld gelezen. Tof boek wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 06:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
o.a. en Clive Barker, Poppy Z. Brite, Anne Rice, enz.
Hij heeft best wel goede boeken geschreven maar mijn favoriet is tot nu toe Poppy Z. Brite.quote:Op zondag 28 augustus 2011 06:35 schreef ValHallen het volgende:
Maar King is een baasch! The Stand en IT staan al jaren in mijn top 3 boeken
Mogge... ik ga lekker liggenquote:
Tot laterquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:46 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mogge... ik ga lekker liggen
Ciao allemaal
ga slapenquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook wel zin om nog ff te slapen, maar dat lukt niet.
Echt vreemd. Om 2 uur in slaap gevallen, en nu al wakker, en ik had maar 8 blikjes bier op ofzo
Matig ritme
ben nog niet van de streamquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:50 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar ja ben nog zo wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |