Verschil tussen WO en MBO gok ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat ze iets te optimistisch zijn:
Yeah right
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat ze iets te optimistisch zijn:
[..]
Yeah right
Nou, ik vond hem anders knap disturbing en vooral omdat ik hem daarvoor kende als die brave en vriendelijke papa in Third Rock from the Sunquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
John Lithgow![]()
Ik vond hem altijd al
ook als Dick Solomon, maar deze rol is echt helemaal
![]()
![]()
haha nou daarin is hij ook al flink weird, maar dat maakt deze rol idd juist zo eng! Briljantquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik vond hem anders knap disturbing en vooral omdat ik hem daarvoor kende als die brave en vriendelijke papa in Third Rock from the Sun
Hij speelt een nogal ziek persoonquote:
Spannend hèquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
haha nou daarin is hij ook al flink weird, maar dat maakt deze rol idd juist zo eng! Briljant![]()
Nog 3ep te gaan......... grrr........
juhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
juhrotserie is het
Je bent bijna bij het hoogtepunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nee, dat is pas in serie 5.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
juhrotserie is het
Jaaaaaaaaaa iewwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben jaloers dat jullie het kijken en ik alles al gezien heb![]()
Heb je ze van het podium afgejaagd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |