Toch opmerkelijk dat [rec] er in staat. Geniale film(s). Maar waarom verdient de film die plek?quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:53 schreef ValHallen het volgende:
1. Laberinto del Fauno, El (2006)
Alternatieve titel: Pan's Labyrinth
2. Shichinin no Samurai (1954)
Alternatieve titel: The Seven Samurai
3. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)
Alternatieve titel: The Good, the Bad and the Ugly
4. Fargo (1996)
5. Martyrs (2008)
6. [Rec] (2007)
Alternatieve titel: Rec
7. Mary and Max (2009)
8. Incredible Shrinking Man, The (1957)
9. Léon (1994)
Alternatieve titel: The Professional
10. Braindead (1992)
Alternatieve titel: Dead Alive
Mijn top 10.
Whaha.... welnee, prachtige film! Dan wel het origineel he, die moderne versie met die gast van Three man and a little lady is zwaar ruk!quote:
Ja dat is waar ie naar kijkt op de tv in de film en waar de muziek van is. Maar goed dus weer bekend geworden door WALL-Equote:
Claustrofobisch, spannend en de beste scare ooit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat [rec] er in staat. Geniale film(s). Maar waarom verdient de film die plek?
Films verneuken je fantasiebeelden bij het boekquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:55 schreef MsMessy het volgende:
Ik vind vaak een boek beter en een film is dan wel vermakelijk maar ik zie in mijn eigen fantasie vaak veel beter uitgewerkte verhalen dan dat ze ooit kunnen verfilmen.
Martyrs?quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:58 schreef johnnylove het volgende:
Je hebt iig voor gezorgd dat ik Martyrs net in mijn watchlist heb gepleurd...
De beste scare als in de camera op het eind, die de bovenverdieping filmt en dan babyzombiequote:Op zondag 28 augustus 2011 05:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Claustrofobisch, spannend en de beste scare ooit.
Het doet me bar weinig. Maar als je naar mijn top 10 kijkt zie je dat er een sprookje op 1 staat en verder 4 horrorfilms, een science-fiction en een animatiefilm. Ik zoek het niet echt in de 12 Angry Men hoek dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:58 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Whaha.... welnee, prachtige film! Dan wel het origineel he, die moderne versie met die gast van Three man and a little lady is zwaar ruk!
Ja en dan vind ik de films vaak ondermaats en slecht gecast en het verhaal teveel uitgehold. Dus dan lees ik het verhaal liever.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Films verneuken je fantasiebeelden bij het boek
Die ja. I Saw the devil al gezien?quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Martyrs?
Ach zo kom je weer op ideeën![]()
Sowieso boeken van 500+ pagina's uitwerken in een film van 2 uur. Werkt bijna nooit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 06:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik de films vaak ondermaats en slecht gecast en het verhaal teveel uitgehold. Dus dan lees ik het verhaal liever.
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De beste scare als in de camera op het eind, die de bovenverdieping filmt en dan babyzombie?
Was wel meesterlijk hoor, dat laatste kwartier en dan dat enge figuur (de originele houder van het virus?) die dan rondloopt.
Deel 2 vond ik trouwens net zo goed als deel 1
Oeh dat is echt een gruwelijke. Werd in en in koud door die film.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:58 schreef johnnylove het volgende:
Je hebt iig voor gezorgd dat ik Martyrs net in mijn watchlist heb gepleurd...
Spirited away is de meest overrated anime productie ooitquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:00 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Die ja. I Saw the devil al gezien?
en ook voor Spirited away.
Geen idee. De film vind ik geweldig..quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://anime.thehylia.com(...)akushi-spirited-away
Welke?
Spirited Away is prachtigquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Spirited away is de meest overrated anime productie ooit
Het kan allemaal zo veel beter
in schoot ook ff 3 meter de lucht inquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JaIk ging stuk toen
[..]
Oeh dat is echt een gruwelijke. Werd in en in koud door die film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODVER IK WIL REC 3 ZIEN NUUUUUUUUUUUUUUUU
:')
Artfagquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spirited Away is prachtigAl vind ik Totoro beter.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 06:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in schoot ook ff 3 meter de lucht inIk had het al redelijk snel doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODVER IK WIL REC 3 ZIEN NUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |