Heb je dat de vorige keer wel vantevoren gedaan dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Deze keer ga ik de shortie niet kijken.
Vorig jaar wel ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heb je dat de vorige keer wel vantevoren gedaan dan?
Vorig jaar was dan ook wel een dieptepunt.quote:
Morgen zie je pas echt wat een zomercliffhanger is.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vorig jaar was dan ook wel een dieptepunt.
Het was de eerste cliffhanger die ik zag, dus ik was niet teleurgesteld. Ik moest vooral lachen om de opmerkingen van Lorena. Een vrouw die moet bevallen voor alles en nog wat uitschelden.![]()
Maar als ik een andere cliffhanger eerst had gezien, had ik 'm waardeloos gevonden.
Ja, is dit een uit de categorie: échte cliffhanger?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Morgen zie je pas echt wat een zomercliffhanger is.
Een van de beste tot nu toe.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, is dit een uit de categorie: échte cliffhanger?
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Frey het volgende:
Zwart zou achteraf gezien misschien toch toepasselijker zijn geweest.
dat hoor je idd nietquote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Frey het volgende:
Dat roeren in de appelsap valt niet op nee.
Nee man. Daarom is het ook appelsap.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Frey het volgende:
Dat roeren in de appelsap valt niet op nee.
Ne, hij ging toch alleen 3 maanden eruit? Danny was trouwens niet te zien, dus zou het niet wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |