zitten ze niet mee met 3000 man in de tent. hij zou er pas mee zitten als ik t voor elkaar krijg dat ze niet meer bij ons mogen komen want tis voor hun de belangrijkste tourquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet gaan. Als een soort protest-actie.
Dat ontbijt van B. bedoel ik. Jakkes bloedworst en witte bonen in tomaten saus.quote:
Hey!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Poh. Na een heidense reis (vanmorgen 10 uur vertrokken) zitten en Fromaggio en ik weer in ons eigen huis. Reisverslag volgt morgen. Maar: Hallo allemaal
Ja, erg gezellig! En alle taarten vielen weer in de smaak, en de hapjes ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Lie! Was het allemaal lekker? En gezellie?
Ik ben moe, maar dat had ik door. Grapje, jeweets..quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ontbijt van B. bedoel ik. Jakkes bloedworst en witte bonen in tomaten saus.
Nope, geen overstromingenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef Bluezz het volgende:
LeinieWelcome home jij en je plankie!
Weer veilig thuis dus
Geen overstromingen?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:43 schreef golfer het volgende:
Hey!
Welkom terug!
En we willen alles weten...nou ja...bijna alles dan.
Oi, zo erg? Wij hebben op de heenweg maar 8 minuten hoeven wachten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Maargoed: we waren dus vanmorgen om 10 uur vertrokken en we komen net een half uurtje geleden aan. Hoezee voor die geweldige Zwitserse tunnel
Ik zal het je gekker vertellen, Kaas heeft van 10 uur vanmorgen tot 18.30 uur aan een stuk gereden. We hebben geen pauze gehouden, niks gedronken alleen wat chips gegetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:56 schreef Bluezz het volgende:
Maar in 1 keer doorrijden van Italy tot hiero is echt
Ja wij op de heenweg 5 minuten, op de terugweg anderhalf uur als het niet meer wasquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef LieLie het volgende:
Oi, zo erg? Wij hebben op de heenweg maar 8 minuten hoeven wachten.
Oef, da's minder..quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja wij op de heenweg 5 minuten, op de terugweg anderhalf uur als het niet meer was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |