Wat een luxeprobleem zeg. Toen ik mijn huis ging kopen was ik blij als ik iets binnen mijn prijsklasse vond waar géén asbest was aangetroffen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt.
Nja, eigenlijk heb ik 2 serieuze opties. Qua ligging maakt het niet uit, alleen het prijsverschil is ongeveer 20 ruggen, waarbij aan de duurdere alles is gedaan op dubbel glas boven na, en de goedkopere is grondig toe aan een flinke opknapbeurt, dus dan ben ik dat prijsverschil wel weer kwijt. Maar dan kan ik het wel precies naar m'n eigen smaak doen, en de duurdere is mij wel prima, al zou ik sommige dingen anders doen als ik zelf mocht kiezen. Dus dat is het éigenlijk nét niet. Wel bij vrienden om de hoek, en de goedkopere is een eindje fietsen.
Ik heb niet eens een prijsklassequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een luxeprobleem zeg. Toen ik mijn huis ging kopen was ik blij als ik iets binnen mijn prijsklasse vond waar géén asbest was aangetroffen.
Sja, als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een luxeprobleem zeg. Toen ik mijn huis ging kopen was ik blij als ik iets binnen mijn prijsklasse vond waar géén asbest was aangetroffen.
Wel asbest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een prijsklasse
quote:
Mja, ik vind het ook niet zo tof iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:38 schreef CherryLips het volgende:
ik krijg toch echt helemaal de zenuwen van die final destinationfilms he
Ik zie al overal gevaar, moet je me vooral dit laten kijken. En toch kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook niet zo tof idd
zouden ze in deel 5 nu eindelijk op de bestemming aankomen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:38 schreef CherryLips het volgende:
ik krijg toch echt helemaal de zenuwen van die final destinationfilms he
Rtl8, ging net over vrouwelijke orgasmenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al overal gevaar, moet je me vooral dit laten kijken. En toch kijken
Dat het een hoax isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Rtl8, ging net over vrouwelijke orgasmen
Tell me something I don't knowquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nog steedsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een of andere film, schat.quote:
Dan kunnen er nog steeds tips gegeven wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een of andere film, schat.
En nee, geen natuur- of instructiefilm
Ik kan me nog de goede oude tijd herinneren dat we beiden verliefd waren op dequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben ik zo-waardig vanavond? Het is de zoveelste al.
Ik hou er ook van!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me nog de goede oude tijd herinneren dat we beiden verliefd waren op de-smilie. Die tijd is helaas lang voorbij, jij liet ons alleen
Zo ken ik je weer!quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
![]()
lalalaa regen regen lalalalahopelijk houdt het nu op
het is wel erg lucht-vochtig bij jou zeg.. hier zijn maar een paar korte buitjes gevallen vandaag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
![]()
lalalaa regen regen lalalalahopelijk houdt het nu op
A man ... het blijft vallen hiero... ben gelukkig wel redelijk droog heen en weer richting supermarkt geweestquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:14 schreef clevy het volgende:
[..]
het is wel erg lucht-vochtig bij jou zeg.. hier zijn maar een paar korte buitjes gevallen vandaag.
is het dan wel of niet opwindend dat je er niet nat van bent geworden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A man ... het blijft vallen hiero... ben gelukkig wel redelijk droog heen en weer richting supermarkt geweest
Dude....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:20 schreef clevy het volgende:
[..]
is het dan wel of niet opwindend dat je er niet nat van bent geworden?
op z'n engels gooien ze zelfs met huisdieren uit de wolkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
Na regen komt zonneschijn of nog meer regen in Engels geval
euh ja.. ben een beetje gaar. grapjes zijn weinig subtiel meer. zal maar eens wat slaap in gaan halen zoquote:
die van ben over beltegoed?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
de advertentie is best leuk in deze context
Thehehehehequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef clevy het volgende:
[..]
op z'n engels gooien ze zelfs met huisdieren uit de wolken
[..]
euh ja.. ben een beetje gaar. grapjes zijn weinig subtiel meer. zal maar eens wat slaap in gaan halen zo
Kom op:quote:
Tena Ladyquote:
good busy.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo maar eens even aan de vodka-martini denk ik
Smakelijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo maar eens even aan de vodka-martini denk ik
Mojito, ook lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:33 schreef clevy het volgende:
[..]
good busy.
ik had me gisteren (vanmorgen vroeg) voorgenomen een dark 'n stormy te nemen.
dat had de baas van de kroeg als cocktail van de dag bestempeld.
alleen tegen de (dronkon-) tijd dat ik die bij de barman bestelde was ik de naam deels kwijt en hij snapte me niet.
mojito smaakte ook wel.
Dat komt goedquote:
Daar ben ik niet bang voorquote:
Ik ben voorspelbaar?quote:
Hmm... Ja / Nee... Ik weet nog dat jij graag een drankje lust, dus daarom denk ik dat het wel goed komtquote:
Wel goede drank he? Ik pretendeer tenslotte smaak te hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ja / Nee... Ik weet nog dat jij graag een drankje lust, dus daarom denk ik dat het wel goed komt
Uhuh! Ik ben zelf alleen meer van de mojito's..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel goede drank he? Ik pretendeer tenslotte smaak te hebben
Volgens mij ga jij Caparhina´s ook wel waarderenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh! Ik ben zelf alleen meer van de mojito's..
Ik vond die vorig jaar in Spanje niet zo lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij Caparhina´s ook wel waarderen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh! Ik ben zelf alleen meer van de mojito's..
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:05 schreef L-E het volgende:
En dat Peuter dan vraagt waarom je zijn kamer verft met een mes. We hebben toch kwasten gekocht?
De hele nacht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:31 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hoelang heb je het laten drogen L-E?
Kan gladschuren wel als het om een muur gaat? Het is overigens maar aan 1 kant opengebarsten waar waarschijnlijk nog iets voor komt te hangen ook. Maar ik wil het zo mooi mogelijk hebben, ik zal even gaan kijken daar, thanks.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:52 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Beste advies is op K&W , maar wat ik gedaan heb bij mijn kozijnen is 3-4 dagen wachten, toen gladschuren en daarna opnieuw schilderen. Dan kan het drogen ook.
Maar misschien dat ze bij klussen en wonen een betere oplossing hebben
Ja lekker, gister een paar lekkere biertjes gedronken!quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
Goedemorgen lieve singeltjes, hoe is het leven hier?
Welke heb je gehad? Lekkere biertjes hebben ze hier niet zoveel (ik geef niks om Guinness) en ze vinden een Leffe Blond al speciaal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja lekker, gister een paar lekkere biertjes gedronken!
IK heb nog een uurtjequote:Op zondag 28 augustus 2011 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
Op valreep nog een goeie morgen gewenst
Hoe is het in Ierland?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Lekkere biertjes hebben ze hier niet zoveel (ik geef niks om Guinness) en ze vinden een Leffe Blond al speciaal.
Whiskeys doen t wel helemaal
[..]
IK heb nog een uurtje
Een soort van pilsje, maar dan minimaal 17 keer beter: Samuel Adams Boston Lager.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Lekkere biertjes hebben ze hier niet zoveel (ik geef niks om Guinness) en ze vinden een Leffe Blond al speciaal.
Whiskeys doen t wel helemaal
[..]
IK heb nog een uurtje
Gelukkig is dat hier ook zo, als dat de pijn verlicht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo: http://theoatmeal.com/blog/seattle_weather
Wouw, gaaf etiketquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een soort van pilsje, maar dan minimaal 17 keer beter: Samuel Adams Boston Lager.
En daarna een smoked baltic porter van Left Hand Brewing Company: de Fade to Black (vol. 2).
Check het etiket:
[ afbeelding ]
Qua whiskeys: zeker verslingerd aan de connemara?
Nah, ik hoor van mn vriendinnetje dat er ook af en toe nog mooi weer voorbij komt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier ook zo, als dat de pijn verlicht.
Weer lekker belangrijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo: http://theoatmeal.com/blog/seattle_weather
Hoi kersje!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ja, vorig weekend was het drie dagen zomer. Nu is het weer november.
CLquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Alles wat je van Engelse vrouwen weet, 2x zo erg, dan weet je hoe de Ierse zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weer lekker belangrijkDe vrouwen interesseren mij veel meer. Dus hoe zijn die?
Daar kom ik wel achterquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles wat je van Engelse vrouwen weet, 2x zo erg, dan weet je hoe de Ierse zijn.
Ik weet een paar plekken waar de leuke vrouwen komen, die houd ik voor mezelf
Precies tijdens Lowlands. Ik heb mijn kleurtje weer mooi bijgewerkt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo ook uit bed, gelukkig is de supermarkt hier op zondag van 9-9 openquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
Effe mezelf uit bed douwen. Het is tijd voor vettigheden!
Ok Ieren zijn maf!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet zo ook uit bed, gelukkig is de supermarkt hier op zondag van 9-9 openen aan de overkant van de straat (nouja, niet helemaal, daar ligt de rivier, maar aan de overkant van de zijstraat). Oh en iedereen loopt hier in z'n pyama over straat
(maar dan hoef ik me niet heel moeilijk aan te kleden in elk geval).
me 2quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:55 schreef automatic_ het volgende:
Nee, ik heb geen plannen.
Lazy Sunday
me 3quote:
Naar....naar....BUITEN!?!quote:
Vrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |