Wat een luxeprobleem zeg. Toen ik mijn huis ging kopen was ik blij als ik iets binnen mijn prijsklasse vond waar géén asbest was aangetroffen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt.
Nja, eigenlijk heb ik 2 serieuze opties. Qua ligging maakt het niet uit, alleen het prijsverschil is ongeveer 20 ruggen, waarbij aan de duurdere alles is gedaan op dubbel glas boven na, en de goedkopere is grondig toe aan een flinke opknapbeurt, dus dan ben ik dat prijsverschil wel weer kwijt. Maar dan kan ik het wel precies naar m'n eigen smaak doen, en de duurdere is mij wel prima, al zou ik sommige dingen anders doen als ik zelf mocht kiezen. Dus dat is het éigenlijk nét niet. Wel bij vrienden om de hoek, en de goedkopere is een eindje fietsen.
Ik heb niet eens een prijsklassequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een luxeprobleem zeg. Toen ik mijn huis ging kopen was ik blij als ik iets binnen mijn prijsklasse vond waar géén asbest was aangetroffen.
Sja, als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een luxeprobleem zeg. Toen ik mijn huis ging kopen was ik blij als ik iets binnen mijn prijsklasse vond waar géén asbest was aangetroffen.
Wel asbest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een prijsklasse
quote:
Mja, ik vind het ook niet zo tof iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:38 schreef CherryLips het volgende:
ik krijg toch echt helemaal de zenuwen van die final destinationfilms he
Ik zie al overal gevaar, moet je me vooral dit laten kijken. En toch kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook niet zo tof idd
zouden ze in deel 5 nu eindelijk op de bestemming aankomen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:38 schreef CherryLips het volgende:
ik krijg toch echt helemaal de zenuwen van die final destinationfilms he
Rtl8, ging net over vrouwelijke orgasmenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al overal gevaar, moet je me vooral dit laten kijken. En toch kijken
Dat het een hoax isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Rtl8, ging net over vrouwelijke orgasmen
Tell me something I don't knowquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nog steedsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een of andere film, schat.quote:
Dan kunnen er nog steeds tips gegeven wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een of andere film, schat.
En nee, geen natuur- of instructiefilm
Ik kan me nog de goede oude tijd herinneren dat we beiden verliefd waren op dequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben ik zo-waardig vanavond? Het is de zoveelste al.
Ik hou er ook van!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me nog de goede oude tijd herinneren dat we beiden verliefd waren op de-smilie. Die tijd is helaas lang voorbij, jij liet ons alleen
Zo ken ik je weer!quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
![]()
lalalaa regen regen lalalalahopelijk houdt het nu op
het is wel erg lucht-vochtig bij jou zeg.. hier zijn maar een paar korte buitjes gevallen vandaag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
![]()
lalalaa regen regen lalalalahopelijk houdt het nu op
A man ... het blijft vallen hiero... ben gelukkig wel redelijk droog heen en weer richting supermarkt geweestquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:14 schreef clevy het volgende:
[..]
het is wel erg lucht-vochtig bij jou zeg.. hier zijn maar een paar korte buitjes gevallen vandaag.
is het dan wel of niet opwindend dat je er niet nat van bent geworden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A man ... het blijft vallen hiero... ben gelukkig wel redelijk droog heen en weer richting supermarkt geweest
Dude....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:20 schreef clevy het volgende:
[..]
is het dan wel of niet opwindend dat je er niet nat van bent geworden?
op z'n engels gooien ze zelfs met huisdieren uit de wolkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
Na regen komt zonneschijn of nog meer regen in Engels geval
euh ja.. ben een beetje gaar. grapjes zijn weinig subtiel meer. zal maar eens wat slaap in gaan halen zoquote:
die van ben over beltegoed?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
de advertentie is best leuk in deze context
Thehehehehequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef clevy het volgende:
[..]
op z'n engels gooien ze zelfs met huisdieren uit de wolken
[..]
euh ja.. ben een beetje gaar. grapjes zijn weinig subtiel meer. zal maar eens wat slaap in gaan halen zo
Kom op:quote:
Tena Ladyquote:
good busy.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo maar eens even aan de vodka-martini denk ik
Smakelijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo maar eens even aan de vodka-martini denk ik
Mojito, ook lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:33 schreef clevy het volgende:
[..]
good busy.
ik had me gisteren (vanmorgen vroeg) voorgenomen een dark 'n stormy te nemen.
dat had de baas van de kroeg als cocktail van de dag bestempeld.
alleen tegen de (dronkon-) tijd dat ik die bij de barman bestelde was ik de naam deels kwijt en hij snapte me niet.
mojito smaakte ook wel.
Dat komt goedquote:
Daar ben ik niet bang voorquote:
Ik ben voorspelbaar?quote:
Hmm... Ja / Nee... Ik weet nog dat jij graag een drankje lust, dus daarom denk ik dat het wel goed komtquote:
Wel goede drank he? Ik pretendeer tenslotte smaak te hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ja / Nee... Ik weet nog dat jij graag een drankje lust, dus daarom denk ik dat het wel goed komt
Uhuh! Ik ben zelf alleen meer van de mojito's..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel goede drank he? Ik pretendeer tenslotte smaak te hebben
Volgens mij ga jij Caparhina´s ook wel waarderenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh! Ik ben zelf alleen meer van de mojito's..
Ik vond die vorig jaar in Spanje niet zo lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij Caparhina´s ook wel waarderen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh! Ik ben zelf alleen meer van de mojito's..
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:05 schreef L-E het volgende:
En dat Peuter dan vraagt waarom je zijn kamer verft met een mes. We hebben toch kwasten gekocht?
De hele nacht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:31 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hoelang heb je het laten drogen L-E?
Kan gladschuren wel als het om een muur gaat? Het is overigens maar aan 1 kant opengebarsten waar waarschijnlijk nog iets voor komt te hangen ook. Maar ik wil het zo mooi mogelijk hebben, ik zal even gaan kijken daar, thanks.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:52 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Beste advies is op K&W , maar wat ik gedaan heb bij mijn kozijnen is 3-4 dagen wachten, toen gladschuren en daarna opnieuw schilderen. Dan kan het drogen ook.
Maar misschien dat ze bij klussen en wonen een betere oplossing hebben
Ja lekker, gister een paar lekkere biertjes gedronken!quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
Goedemorgen lieve singeltjes, hoe is het leven hier?
Welke heb je gehad? Lekkere biertjes hebben ze hier niet zoveel (ik geef niks om Guinness) en ze vinden een Leffe Blond al speciaal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja lekker, gister een paar lekkere biertjes gedronken!
IK heb nog een uurtjequote:Op zondag 28 augustus 2011 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
Op valreep nog een goeie morgen gewenst
Hoe is het in Ierland?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Lekkere biertjes hebben ze hier niet zoveel (ik geef niks om Guinness) en ze vinden een Leffe Blond al speciaal.
Whiskeys doen t wel helemaal
[..]
IK heb nog een uurtje
Een soort van pilsje, maar dan minimaal 17 keer beter: Samuel Adams Boston Lager.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Lekkere biertjes hebben ze hier niet zoveel (ik geef niks om Guinness) en ze vinden een Leffe Blond al speciaal.
Whiskeys doen t wel helemaal
[..]
IK heb nog een uurtje
Gelukkig is dat hier ook zo, als dat de pijn verlicht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo: http://theoatmeal.com/blog/seattle_weather
Wouw, gaaf etiketquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een soort van pilsje, maar dan minimaal 17 keer beter: Samuel Adams Boston Lager.
En daarna een smoked baltic porter van Left Hand Brewing Company: de Fade to Black (vol. 2).
Check het etiket:
[ afbeelding ]
Qua whiskeys: zeker verslingerd aan de connemara?
Nah, ik hoor van mn vriendinnetje dat er ook af en toe nog mooi weer voorbij komt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier ook zo, als dat de pijn verlicht.
Weer lekker belangrijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo: http://theoatmeal.com/blog/seattle_weather
Hoi kersje!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ja, vorig weekend was het drie dagen zomer. Nu is het weer november.
CLquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Alles wat je van Engelse vrouwen weet, 2x zo erg, dan weet je hoe de Ierse zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weer lekker belangrijkDe vrouwen interesseren mij veel meer. Dus hoe zijn die?
Daar kom ik wel achterquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles wat je van Engelse vrouwen weet, 2x zo erg, dan weet je hoe de Ierse zijn.
Ik weet een paar plekken waar de leuke vrouwen komen, die houd ik voor mezelf
Precies tijdens Lowlands. Ik heb mijn kleurtje weer mooi bijgewerkt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo ook uit bed, gelukkig is de supermarkt hier op zondag van 9-9 openquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
Effe mezelf uit bed douwen. Het is tijd voor vettigheden!
Ok Ieren zijn maf!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet zo ook uit bed, gelukkig is de supermarkt hier op zondag van 9-9 openen aan de overkant van de straat (nouja, niet helemaal, daar ligt de rivier, maar aan de overkant van de zijstraat). Oh en iedereen loopt hier in z'n pyama over straat
(maar dan hoef ik me niet heel moeilijk aan te kleden in elk geval).
me 2quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:55 schreef automatic_ het volgende:
Nee, ik heb geen plannen.
Lazy Sunday
me 3quote:
Naar....naar....BUITEN!?!quote:
Vrouwquote:
hahahaha en dan ga je naar de bieb? Aj!quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga zo eens naar de kantoor bibliotheek, kijken of ze nog leuke boeken hebben. Verveel me (studie en schoonmaak ontwijkend gedrag).
Ga whiskey drinken johquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga zo eens naar de kantoor bibliotheek, kijken of ze nog leuke boeken hebben. Verveel me (studie en schoonmaak ontwijkend gedrag).
Eviequote:Op zondag 28 augustus 2011 14:21 schreef Evie het volgende:
[..]
hahahaha en dan ga je naar de bieb? Aj!
Zit ff aan de medicijnen, kan dus niet echt.quote:
Ohquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit ff aan de medicijnen, kan dus niet echt.
Alles heeft een ritmequote:Op zondag 28 augustus 2011 15:40 schreef Q. het volgende:
Pas om 7:00 gaan slapen is funest voor je ritme.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:58 schreef Barbusse het volgende:
Btw, L-E. Probeer je nu peuters´ slaapkamer in een magnetron te veranderen? Je wilt niet dat hij mobiel bereik heeft?
Serieus, is het een magnetisch vlak? Hoe hebben ze dat als verf gekregen zonder een grote coalescenderende bende te krijgen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Het idee was zo leuk, een magnetisch vlak boven zijn tafeltje om zijn eigen tekeningen aan op te hangen.
niggawhud?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Serieus, is het een magnetisch vlak? Hoe hebben ze dat als verf gekregen zonder een grote coalescenderende bende te krijgen?
Samenklonterenquote:
Zeg dat dan, de vuige scrabblelaarquote:
Ik heb de verf gekocht, niet gemaakt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Serieus, is het een magnetisch vlak? Hoe hebben ze dat als verf gekregen zonder een grote coalescenderende bende te krijgen?
En nu?quote:
Vraag dat aan Akzo Nobel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
@Akzo Nobel: Hoe heeft u dat als verf gekregen zonder een grote coalescenderende bende te krijgen?quote:
Google is je vriendquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
@Akzo Nobel: Hoe heeft u dat als verf gekregen zonder een grote coalescenderende bende te krijgen?
Google trakteert me anders nooit op een biertjequote:
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:37 schreef Barbusse het volgende:
Google trakteert me anders nooit op een biertje
Enorm irritant ja. Niet trakteren, maar wel overal een antwoord op denken te vinden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Betweters.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:40 schreef Barbusse het volgende:
Enorm irritant ja. Niet trakteren, maar wel overal een antwoord op denken te vinden.
Akzo Nobel: Heel makkelijk: de verf is in zijn geheel niet magnetisch.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
@Akzo Nobel: Hoe heeft u dat als verf gekregen zonder een grote coalescenderende bende te krijgen?
Branden in de hel moeten ze, GOTT IM HIMMEL!!!quote:
Das omdattie te duur betaald wordtquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Woei!![]()
Heb geheel democratisch met mezelf besloten dat ik ga voor het goedkopere huis en dan een godsvermogen kapot gooien op een grondige opknapbeurt
Dank uquote:
Tortellinni met geroosterde paprikaatjesquote:
Hmm, dat klinkt zeker lekker!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tortellinni met geroosterde paprikaatjes
Was het ookquote:
Ik zal voor je duimenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Grootste voordeel van het hele verhaal is nog dat ik nu nog bij m'n ouders woon, dus ik kan dat huis kopen en vervolgens opknappen, en ondertussen thuis blijven wonen. Ik hoef niet in de zooi te zitten
En ik vind het wel tof om iets om te toveren tot wat eigens. Je kunt het wel laten zoals het is, maar dan blijft het altijd de boel van de vorige bewoners. Dit is straks helemaal míjn huisje
Nouja, als het allemaal doorgaat dan dus he
Dat vraag ik mij ook afquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:19 schreef automatic_ het volgende:
Zeg. Is het hier tegenwoordig altijd zo stil?
Of komt het weer tot leven door de week, als iedereen op z'n werk zit?
Hier werkt het vaak nèt iets andersquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:23 schreef Kimbrleyy het volgende:
Ik ben nieuw dus zou het niet weten, maar je zou toch denken dat er met die regen genoeg mensen gezellig thuis achter de computer blijven zitten!
De echte oude garde is van ver voor jouw tijd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik mis de oude garde. Toen singles nog druk en gezellig was.
Zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De echte oude garde is van ver voor jouw tijd.
Hoe lang is dat eigenlijk geleden? Dat moet al weer ene hele tijd zijn....quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De echte oude garde is van ver voor jouw tijd.
Zeker een jaar of zeven geleden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:29 schreef automatic_ het volgende:
Hoe lang is dat eigenlijk geleden? Dat moet al weer ene hele tijd zijn....
12 jaar geledenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe lang is dat eigenlijk geleden? Dat moet al weer ene hele tijd zijn....
Zo, dan kan je het met recht de oude garde noemenquote:
Dat is zeker een tijdje! Al zie ik nu dat ik er vanaf 10-2008 "al" benquote:
Als je nieuw bent hoor je jezelf voor te stellen. Werkelijk ALLES willen we wetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:23 schreef Kimbrleyy het volgende:
Ik ben nieuw dus zou het niet weten, maar je zou toch denken dat er met die regen genoeg mensen gezellig thuis achter de computer blijven zitten!
Mwah, kom eerst maar door met die maten. Daarna vragen we wel door.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:36 schreef Barbusse het volgende:
Als je nieuw bent hoor je jezelf voor te stellen. Werkelijk ALLES willen we weten
Vergeet de foto´s niet!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah, kom eerst maar door met die maten. Daarna vragen we wel door.
Haha, lekker oppervlakkig hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah, kom eerst maar door met die maten. Daarna vragen we wel door.
Zo lang alquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is zeker een tijdje! Al zie ik nu dat ik er vanaf 10-2008 "al" ben
De PM zit al in haar PM-box.quote:
quote:
Het is voor ons om te bepalen wat normale maten zijn. Dus wat is je IQ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:40 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Haha, lekker oppervlakkig hoor
Hoi, ik ben KimberleyBen bijna 20, woon in de randstad en studeer psychologie
En die maten zijn gewoon normaal hoor! haha
En waar zijn jullie foto's dan?quote:
De mannen die pretenderen vooral geïnteresseerd te zijn in je innerlijk zijn notoire leugenaars. (en zeer waarschijnlijk ook nog maagd) Kun je maar beter gewoon weten waar je aan toe bent, toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:40 schreef Kimbrleyy het volgende:
Haha, lekker oppervlakkig hoor
Hoi, ik ben KimberleyBen bijna 20, woon in de randstad en studeer psychologie
En die maten zijn gewoon normaal hoor! haha
Bovengemiddeld, hou het toch wel aardig vol op de universiteitquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is voor ons om te bepalen wat normale maten zijn. Dus wat is je IQ?
Dat hoeft niet meer als je tot de oude garde behoort.quote:
Ik ga maar eens op onderzoek uitquote:
Vind dat wel zo aardig naar de nieuwkomers toe!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer als je tot de oude garde behoort.
De wereld is niet aardig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:43 schreef Kimbrleyy het volgende:
Vind dat wel zo aardig naar de nieuwkomers toe!
Hoog genoeg om het MBO te voltooienquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:42 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Bovengemiddeld, hou het toch wel aardig vol op de universiteiten die van jou?
Ach, Air kan het zich veroorloven lomp te zijn, de baas.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:43 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ik ga maar eens op onderzoek uit
[..]
Vind dat wel zo aardig naar de nieuwkomers toe!
Dit is redelijk oud jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken dit niet? Is het voor mijn tijd? Ik hoop van wel, want dan ben ik niet oud
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:52 schreef Barbusse het volgende:
Ach, Air kan het zich veroorloven lomp te zijn, de baas.
quote:
Blijft mooi hoe mensen dit als een vrolijke zomerplaat bestempelen.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:01 schreef xFriendx het volgende:
Ah no... Ik had net een leuke avond, komen jullie met dit op de proppen.
Oh, gaat het daar niet over dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijft mooi hoe mensen dit als een vrolijke zomerplaat bestempelen.
Een beetje.quote:
We hebben haar weggejaagd, Airquote:
Pwaapquote:
Typisch dat ze wel blijft antwoorden op mijn PM'tjes dan.quote:
Psychologiestudente he?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch dat ze wel blijft antwoorden op mijn PM'tjes dan.
Gemiste kans, ArTiCquote:
om haar een lolly aan te bieden?quote:
Je kan goed merken dat het voor haar ook weekend is.quote:
Een ArTiC-flavoured Chupa Chup?quote:
zonder papiertje eromquote:
onze sigs matchen niet al te best iigquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:29 schreef Kimbrleyy het volgende:
Ah wat leuk dat jullie me misten!
Heb nog geen PM gezien hoor
En niks tegen 1991, is een goed bouwjaar
Mijn geloofwaardigheid, wat doe je?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:29 schreef Kimbrleyy het volgende:
Dat is jammer, is het toch niet meant to bequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
onze sigs matchen niet al te best iig
Dan moet je maar niet van die praatjes hebben!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn geloofwaardigheid, wat doe je?
Laten we eens zien dan. In 1991:quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:29 schreef Kimbrleyy het volgende:
En niks tegen 1991, is een goed bouwjaar
Het is maar net hoe je het ziet, als je mij bovenaan het lijstje zet lijkt het al een stuk beter!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laten we eens zien dan. In 1991:
President Siad Barre van Somalië komt ten val
1ste editie van het Wereldkampioenschap voetbal vrouwen
Highlander II kwam uit
Serge Gainsbourg overleed
De Sovjet Unie houdt op te bestaan
Kimbrleyy geboren
Hmmm.....steekt er een beetje lafjes bij af hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het ziet, als je mij bovenaan het lijstje zet lijkt het al een stuk beter!
Siad Barre en Serge Gainsbourg zeggen mij dan weer niets..
Peuter al gedemagnetiseeerd?quote:
Heb je je nickname bewust zo gespeld of moest het Kimberlyy zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:36 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Dat is jammer, is het toch niet meant to be
[..]
Dan moet je maar niet van die praatjes hebben!
Oke, oke, ik zal het er niet meer over hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Wil het er nooit meer over hebben.
Al schrijft de helft van de mensen die ik ken het verkeerd, ik heet Kimberley en geen Kimberlyquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je je nickname bewust zo gespeld of moest het Kimberlyy zijn?
opslaghuis automaticquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:43 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Even een opruiming gehouden en nog een video en een dvd-speler gevonden
Die kunnen rechtstreeks naar de stort denk ik, aangezien ik niet verwacht dat iemand ze wil hebben
Dus je hebt je nick verkeerd gespeldquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:44 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Al schrijft de helft van de mensen die ik ken het verkeerd, ik heet Kimberley en geen Kimberly
Sommige dingen kan ik heel makkelijk weggooien, maar dit vind ik dan weer een beetje zondequote:
Ging er vanuit dat er vast al een Kimberley bestond!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus je hebt je nick verkeerd gespeld
Misschien kan je ze nog op marktplaats zetten voor een verzamelaar?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sommige dingen kan ik heel makkelijk weggooien, maar dit vind ik dan weer een beetje zonde
sluit het aan en doe er niks mee, hier staat ook nog een videorecorderquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sommige dingen kan ik heel makkelijk weggooien, maar dit vind ik dan weer een beetje zonde
Nee, mijn echte naam is Ziggy Stardustquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat er vast al een Kimberley bestond!En als die laatste e erin staat ben ik tevreden
Denk dat jij ook niet door het leven gaat als ArTiC?
[..]
Misschien kan je ze nog op marktplaats zetten voor een verzamelaar?
Nee... Ik heb 3 dvd-spelers, dus er moet er gewoon één weg!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sluit het aan en doe er niks mee, hier staat ook nog een videorecorder
Mijn zooi werkt nogquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
Ik heb nu drie televisies in huis, waarvan twee er stuk zijn. Iemand interesse?
Geef Peuter een schroevendraaier en een TVquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
ik hoef het niet....mijn DVD speler staat boven op kantoor stof te happen sinds ik een BR speler gekocht hebquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Ik heb 3 dvd-spelers, dus er moet er gewoon één weg!![]()
[..]
Mijn zooi werkt nog![]()
Oo ja, mijn 2e DVD speler ook, want ik heb nu ook een BR spelerquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoef het niet....mijn DVD speler staat boven op kantoor stof te happen sinds ik een BR speler gekocht heb
Stoer hoor!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, mijn echte naam is Ziggy Stardust
En jij gaat je aanmelden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
Lieve help. Er komt een X-Cherso, een talentenjacht voor het nieuwste 'lid' van de Bende van Ordinairen van Oh Oh Cherso.
Je mag niet liegen...quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, mijn echte naam is Ziggy Stardust
Is dat niet al geweest? De opnames zijn toch al klaar?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
Lieve help. Er komt een X-Cherso, een talentenjacht voor het nieuwste 'lid' van de Bende van Ordinairen van Oh Oh Cherso.
The Villa was er voor Oh Oh Chersoquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:54 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Is dat niet al geweest? De opnames zijn toch al klaar?
Ik zag vandaag ook op tv dat er een tweede soort Oh Oh Cherso komt op rtl 5, The Villa
Met jouw kwalificaties krijg je een wildcard voor de finale?quote:
Dat de opnames geweest zijn houdt toch niet in dat het al geweest is?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:54 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Is dat niet al geweest? De opnames zijn toch al klaar?
Ik zag vandaag ook op tv dat er een tweede soort Oh Oh Cherso komt op rtl 5, The Villa
Uiteraard.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw kwalificaties krijg je een wildcard voor de finale?
Oja, is ook eigenlijk best logisch dat ze dat eerst gaan uitzenden en dan het nieuwe seizoenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat de opnames geweest zijn houdt toch niet in dat het al geweest is?Ik zag net een voorstukje in ieder geval.
Ik heb het een paar jaar geleden gezien en toen vond ik het el meevallen. Al geloof ik best dat het nu erger isquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:59 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Oja, is ook eigenlijk best logisch dat ze dat eerst gaan uitzenden en dan het nieuwe seizoen
The Villa heb ik nog nooit eerder op tv gezien, maar heb daar ook een voorstukje van gezien en lijkt me minstens net zo ordinair
Jeujquote:
SYTYCDA bedoel jequote:
Vind je Dan Karaty niet leuk om naar te kijken dan?quote:
Ja in de nog werkende TV wel jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
Jij bent al oh oh genoeg?quote:
Blonde haren, grote jopen... She's in!quote:
Nee, dat doet me niets.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:04 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Vind je Dan Karaty niet leuk om naar te kijken dan?
"grote jopen"quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blonde haren, grote jopen... She's in!
So you think you can dance op rtl 5quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:05 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee over welke series jullie het hebben
So You Can Think You Can Date Articquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:05 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee over welke series jullie het hebben
quote:
Mooi, poëtisch!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Uit een sprookjesboek gekropen.
Dat programma ken ik niet..quote:
Meteen een leuke indicatie voor hoe het gesteld is met jouw algemene ontwikkeling.quote:
Laat me raden, iets van voor mijn tijd?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een leuke indicatie voor hoe het gesteld is met jouw algemene ontwikkeling.
Het rijmt wel beter dan het origineel. Waar hij het trouwens heeft over "geslopen" maar dat zijn futiliteiten.quote:
Dat weet Air heus wel!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het rijmt wel beter dan het origineel. Waar hij het trouwens heeft over "geslopen" maar dat zijn futiliteiten.
Ja, maar desondanks was er een reële kans dat je het wel kende.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:11 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Laat me raden, iets van voor mijn tijd?
Ik heb iets met vrouwen met grote jopen die kruipen. Dan gaan ze zo mooi hangen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
Het rijmt wel beter dan het origineel. Waar hij het trouwens heeft over "geslopen" maar dat zijn futiliteiten.
En dat dus!quote:
Misschien moet je er meer reclame voor maken?quote:
Blijkbaar heeft The PartySquad er nog geen autotune cover van gemaakt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:13 schreef Watertornado het volgende:
Ja, maar desondanks was er een reële kans dat je het wel kende.
De markt is inderdaad nog niet verzadigd. Misschien kan jij een beetje op je Roland raggen en er wat vets van maken? Of moet het simpeler?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft The PartySquad er nog geen autotune cover van gemaakt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb iets met vrouwen met grote jopen die kruipen. Dan gaan ze zo mooi hangen.
[..]
En dat dus!
Nee hoor! Ik denk eerder dat jij het moe bentquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
Ik haal een stuk MDF en ga dan weer met de magneetverf aan de gang.
Zijn jullie me al moe?
Nee hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
Zijn jullie me al moe?
ik kan je wel achter het behang plakkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
Zijn jullie me al moe?
Kan er niet zo goed tegen als een idee dat ik in mijn hoofd heb in de praktijk niet goed uitpakt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik denk eerder dat jij het moe bent
Succes!!
Simpel? Wordt onwijs lastig met die tempowisseling van het eerste couplet naar het refrein.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef Watertornado het volgende:
De markt is inderdaad nog niet verzadigd. Misschien kan jij een beetje op je Roland raggen en er wat vets van maken? Of moet het simpeler?
Ja maak er een leuk filmpje van en zet het op youtube zou ik zeggen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De markt is inderdaad nog niet verzadigd. Misschien kan jij een beetje op je Roland raggen en er wat vets van maken? Of moet het simpeler?
Korreltje 120? Dude, ik heb grote jopen, waar héb je het over?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor.
Hoe dik MDF ga je halen? En hoe ga je het MDF aan de wand bevestigen? Wel even korreltje 120 over het MDF heentrekken en veel succes met de kopse kanten!
Goed planquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ja maak er een leuk filmpje van en zet het op youtube zou ik zeggen!Kan mijn generatie er ook van meegenieten
Succes!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan er niet zo goed tegen als een idee dat ik in mijn hoofd heb in de praktijk niet goed uitpakt.
Waarom hang je die tekeningen niet gewoon op met plakband!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
Korreltje 120? Dude, ik heb grote jopen, waar héb je het over?
Schuurpapier. Mijn tip is om 3M te kopen maar waarschijnlijk interesseert je dat net zoveel als welke vorm je poep vandaag in de wc had.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Korreltje 120? Dude, ik heb grote jopen, waar héb je het over?
Heb ik wel overwogen. Gewoon heel veel tekeningen naast elkaar, zie je dat mislukte magneetverfvak ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom hang je die tekeningen niet gewoon op met plakband!
Jij blij, je jopen blij en wij blij!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
Heb ik wel overwogen. Gewoon heel veel tekeningen naast elkaar, zie je dat mislukte magneetverfvak ook niet.
Met Blu-tack ofzo? Ziet er dan weer wat netter uit dan plakband (wat niet blijft zitten als je muur een "holle" structuur heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb ik wel overwogen. Gewoon heel veel tekeningen naast elkaar, zie je dat mislukte magneetverfvak ook niet.
Ik kom nooit in lelystad. Wat een beschuldiging!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
L-E, wat deed jij in de Leen Bakker in Lelystad?
Kut.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ja maak er een leuk filmpje van en zet het op youtube zou ik zeggen!Kan mijn generatie er ook van meegenieten
Oh nee? Ik heb foto bewijs!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom nooit in lelystad. Wat een beschuldiging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Wie wel? Dat wil je toch ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom nooit in lelystad. Wat een beschuldiging!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh nee? Ik heb foto bewijs!!Ik mis het -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh nee? Ik heb foto bewijs!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Des te erger dat ze het niet kent.quote:
Oooooh zeg dat dan meteen, die ken ik wel! Ken alleen de tekst niet uit m'n hoofd helaas.quote:
Ik heb daar beddegoed voor Peuter gekocht afgelopen week. Blauw, met auto's. Hij is er verliefd op.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef ArTiC het volgende:
er voor uit durven te komen dat je winkels bij Leen Bakker, dapper
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]wilt een geitje
[/me]
http://link.marktplaats.nl/473014136
Eind september ben ik er weer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie wel? Dat wil je toch ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |