SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef HappyBob het volgende:
Toffe Appel. Word jij ook rood als je bloost?
Claudioquote:
Nee, je surft naar dit topic. De TT is zonder punten en komma's om jullie passieve brein te prikkelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:31 schreef dralion13 het volgende:
Hoi
Ik niet snappen TT
Surft dit topic nou?
Rood appeltjequote:
Als het maar niet warmer is dan 25C, wil ik mee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef FreezePop het volgende:
Do you want to go to the plage eith me?
I am going down down down at four in the morning. Most beautiful girl ive ever seen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als het maar niet warmer is dan 25C, wil ik mee.
Ik kon het niet langer aanzien. Teven surfenquote:
Hoi Klinky in Nederlandquote:
Ik besnuffel je anus, net als een hondquote:
Wat is er kut allemaal? Surfen in ieder geval niet. Vanavond om 7 uur, vergeet niet te kijken!quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kon het niet langer aanzien. Teven surfenVanavond weer om 7 uur..vergeet niet te kijken!
[..]
Hoi Klinky in NederlandVanavond surfen om 7 uur live stream alles vergeet niet te kijken!
[..]
Ik besnuffel je anus, net als een hondVanavond surfen om 7 uur, vergeet niet te kijken!
[..]
Wat is er kut allemaal? Surfen in ieder geval niet. Vanavond om 7 uur, vergeet niet te kijken!
hihi
Hihi ik niet hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Straks om 7 uur Bobo op tv aan het surfen.
Internet hihiquote:
Hehe. Leuk grapje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Internet hihi
http://billabongpro.com/tahiti11/live-gb
Kwart over 7 begint de eerste heat van de dag. Dat is de planning in ieder geval.
Ik snap je probleem niet helemaal..quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe. Leuk grapje.
Oh shit te laat om te kijken.. Wat nu?
Door jouw grapje raakte ik een beetje in de warquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou je zei 7 uur nu is het over 7en.Was ren grapje dus...
Zonder argumenten geloof ik hier niet zo in.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:13 schreef Omdatappel het volgende:
Het leven is gewoon niets voor mij.
Genieten van de kleine dingen in het levenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg donkerbruin brood, pindakaas. Caprisonne.Brb even genieten.
Ik heb dit gemist, bohh. Vanaf nu zal ik veeeel meer genieten van de dingen die we hier wél hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Genieten van de kleine dingen in het leven
Jammer dat dit altijd maar van te korte duur is. Op een gegeven moment lijkt alles weer vanzelfsprekendquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb dit gemist, bohh. Vanaf nu zal ik veeeel meer genieten van de dingen die we hier wél hebben.
Hmm, ja daar zit wel een kern van waarheid in hehe. Maar deze vakantie zal ik dus nooit meer vergeten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:36 schreef HappyBob het volgende:
Prachtige golf werd er net gepakt
[..]
Jammer dat dit altijd maar van te korte duur is. Op een gegeven moment lijkt alles weer vanzelfsprekend
Volgende heat (over 20 minuten) : Kelly Slater!
Gewoon vaak de foto's terugkijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ja daar zit wel een kern van waarheid in hehe. Maar deze vakantie zal ik dus nooit meer vergeten.![]()
Bobje geniet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |