Vind 15 minuten best langquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb een vrij uitgebreide site gevonden. Die zegt 15-20 min max, en dan elk uur herhalen. Als het te koud wordt gaat je lichaam de kou compenseren door er bloed naartoe te sturen en dat wil je dus niet.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
briljant!! En hem een beetje kennende was hij als een kind zo blij er mee
![]()
Ja, Hellendoorn, losloopgebied, mooi bos. Ben ik al een tijdje niet geweest.. Heb alleen nog niet naar de weersvoorspelling gekeken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:42 schreef LieLie het volgende:
Sun, al iets bedacht waar we morgen kunnen wandelen?
Moet je ook niet doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, Hellendoorn, losloopgebied, mooi bos. Ben ik al een tijdje niet geweest.. Heb alleen nog niet naar de weersvoorspelling gekeken.
Nee, geloof ik ook nietquote:
Die laatste zou het wel eens kunnen worden, zit niet zo ruim in de waterdichte jassenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, geloof ik ook nietNeem maar gewoon een goede jas mee, dan komt het goed
(desnoods leen je er een van mij, heb nu 2 waterdichte zomerjasjes)
No problemo..quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die laatste zou het wel eens kunnen worden, zit niet zo ruim in de waterdichte jassen
Ja, is goed! Hoe laat ben jij weer terug van sporten en klaar en zo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
No problemo..
En ik ga denk ik het Italiaanse kipstoofpotje maken wat in de laatste delicious staat, goed idee? Betekent wel dat we op tijd weer thuis moeten zijn omdat het best een tijdje in de oven moetKunnen we ondertussen een spelletje doen oid.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, is goed! Hoe laat ben jij weer terug van sporten en klaar en zo?
MrLie heeft trouwens kascommissie in huis morgenavond, extra reden om te blijven eten![]()
Zo fijn dat ik niet de enige benquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:15 schreef Jagärtrut het volgende:
oei, ik las iets anders...een combi tussen ei en enkel. En daar een groot ei hebben lijkt me niet zo fijn..
Op je enkel trouwens ook niet...
Oke, ik wil misschien ook gaan sporten, maar dan kan ik er tegen half een wel zijn denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ik ga proberen om 9 uur te sporten, half 11 thuis, douchen e.d. en dan snel boskippen doen.. Vanaf uur of 12 denk ik zou moeten lukken.. Dan kan je lunch mee pakken als je wilt (iets simpels dan wel hoor..)
Mijn wat??quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oke, ik wil misschien ook gaan sporten, maar dan kan ik er tegen half een wel zijn denk ik.
Hou je je mobiel even in de gaten?
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mrLie's riem gejat. Maakt van een outfit van een hema-rokje en effen shirtje toch net wat anders.
Een effen strakkequote:Op zondag 28 augustus 2011 13:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Welk rokje?? Zo'n effen strakke of een van de flodderrokjes??
Je moet ze toch even hun gang laten gaan eigenlijk? De kleine moet even weten wie de baas is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:20 schreef borisz het volgende:
De beesten liggen nu boven naast elkaar. Bellefleur gedoogd het nu zolang ik d'r ook ben. Ik moet bellefleur weer een beetje te zien ontstressen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |