Ik vraag het me hardop afquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:59 schreef Frey het volgende:
Eens kijken of ze het weer langere tijd spannend kunnen houden.
Jazeker:quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vraag het me hardop afWe kennen de schrijvers hè
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Jazeker:
[ afbeelding ]
Oh nee, er zijn nu andere.
Inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:11 schreef Frey het volgende:
Vooral die laatste zou toch beter moeten weten.
Inderdaad:quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:16 schreef Frey het volgende:
Ze komen ook echt als idioten over in interviews en zo.
Vooral deze gozer:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe lang geleden die cliffhanger is bedacht als Martin van Steijn aan het woord was geweest:quote:
Dat was erg, ja.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vraag me af hoe lang geleden die cliffhanger is bedacht als Martin van Steijn aan het woord was geweest:
"Deze cliffhanger hebben we zes maanden geleden bedacht... nee, in januari... of was het nou februari... Nou ja, we houden het op zeven maanden geleden."
Ja, misschien wel, maar om, in mijn geval, die dinsdag na school (waar ik om vijf uur klaar ben) nog naar Rotterdam af te reizen in de hoop dat ze bij de MediaMarkt dat ding voor 5 euro goedkoper verkopen én dat ding überhaupt hebben is voor mij geen optiequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:33 schreef Frey het volgende:
Ik heb hem helemaal niet besteld.
Hij ligt vaak net iets goedkoper in de winkel op die dag.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:44 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Seizoen 4 komt binnenkort op DVD, weer een leuk opwarmertje voor de werkelijke topseizoenen.
Over zo'n 3 weken kun je de box krijgen. Of nee, sneller al... Ja, 20 september."
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:44 schreef RaymanNL het volgende:
Er is trouwens al wel een exit gelekt, gisteren bevestigt namens de acteur/actrice zelf, namelijk:Wie gaat er aan die wietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |