SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef HappyBob het volgende:
Toffe Appel. Word jij ook rood als je bloost?
Claudioquote:
Nee, je surft naar dit topic. De TT is zonder punten en komma's om jullie passieve brein te prikkelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:31 schreef dralion13 het volgende:
Hoi
Ik niet snappen TT
Surft dit topic nou?
Rood appeltjequote:
Als het maar niet warmer is dan 25C, wil ik mee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef FreezePop het volgende:
Do you want to go to the plage eith me?
I am going down down down at four in the morning. Most beautiful girl ive ever seen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als het maar niet warmer is dan 25C, wil ik mee.
Ik kon het niet langer aanzien. Teven surfenquote:
Hoi Klinky in Nederlandquote:
Ik besnuffel je anus, net als een hondquote:
Wat is er kut allemaal? Surfen in ieder geval niet. Vanavond om 7 uur, vergeet niet te kijken!quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kon het niet langer aanzien. Teven surfenVanavond weer om 7 uur..vergeet niet te kijken!
[..]
Hoi Klinky in NederlandVanavond surfen om 7 uur live stream alles vergeet niet te kijken!
[..]
Ik besnuffel je anus, net als een hondVanavond surfen om 7 uur, vergeet niet te kijken!
[..]
Wat is er kut allemaal? Surfen in ieder geval niet. Vanavond om 7 uur, vergeet niet te kijken!
hihi
Hihi ik niet hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Straks om 7 uur Bobo op tv aan het surfen.
Internet hihiquote:
Hehe. Leuk grapje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Internet hihi
http://billabongpro.com/tahiti11/live-gb
Kwart over 7 begint de eerste heat van de dag. Dat is de planning in ieder geval.
Ik snap je probleem niet helemaal..quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe. Leuk grapje.
Oh shit te laat om te kijken.. Wat nu?
Door jouw grapje raakte ik een beetje in de warquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou je zei 7 uur nu is het over 7en.Was ren grapje dus...
Zonder argumenten geloof ik hier niet zo in.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:13 schreef Omdatappel het volgende:
Het leven is gewoon niets voor mij.
Genieten van de kleine dingen in het levenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg donkerbruin brood, pindakaas. Caprisonne.Brb even genieten.
Ik heb dit gemist, bohh. Vanaf nu zal ik veeeel meer genieten van de dingen die we hier wél hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Genieten van de kleine dingen in het leven
Jammer dat dit altijd maar van te korte duur is. Op een gegeven moment lijkt alles weer vanzelfsprekendquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb dit gemist, bohh. Vanaf nu zal ik veeeel meer genieten van de dingen die we hier wél hebben.
Hmm, ja daar zit wel een kern van waarheid in hehe. Maar deze vakantie zal ik dus nooit meer vergeten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:36 schreef HappyBob het volgende:
Prachtige golf werd er net gepakt
[..]
Jammer dat dit altijd maar van te korte duur is. Op een gegeven moment lijkt alles weer vanzelfsprekend
Volgende heat (over 20 minuten) : Kelly Slater!
Gewoon vaak de foto's terugkijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ja daar zit wel een kern van waarheid in hehe. Maar deze vakantie zal ik dus nooit meer vergeten.![]()
Bobje geniet
Dat is toch echt een andere Slaterquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De naam Slater doet me denken aan 'Saved by the bell' hehehe
Hallooo! Ik hoef morgen niet naar schoolquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef Bloempje. het volgende:
Hallooo! Ik hoef morgen pas om kwart over 3 op school te zijn!
Nouja zeg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hallooo! Ik hoef morgen niet naar school
Vergeters gaan vergeten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:31 schreef dralion13 het volgende:
Woow, inderdaad deeltje 400
FEESTTOPIC
Of komt dit iets te blij over
Ik dacht dat je op vwo zat appel
klinkie mag weer naar school?quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aah ik ben in de war, waarom verplaatsen ze die bussenplek steeds?!
you're a terrible personquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee ik moest mn zusje de weg wijzen... Durf nu te zeggen dat ik een gemene zus ben.
academisch jaar begint toch normaal altijd 1 september, of is dat niet meer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohai![]()
Eerste college vandaag olé
Jawel, maar dat valt halverwege deze week dus daarom vanaf vandaag. Sommige uni's beginnen inderdaad pas volgende week.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
academisch jaar begint toch normaal altijd 1 september, of is dat niet meer?
sterkte dan maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, maar dat valt halverwege deze week dus daarom vanaf vandaag. Sommige uni's beginnen inderdaad pas volgende week.
mogguh freezequote:
Fotos of ik geloof je nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb de meest toffe koeiensloffen ooit gekocht
Ik ben nu al jaloers.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb de meest toffe koeiensloffen ooit gekocht
persoonlijk zou ik wel de voorkeur geven aan die 13..quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Van 45-50 graden naar 13 is best koud nog hihi.Volgende keer meer kleren aan als ik naar buiten ga.
Ze komen er aan, ze liggen nu helemaal beneden en ik heb geen zin om ze te pakken.quote:
Je ging nu naakt? Maar het is wel stinkend koud hier jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Van 45-50 graden naar 13 is best koud nog hihi.Volgende keer meer kleren aan als ik naar buiten ga.
Ohh, welke kleur?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh bibber, er zit verf in mijn haar, ik ben benieuwd of het mooi wordt.
Nou, gewoon jasje en lange gewone trui, was toch iets te koud.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je ging nu naakt? Maar het is wel stinkend koud hier ja
Cappuccino staat er op de verpakking.. Iets donkerder dan dat het nu is. Hoop ik. De vorige keer had ik middenbruin en werd het zwartquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, welke kleur?
[..]
Nou, gewoon jasje en lange gewone trui, was toch iets te koud.Mweh.
Je haar was toch blondddd toen ik je meette wuttuwtu, of bedoel je met vorige keer langer geleden al?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Cappuccino staat er op de verpakking.. Iets donkerder dan dat het nu is. Hoop ik. De vorige keer had ik middenbruin en werd het zwartDus het zal wel bruin worden. Ik weet niet. Over 4 minuten mag het er uit
Over een week begint het weerquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef FreezePop het volgende:
Mijn Simsfamilie kan zo in Goede Tijden, Slechte Tijden.
Surfen toch..quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg nieuwe UI!Pretty wel.
Ja, ik bedoelde langer geledenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je haar was toch blondddd toen ik je meette wuttuwtu, of bedoel je met vorige keer langer geleden al?
Hopelijk is het gelukt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TadaaaaaAnd when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Bloempje. het volgende:
Niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaaaaa
Gelukkigquote:
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TadaaaaaWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaaaaa
En je draagt alleen een topje, koud ikoud koud.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:09 schreef Bloempje. het volgende:
Dankjullie wel
Nu durf ik me op straat te vertonen. Nou, eigenlijk niet, want ik zit in m'n pyjamabroek.
In mijn kamer is het warmquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En je draagt alleen een topje, koud ikoud koud.
Hip, mijne niet.quote:
Hahaha, dat is niet fijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hip, mijne niet.
Toen we gisteren thuiskwamen. Huis ijskouddddDe tegels op de grond ook, arghhh. Snel veel lagen kleren aangetrokken toen.
Hihihihi. Simsquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
Net ging mijn simman per ongeluk vreemd met een andere simvrouw dan zijn simvrouw omdat die andere impulsief is en.opeens ging zoenen. mijn sim.vrouw wilde hem niet vergeven dus tsja dat krijg je
Echt welquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, dat is niet fijnmaarja, beter dan bloedjesnikkendheet.
Je moet ook geen dingen van de stoep oprapen bah.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihihihi. SimsSimsklips had op sims onze simsbaby op de stoep gelegd, maar toen ging simsik m redden. Dom van me, was veel rustiger toen ie op de stoep lag.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihihihi. SimsSimsklips had op sims onze simsbaby op de stoep gelegd, maar toen ging simsik m redden. Dom van me, was veel rustiger toen ie op de stoep lag.
Die Simman gaat vreemd met de moeder van mijn simvrouwquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat een hosselaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die Simman gaat vreemd met de moeder van mijn simvrouw
Hahahaha, bah zeg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die Simman gaat vreemd met de moeder van mijn simvrouw
Dat is heel naar inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt welAls je het koud hebt kun je tenminste kleren aantrekken, onder de dekens kruipen etc. Als het warm is en er is geen elektriciteit ben je fucked.
Dan is ze al keioud. Bah zeg,quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:17 schreef FreezePop het volgende:
Die vrouw gaat echt over 4 simdagen dood oid.
Het was niet de bedoeling. Je hebt van die speciale eigenschappen en die simmoeder was zo een romanticus mens en ze waren.goede vrienden.en.zij ging zoenen terwijl die andere vrouw er was. Nu woont mijn sim vrouw mret haar tienerdochter en haar vriendin in een.klein huis met teveel geld omdat erfenis.quote:
Grutjes. Tis net een soap.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling. Je hebt van die speciale eigenschappen en die simmoeder was zo een romanticus mens en ze waren.goede vrienden.en.zij ging zoenen terwijl die andere vrouw er was. Nu woont mijn sim vrouw mret haar tienerdochter en haar vriendin in een.klein huis met teveel geld omdat erfenis.
Uhuh...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:21 schreef FreezePop het volgende:
Ik bestuurde die oude vrouw niet. Ze deed het zelf joh
Dan geloof je het niet. Nu is gelukkig alles weer goed. Dochter op de erelijst en vrouw bijna niveau 10 baan en zoveel geld dat het grappig is.quote:
Oh mooi, ik ben opgelucht. Ik ga straks ook maar eens sims doen denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Nu is gelukkig alles weer goed. Dochter op de erelijst en vrouw bijna niveau 10 baan en zoveel geld dat het grappig is.
Jaaaa! Maar niet in het zwembad, want dan blijft ze spoken en water achterlaten.quote:
Make up doet wonderen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet een grote neus maar een hele kleine.
Jij bent onzeker over je neus?
Oei.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef FreezePop het volgende:
Haar neus is een soort. omgekeerde L. Een.hoek van 90 graden
Ik heb de optie om in het labaratorium haar geest op te wekken met haar as.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaaaa! Maar niet in het zwembad, want dan blijft ze spoken en water achterlaten.
Dat wil je niet, dan komt ze terug!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb de optie om in het labaratorium haar geest op te wekken met haar as.
Kan datquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oei.
Plastische chirurgie doet wonderen.
Bij 2 kon het wel. 3 niet geloof ik..quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bij 2 kon het wel. 3 niet geloof ik..
Ja weet je toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet een grote neus maar een hele kleine.
Jij bent onzeker over je neus?
Mijn neus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vind je neus niet lelijk. Ik zal wel een foto van de sim maken straks.
Mensen die niet gelovenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn neus.![]()
![]()
En oke ik ben benieuwd.
Oh, er is me nog nooit iets aan opgevallenquote:
swieso ditquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, er is me nog nooit iets aan opgevallen
Mjaaa. Dat is het nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat ik je neus niet lelijk vindt.
Hehe aww. Mja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, er is me nog nooit iets aan opgevallen
Oke, verwarrend. Maar daar ben je niet blij mee?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg trouwens mail van de decaan en de examencommissie en ze zeiden dat ik binnenkort een gesprek heb met de decaan en dat ik waarschijnlijk wel gewoon door mag gaan met de pabo, ughhh. Jeetje.
Kreeg een negatief bindend studieadvies,quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:41 schreef Bloempje. het volgende:
Sorry als ik iets doms vraag, ik ben hier al een tijdje niet geweest
Ugh zegquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kreeg een negatief bindend studieadvies,kwam echt zo typisch één punt te kort toen zo'n bezwaar gemaakt en kreeg vrijdag mail van de examencommissie dat ik contact moest zoeken met de decaan, zo gezegd zo gedaan en nu dit.
Arghh .ze willen me echt gek hebben.
Doe dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:44 schreef HappyBob het volgende:
Door al die spannende verhalen wil ik ook weer Sims spelen
Ja, echt he?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ugh zegscholen zijn zo duidelijk altijd. Word je allemaal lekker makkelijk gemaakt enzo. Blijf je ook supergemotiveerd van
Het is zo vervelend verslavend. Ik speel alleen nog maar spelletjes die ik tijdens het poepen op het toilet kan doenquote:
Waarom 'fuckers'? Je krijgt (waarschijnlijk) nog een tweede kans. Je kunt nu natuurlijk ook gewoon zeggen dat het niet meer hoeft. Onterecht vies woordjes in mijn ogen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, echt he?Ik had hoofdstuk pabo helemaal afgesloten en dan komen ze met dit.
Fuckers.
Omdat ze echt één dag na de vakantie die brief versturen en dan afgelopen vrijdag dit pas zeggen. Kom op zeg, beetje op tijd kan geen kwaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom 'fuckers'? Je krijgt (waarschijnlijk) nog een tweede kans. Je kunt nu natuurlijk ook gewoon zeggen dat het niet meer hoeft. Onterecht vies woordjes in mijn ogen.
Zomervakantie he.. Dan ligt het allemaal stil. Voor die tijd had je decaan ook gewoon vakantie. Vervelend, maar het is niet anders.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ze echt één dag na de vakantie die brief versturen en dan afgelopen vrijdag dit pas zeggen. Kom op zeg, beetje op tijd kan geen kwaad.
Dankjequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is zo vervelend verslavend. Ik speel alleen nog maar spelletjes die ik tijdens het poepen op het toilet kan doen [ afbeelding ]
Tevens vind ik je haar zo mooier dan eerst. Ik zou wel omkijken op straat.
Ik voel(de) me genaaid, ze wisten eind mei of je door mocht naar volgend jaar of niet. Maar ze sturen die brief pas midden juli, fijn. Helemaal top.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zomervakantie he.. Dan ligt het allemaal stil. Voor die tijd had je decaan ook gewoon vakantie. Vervelend, maar het is niet anders.
Hier beschik ik helaas ook niet overquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dankje![]()
En verslavend is het wel ja. Maar dan moet je zelfbeheersing hebben. Die ik niet heb
De examencommissie waar je bezwaar hebt ingediend wist dit eind mei al?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voel(de) me genaaid, ze wisten eind mei of je door mocht naar volgend jaar of niet. Maar ze sturen die brief pas midden juli, fijn. Helemaal top.
Ja, we kregen in mei een mail met dat je zoveel aantal punten nodig hebt en als je dat niet hebt dat je eind mei een brief hierover zou krijgen. Lekker geregeld allemaal daar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De examencommissie waar je bezwaar hebt ingediend wist dit eind mei al?
Helaas. Dat zou soms heel makkelijk zijn. Maarja, ik red het al 20 jaar zonder zelfbeheersing, ik zal het nog wel 60 jaar overleven zo hoop ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier beschik ik helaas ook niet over
[..]
De examencommissie waar je bezwaar hebt ingediend wist dit eind mei al?
Dan had je, naar mijn mening, eigenlijk begin juni al moeten bellen als je toen nog geen brief had ontvangen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, we kregen in mei een mail met dat je zoveel aantal punten nodig hebt en als je dat niet hebt dat je eind mei een brief hierover zou krijgen. Lekker geregeld allemaal daar.
80quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Helaas. Dat zou soms heel makkelijk zijn. Maarja, ik red het al 20 jaar zonder zelfbeheersing, ik zal het nog wel 60 jaar overleven zo hoop ik.
Nee joh, ik dacht toch gewoon dat ik goed zat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan had je, naar mijn mening, eigenlijk begin juni al moeten bellen als je toen nog geen brief had ontvangen.
Die brief krijg je alleen als je niet door gaat volgens mij? Dus als je dan geen brief krijgt, zou ik er in elk geval van uit gaan dat alles goed zit...quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan had je, naar mijn mening, eigenlijk begin juni al moeten bellen als je toen nog geen brief had ontvangen.
[..]
80Een leeftijd die ik niet zo nodig mee hoef te maken..
Vaag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht toch gewoon dat ik goed zat.Maar blijkbaar telden alleen de punten van periode 1 t/m 3 mee en die van de 4e periode niet, beetje vaag allemaal. Maar goed.
Zeker.quote:
Ik snap het nu niet meer volgens mijquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht toch gewoon dat ik goed zat.Maar blijkbaar telden alleen de punten van periode 1 t/m 3 mee en die van de 4e periode niet, beetje vaag allemaal. Maar goed.
Als de wereld alleen maar blijft verslechteren vind ik 50 ook wel een prima leeftijd. Al ligt het er wel een beetje aan of ik kinderen heb en hoe oud deze tegen die tijd zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die brief krijg je alleen als je niet door gaat volgens mij? Dus als je dan geen brief krijgt, zou ik er in elk geval van uit gaan dat alles goed zit...
En mwoah, ik wil wel 80 worden hoor, als ik nog een beetje leuk 80 wordt. Als ik niets meer kan hoeft het van mij ook niet
Dat inderdaad. Maar 50 vind ik veel te jong. Ik wil wel kleinkinderen hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik snap het nu niet meer volgens mijJe wist toch al voor je vakantie dat je een negatief bindend studieadvies had?
[..]
Als de wereld alleen maar blijft verslechteren vind ik 50 ook wel een prima leeftijd. Al ligt het er wel een beetje aan of ik kinderen heb en hoe oud deze tegen die tijd zijn.
Kan nog makkelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Maar 50 vind ik veel te jong. Ik wil wel kleinkinderen hoor.
18 juli had ik mijn eerste dag vakantie en kreeg toen die brief... Maar de examencommissie wist dit al in mei..quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik snap het nu niet meer volgens mijJe wist toch al voor je vakantie dat je een negatief bindend studieadvies had?
Ja, maar eerst kan ik nog een paar jaar lieve oma zijn hoop ik hoor. En die kinderen komen er ook wel weer overheen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan nog makkelijkEn ach, kleinkinderen zien je toch alleen maar doodgaan. Worden ze verdrietig.. Hoe kun je dat die koters aandoen
Suffie, dat zou ik wel doen, anders haal je de 50 ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:17 schreef HappyBob het volgende:
Bijna het surfen gemist door eten. Ik eet nooit meer!!
Maakt niet uit. Het gaat allemaal om de kwaliteit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Suffie, dat zou ik wel doen, anders haal je de 50 ook niet
Leeftijd. Die vrouw daar wil 80 worden.quote:
Ja, maar dan breek je je heup.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:43 schreef HappyBob het volgende:
Ik naar PortugalDaar kun je in ieder geval surfen
Word je dan mijn buurman?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als ik gepensioneerd ben dan ga ik ook emigreren naar Italiëlekker genieten zo op mijn oude dag
Moet je extra voorzichtig zijn, want als je die sloopt ben je helemaal de sjaakquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik al wel een kunstheup.
Dan ga ik gewoon dood tijdens het surfenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet je extra voorzichtig zijn, want als je die sloopt ben je helemaal de sjaak
Oh, dat kan ook. Oke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon dood tijdens het surfenMooier kan gewoon niet.
Met mij lekker!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe is het?![]()
Ik ben echt blij met mn nieuwe camera
Bobje, nieuwe UIquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hallo [ afbeelding ]
[..]
Hallo [ afbeelding ]
Terugkietelen? Of je stuiptrekkingen voor 30 sec proberen te beheersen en zeggen dat je er tegen kanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik werd net gekieteld door mn broertje, de belhamel wilde maar niet stoppen.
Mooizoquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij lekker!
Wat voor camera heb je?
Ik heb hem door de kamer gegooid, haha dat zal hem leren!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Terugkietelen? Of je stuiptrekkingen voor 30 sec proberen te beheersen en zeggen dat je er tegen kan
Nicequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooizo
Een sony cybershot, lieve ouders heb ik
Ik zeg altijd heel demonstratief dat ik ertegen kan, dat helptquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb hem door de kamer gegooid, haha dat zal hem leren!
Yeahquote:
Het werd eens tijd. En surfenchicksquote:
Ik heb ook zo'n dingquote:[..]
Mooizo
Een sony cybershot, lieve ouders heb ik
Haha jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het werd eens tijd. En surfenchicks
[..]
Ik heb ook zo'n dingHeb je er één die in je broekzak (bij vrouwen handtasje) past? Of zo'n ding waar je een extra tas voor nodig hebt?
Is dat dezelfde als deze? Alleen dan andere kleur natuurlijk..quote:
Hi therequote:
Appeltjequote:
Hoe is het?quote:
jepquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als deze? Alleen dan andere kleur natuurlijk..
[ afbeelding ]
[..]
Hi there
[..]
Appeltje [ afbeelding ]
Op een hekje 2 kleine kleutertjesquote:
Die ken ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op een hekje 2 kleine kleutertjes
Eigenlijk zijn het er ook 3..quote:
Goedquote:
Oh, nee, die kreeg ik gewoon hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh. Jeetje, vandaar die camera hehe. Gefeliciteerd Merel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, nee, die kreeg ik gewoon hoor![]()
Dankjewel !hihi je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje sarcasme op het internet enzo..hihi
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, nee, die kreeg ik gewoon hoor![]()
Dankjewel !Nouuu het had toch gewoon gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je niet verder met je opleiding dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet maar eens werk gaan zoeken binnenkort.
Jawel, maar gewoon bijbaantje is wel handig denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga je niet verder met je opleiding dan?
Mag soms wel een beetje toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
hihi je spoilerBeetje sarcasme op het internet enzo..hihi
Jaa, maar zo zijn mn ouders niet, als we nou rijk waren geweest..quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nouuu het had toch gewoon gekund.
Jaa ! Dankjequote:
Dankjequote:
Oja, je bent je baantje kwijt natuurlijk..quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel, maar gewoon bijbaantje is wel handig denk ik.
Ik vind het wel leuk somsquote:
Ja echt stom.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oja, je bent je baantje kwijt natuurlijk..
Ze mocht niet zo lang op vakantiequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
Whut, baantje kwijt. Huh, Klinker?
hihiquote:
Opnieuw daar solliciteren?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moest ontslag nemen omdat vijf weken vakantie dit dat. En weet nog niet wat Merel.
Hm. Zo is mijne ook beetje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef FreezePop het volgende:
Wat zei ik over die neus.
[ afbeelding ]
Het gaat om die hap uit de bovenkant man. Piranhaincident 2011quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm. Zo is mijne ook beetje.
Oh ja oke gelukkig heb ik dat niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het gaat om die hap uit de bovenkant man. Piranhaincident 2011
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |