Wat een luxeprobleem zeg. Toen ik mijn huis ging kopen was ik blij als ik iets binnen mijn prijsklasse vond waar géén asbest was aangetroffen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt.
Nja, eigenlijk heb ik 2 serieuze opties. Qua ligging maakt het niet uit, alleen het prijsverschil is ongeveer 20 ruggen, waarbij aan de duurdere alles is gedaan op dubbel glas boven na, en de goedkopere is grondig toe aan een flinke opknapbeurt, dus dan ben ik dat prijsverschil wel weer kwijt. Maar dan kan ik het wel precies naar m'n eigen smaak doen, en de duurdere is mij wel prima, al zou ik sommige dingen anders doen als ik zelf mocht kiezen. Dus dat is het éigenlijk nét niet. Wel bij vrienden om de hoek, en de goedkopere is een eindje fietsen.
Ik heb niet eens een prijsklassequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een luxeprobleem zeg. Toen ik mijn huis ging kopen was ik blij als ik iets binnen mijn prijsklasse vond waar géén asbest was aangetroffen.
Sja, als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een luxeprobleem zeg. Toen ik mijn huis ging kopen was ik blij als ik iets binnen mijn prijsklasse vond waar géén asbest was aangetroffen.
Wel asbest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een prijsklasse
quote:
Mja, ik vind het ook niet zo tof iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:38 schreef CherryLips het volgende:
ik krijg toch echt helemaal de zenuwen van die final destinationfilms he
Ik zie al overal gevaar, moet je me vooral dit laten kijken. En toch kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook niet zo tof idd
zouden ze in deel 5 nu eindelijk op de bestemming aankomen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:38 schreef CherryLips het volgende:
ik krijg toch echt helemaal de zenuwen van die final destinationfilms he
Rtl8, ging net over vrouwelijke orgasmenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al overal gevaar, moet je me vooral dit laten kijken. En toch kijken
Dat het een hoax isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Rtl8, ging net over vrouwelijke orgasmen
Tell me something I don't knowquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nog steedsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een of andere film, schat.quote:
Dan kunnen er nog steeds tips gegeven wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een of andere film, schat.
En nee, geen natuur- of instructiefilm
Ik kan me nog de goede oude tijd herinneren dat we beiden verliefd waren op dequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben ik zo-waardig vanavond? Het is de zoveelste al.
Ik hou er ook van!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me nog de goede oude tijd herinneren dat we beiden verliefd waren op de-smilie. Die tijd is helaas lang voorbij, jij liet ons alleen
Zo ken ik je weer!quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
![]()
lalalaa regen regen lalalalahopelijk houdt het nu op
het is wel erg lucht-vochtig bij jou zeg.. hier zijn maar een paar korte buitjes gevallen vandaag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
![]()
lalalaa regen regen lalalalahopelijk houdt het nu op
A man ... het blijft vallen hiero... ben gelukkig wel redelijk droog heen en weer richting supermarkt geweestquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:14 schreef clevy het volgende:
[..]
het is wel erg lucht-vochtig bij jou zeg.. hier zijn maar een paar korte buitjes gevallen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |